Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Maak een Simpson van jezelf
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Simpsons Movie heeft een tool gemaakt waarmee je een eigen Simpson character kunt bouwen. Kijk bij 'Create your Simpsons avatar' en bouw jezelf na als Springfield bewoner. Vet.

Rudeless Simpson:

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwaha, briljant! lachen

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs je doe jij tegenwoordig aan fitness?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie zegt dat 't spiermassa is Knipoog

Dit is ook dol trouwens. Een 7-eleven omgebouwd tot Kwik-E-Mart Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is geinig, maar niet uitgebreid genoeg... mijn Mii-poppetje op de Nintendo Wii lijkt echt sprekend op mij en dit... niet echt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die lijkt meer op mij, ik had de mijne ongeveer zo gemaakt, maar dan met donkerder haar en donkere kleren. Smiley Kon alleen de uiteindelijke versie niet bekijken om dat er een pop-up werd geblokkeerd.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 15:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jaja...

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uhm, de mijne is klaar, maar hoe moet ik die nu posten? Ik kan 'm niet opslaan.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is onderaan een diskette-icoon, met daarnaast een naar-beneden-wijzend pijltje. Je moet op dat pijltje klikken [en pop-ups toestaan voor die site], dan wordt de afbeelding gecreeƫrd en kun je 'm opslaan Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff, wat een gedoe met die pop-ups zeg! Maar hier ben ik dan Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zooo.... Smiley Maar om nu te zeggen dat ie lijkt...

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geniaal, vind hem nog best lijken ook...Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wordt een leuke verzameling zo: Smiley

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Uhm, de mijne is klaar, maar hoe moet ik die nu posten? Ik kan 'm niet opslaan.

Je kunt het een account aanmaken maar makkelijker is om je afbeelding te downloaden en dan weer bij IA up te loaden.

edit: o...was al gelukt zie ik nu.

RAWK!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 07:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

schitterend

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net als ik hem wil downloaden is die site ineens offline. Heb dus maar een print screen gemaakt:

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2007 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietske! (heeft ze zelf gemaakt, vriendin van Stijn D.)

FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zweet
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur