Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wilde eerst in het andere topic posten, maar eigenlijk zitten we daar al een tijdje alleen maar over volgend seizoen te speculeren en aangezien het topic "2006/2007" heet en niet gewoon een centraal topic voor het Nederlands voetbal is, open ik deze maar even Smiley

De eerste speelronde is te bekijken op NOS Teletekst pagina 818 en de eerste "Super Sunday" gaat 23 september worden, met de volgende wedstrijden op de planning:
PSV - Feyenoord
AZ - Ajax

De rest van het seizoen zullen deze vier teams altijd in dezelfde speelronde tegen elkaar uitkomen. Goed idee? In ieder geval wel een extra leuke "De Wedstrijden" [of hoe het tegen die tijd heet] 's avonds Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hopelijk heet het dan weer gewoon studio sport, zonder reklames tussen elke samenvatting door en geen eeuwig gezever tussen 2 samenvattingen door, wat net zo lang duurt als de samenvatting zelf.

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die reclames na ieder wedstrijd of iedere twee wedstrijden vind ik nog het ergste ja Bah!

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2007 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, Feyenoord blijft aankopen, nu hebben ze ook Michael Mols als pinchitter binnengehaald van het gedregadeerde ADO, ben benieuwd of hij het in een betere ploeg weer zo goed gaat doen als vroeger.

Ajax is De Mul kwijtgeraakt aan Sevilla en Babel gaat misschien naar Liverpool, toch twee van de jongere talenten [en veel-spelenden] in de ploeg, ben benieuwd wat ze gaan doen om dat op te vangen.

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2007 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Mul is absoluut geen gemis. Dus mooi dat ze die voor een aardig bedrag van de hand hebben kunnen doen. Babel zou ik wel jammer vinden als die vertrekt, zeker als hij naar L'Pool gaat zal hij niet iedere wedstrijd spelen, Arsenal zou de betere optie voor hem zijn. Toch heb ik liever dat ie blijft, bij die europese topclub komt ie uiteindelijk toch wel.
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2007 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar, 14 miljoen? Zo goed is Babel nu ook weer niet. Ik heb niet het idee dat Ajax nog ooit zoveel geld voor een dermate onervaren speler kan krijgen. En, ook Babel heeft niet altijd even goede wedstrijden gespeeld, het is niet echt een killer en zijn vorm is nogal afwisselend. Hetzelfde verhaal voor Drenthe: wat verwacht Real Madrid van zo'n jongen? Rigter, idem. Ik vrees voor ze dat ze geen van allen veel aan de bak zullen komen als de transfers doorgaan. Natuurlijk staat het succesverhaal van van Persie hier recht tegenover, maarja die heeft ook echt veel tijd gekregen en nodig gehad, om zich te bewijzen.

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2007 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het echt vreem dat iedereen altijd over babel praat alsof hij (al) een echte topvoetballer is. Ik vind 'm te vaak matig, nou ja, middelmatig spelen voor een topvoetballer. Ik heb wel het idee dat hij bij Ajax niet echt meer groeit, dus voor hem zou het misschien verstandig zijn te gaan.

Liverpool is mijn club en ik hoop niet dat hij daarheen gaat, want ik vind hem serieus niet goed genoeg. Aan de andere kant misschien juist wel, misschien krijgt hij daar de juiste begeleiding om door te stoten naar de top, want hij laat ook vaak zien wel topkwaliteiten te bezitten. (als hij die maar eens vaker gaat laten zien). Liever Babel dan Kuyt.

Nou heeft PSV weer naast een nieuw speler gegrepen door de knip te stijf dicht te houden. Guardado (mexicaan) zou naar PSV komen, maar PSV bood niet voldoende, dus werd dat uitgesteld. Nu is deportivo la coruña ermee vandoor gegaan. PSV bood 6 miljoen, deportivo 7 miljoen geloof ik.
Hij had de mogelijke opvolger van Cocu moeten zijn.

