Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat komt doordat hij voor Heerenveen niks noemenswaardigs presteerde. Hij speelde in een "matige" competitie en legde er jaarlijks slechts iets meer dan 15 in volgens mij. Daar zal Marijn wel meer van weten...

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, maar ik heb het even opgezocht Smiley 5 seizoenen in Zweden, bij Örgryte IS en Malmö FF: 52 doelpunten in 94 wedstrijden. Best netjes dus.

Een speler van 26 kun je niet echt meer een talent noemen trouwens..

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
En dan nog een publiekswissel krijgen, terwijl hij drie weken daarvoor nog in feite een dikke middelvinger opstak naar de club en haar supporters. Oppertunistisch wereldje, die voetballerij. Bah.

Volgens mij is dat gedoe allemaal zwaar overdreven en een eigen leven gaan leiden in de media. Maar ik vind dat Gertjan Verbeek het allemaal zo goed binnenshuis heeft gehouden dat ik geen idee heb wat voor problemen Alves nu werkelijk had. Dus het is ook niet aan mij om daarover te oordelen. Als ik deze prestatie zie zou ik eerder geloven dat de arbeidsituatie daar nooit ernstig verstoord is geweest, als wat de media graag had willen zien. Ik begin echt te twijfelen of Alves ooit het woord slavendrijvers in de mond heeft genomen. Jan van Halst vatte het gisteren iig mooi samen door zijn mond te houden, en het is te hopen dat figuren als Johan Derksen, die van iedere voetballer een stereotype maken (als zijnde een goed of slecht persoon; waar haalt hij het lef vandaan!?) aan de hand van enkele feitjes die zijn riooljournalistjes hebben opgedoken, dat ook doen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Nee, maar ik heb het even opgezocht Smiley 5 seizoenen in Zweden, bij Örgryte IS en Malmö FF: 52 doelpunten in 94 wedstrijden. Best netjes dus.

Een speler van 26 kun je niet echt meer een talent noemen trouwens..

94 wedstrijden in 5 seizoenen vind ik niet netjes, dat klinkt alsof hij daar niet eens een vaste basisplaats had, of hebben ze daar maar 