Ik word er langzaam aan een beetje moe van dat PSV op dergelijke wijze transfers misloopt. elke onderhandelingen verlopen stroef, waardoor er sommigen dus niet doorgaan. Ik weet ook wel dat er geen geld is, maar 6 of 7 miljoen maakt volgens mij ook niet veel uit als die gast echt zo goed is.
Maar misschien is er nu ineens wel geld om Perez te kopen. Ik vind Perez een goede speler, maar ik snap niet waarom we nog meer aanvallers-aanvallende middenvelder zouden moeten hebben.
Ajax heeft wel gezegd dat als PSV net zoveel bied als Feyenoord, dat ze bereid zijn hem aan PSV te verkopen. Nou, dan ben ik benieuwd om welk bedrag het gaat. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat PSV niet bereid is die 1,8 miljoen te betalen, waar het toen om ging, want 1,8 miljoen is niks voor een speler als Perez. en het is sowieso weinig geld.

En Mols naar Feyenoord. Spijt me zeer, maar in het rijtje aankopen is hij toch wel echt dé miskoop lijkt me, sinds zijn vertrek bij Glasgow Rangers, heeft hij echt he-le-maal niks meer laten zien.

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2007 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ow, en er wordt gezegd dat Alex misschien toch nog een jaartje moet blijven, omdat hij misschien geen werkvergunning krijgt, maar dat geloof ik niet, ondanks dat mijn gevoel (zal wel hoop zijn) al vanaf het begin mij probeert wijs te maken dat hij nog blijft.

En nogmaals, al die middenvelders, dat ze eens op zoek gaan naar sterke verdedigers en aanvallers voor de breedte.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 07:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Maar, 14 miljoen? Zo goed is Babel nu ook weer niet.

Als je ziet wat er voor sommige talenten in Engeland betaald wordt die nog helemaal niks gedaan hebben dan vind ik zo'n bedrag voor babel zeker niet verkeerd.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
koos en ivo schreef:
Maar, 14 miljoen? Zo goed is Babel nu ook weer niet.

Als je ziet wat er voor sommige talenten in Engeland betaald wordt die nog helemaal niks gedaan hebben dan vind ik zo'n bedrag voor babel zeker niet verkeerd.

ik wel, ik ben het zeker met hem eens, zo goed is babel nu ook weer niet. Althans, zoals ik al zei, verrek, nu lees ik het pas, waarschijnlijk is dat gepost toen ik aan de mijne begon te typen. Ik ben het daar helemaal mee eens dus, maar dat had ik dus min of meer al gezegd.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pff Babel voor 17 miljoen de deur uit, belachelijk (Het is dus rond).
Perez is ook definitief naar PSV.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij is L'Pool nog ingesprek met babel en is er een overeenkomst met Ajax, dus is het nog niet 100% rond.
Hoop dat het alsnog afketst, volgend seizoen zonder sneijder (gaat vast wel weg), Babel, en misschien ook nog Huntelaar gaan we denk ik niet eens mee doen om de prijzen. Verdrietig
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt gelijk, de nieuwsberichten zijn aangepast.
Maar ik ga ervan uit dat dat nog wel rond komt dan.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het is andersom. Babel is rond met Liverpool, nu is het wachten op een overeenkomst tussen Ajax en Liverpool.
en Babel is echt niet onvervangebaar...

PSV heeft nu ook definitief Rajkovic, die servische verdediger van Chelsea, voor een jaartje.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Volgens mij is L'Pool nog ingesprek met babel en is er een overeenkomst met Ajax, dus is het nog niet 100% rond.
Hoop dat het alsnog afketst, volgend seizoen zonder sneijder (gaat vast wel weg), Babel, en misschien ook nog Huntelaar gaan we denk ik niet eens mee doen om de prijzen. Verdrietig

En vorig seizoen maar lachen om Rotterdam ROFL

Komende zaterdag trouwens Taxandria - Feyenoord in Oisterwijk. Benieuwd hoeveel Makaay erin legt, aangezien de derby's tussen Nemelaer en Taxandria altijd met grote cijfers in Haarens voordeel eindigen Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En het staat er weer op:

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:

voor dat geld kunnen ze anders aardig wat leuks kopen.
En Huntelaar heeft afgelopsen seizoen ook geenszins laten zien dat hij die killersspits is van het seizoen ervoor, dus daar zou ik me ook niet druk maken. Zeker niet als de 'samenwerking' met Barcelona doorgaat.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huntelaar heeft het toch niet slecht gedaan, niet zo goed als het jaar ervoor maar dat was ook wel extreem goed Smiley.

Ik vind het vooral jammer van Babel dat ie naar Liverpool gaat, denk dat ie bij Arsenal veel meer kan betekenen en leren zoals ik al eerder zei.
Haf hem ook nog graag een jaartje langer in Amsterdam gezien.

Die samenwerking is leuk met Barca, maar spelers opleiden en er niks aan verdienen schiet ook niet echt op. Dan zie ik liever spelers uit de jeugd doorbreken die dan voor leuke bedragen verkocht kunnen worden aan de europese top.
Maar Messi is wel welkom hoor. Bling
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Slecht is idd niet het geval, maar hij steeg ook nergens bovenuit en ik heb heel wat wedstrijden van Ajax bekeken, waarin ik hem weinig tot niet vond overtuigen. Misschien niet eerlijk om iemand te beoordelen na zo'n seizoen als 2005-2006, maar toen heeft hij wel het hele jaar constant, bij zowel Heerenveen als Ajax, een sterke neus voor de goal laten zien. Als je dan het seizoen erna maar een paar wedstrijden tot dat niveau komt (en dan bedoel ik puur individueel gezien) en voor de rest enorm wisselvallig waarvan zelden zo goed als een geheel seizoen ervoor, dan heb je gewoon een veel minder jaar gedraaid om maar niet matig te zeggen.
Nou ben ik sowieso geen fan van type speler-Huntelaar (het blijft een type-Kezman, maar dan iets veelzijdiger) , maar afgelopen seizoen heeft hij geen enkel vormbehoud kunnen tonen, dus in dat opzicht kun je het toch een matig seizoen voor hem noemen.

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 17:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Babel nu definitief weg bij Ajax.
Ben benieuwd wat ze nu nog gaan halen, want er moeten wel een aantal aanvallers bij komen nou.
Met Mitea en Manucharian op de vleugels kom je ook niet ver als ze de ziekenboeg bezet blijven houden.
Silvano
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 21:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toevallig laatst kaarten gehaald voor Feyenoord - Liverpool, kan ik hem meteen in actie zien. Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2007 01:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feyenoord - Liverpool, dat las ik van de week op de site van liverpool, daar wil ik eigenlijk ook graag heen, maar dan wel in het uitvak eigenlijk, zijn zeker geen kaarten meer voor te krijgen?

enneh, silvano? alsin, showtime? dat is wel echt fucking lang geleden dan. welkom terug, of anders welkom... Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dank je Sietse. Smiley

De wedstrijd is onderdeel van het Port of Rotterdam Tournament. Wanneer je een kaart koopt is het meteen voor 2 wedstrijden. Vandaag is er vermeld dat er totzover 40.000 kaarten zijn verkocht, dus er is nog plaats denk ik.

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2007 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die Suarez maakt er zelf werk van om bij Ajax te spelen. Er komt zelfs een arnitragecomissie aan te pas.

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2007 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze man kwam ik tegen op RockWerchter. Iets voor jou Sietse?

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2007 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hehe, nee, ze hebben me geprobeerd in een zatte bui over te halen voor iets dergelijks (toen ze het kampioenschap hadden 'verspeeld' dat ik dat dan zou doen op hun kosten als PSV toch nog kampioen zou worden), maar dan een stukje meer bescheiden, maar zelfs toen vond ik het te ver gaan. Ook al zat ik op het randje om ja te zeggen. Smiley
Trouwens, als ze het op superzondag alsnog hadden geprobeerd na de wedstrijd toen ze toch kampioen waren geworden, dan had ik het best eens kunnen doen. Gelukkig heb ik ze toen niet gezien, die gasten. Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2007 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kom net trouwens terug van Wilhelmina '08 - PSV. Oefenwedstrijdje tegen ene jubilerende club uit Weert. Was wel lachen en gezellig, maar zulke wedstrijdjes zijn niet echt spannend. 0-10, maar bij de laatste goal werd het toch weer 0-0, omdat het scorebord maar tot 9 ging. Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2007 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Komende zaterdag trouwens Taxandria - Feyenoord in Oisterwijk. Benieuwd hoeveel Makaay erin legt, aangezien de derby's tussen Nemelaer en Taxandria altijd met grote cijfers in Haarens voordeel eindigen Smiley

0-12, één goal van Makaay en een eigen doelpunt waarvan ik binnenkort nog wel een filmpje post Gieren

Natuurlijk zegt zo'n potje tegen een stel Oisterwijkse amateurs niets, maar ik weet in ieder geval dat de smaakmaker van het komende seizoen in Rotterdam voetbalt: Nuri Sahin. Die gast is pas 18 en speelde vanmiddag een briljante wedstrijd.

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2007 01:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
hehe, nee, ze hebben me geprobeerd in een zatte bui over te halen voor iets dergelijks (toen ze het kampioenschap hadden 'verspeeld' dat ik dat dan zou doen op hun kosten als PSV toch nog kampioen zou worden), maar dan een stukje meer bescheiden, maar zelfs toen vond ik het te ver gaan. Ook al zat ik op het randje om ja te zeggen. Smiley
Trouwens, als ze het op superzondag alsnog hadden geprobeerd na de wedstrijd toen ze toch kampioen waren geworden, dan had ik het best eens kunnen doen. Gelukkig heb ik ze toen niet gezien, die gasten. Smiley

Ik moet meteen terugdenken aan een AZ supporter die bij het nieuws was afgelopen seizoen. Een paar dagen voor de laatste (kampioens)wedstrijd had hij het kampioenschap 2006/2007 van AZ op zich laten tatoeëren.

Filmpje

Bericht Geplaatst: 16 Jul 2007 20:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is 1 van de filmpjes die ik tientallen keren heb bekeken net na het einde van het seizoen. geniaal.

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2007 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoort hier niet helemaal thuis maar vond het onnodig hiervoor een nieuw topic te openen.
Om kwart over 8 begint op eurosport Liverpool - Werder bremen, kunnen we zien hoe Babel het gaat doen bij Liverpool.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2007 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rommedahl naar Ajax. Hamer die had niemand aan zien komen denk ik.

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2007 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha inderdaad Sietse.

Ze zijn blijkbaar toch in staat om voor een zo eenzijdige voetballer als Babel een nog veel eenzijdigere voetballer te halen lachen
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2007 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rommedahl naar Ajax? Ik was blij dat ie weg was. Wat een kleurloze voetballers is dat zeg.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 01:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sneijder heeft inmiddels wel te kennen gegeven dat hij komend seizoen bij Ajax zal blijven.

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 02:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De komst van Rommedahl snap ik ook niet. Dan hadden ze beter Gronkjaer terug kunnen halen, die heeft in het verleden tenminste nog bewezen dat hij kan voetballen.

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ho ho, in zijn laatste jaar bij PSV heeft Rommedahl toch ook best wel goed gevoetbald. alleen de jaren ervoor en erna niet Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was maar goed dat de hoeken in het Philipsstadion toen al dicht waren Smiley
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 10:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"...Verdediger John Heitinga maakte, op aangeven van nieuwkomer Dennis Rommedahl, gelijk."

Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 12:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rommedahl was gisteren redelijk dreigend, een van de betere in het veld aan ajax kant. Verder was de wedstrijd sloom, saai en vooral erg slecht...
Gelukkig was het maar een oefenduel...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur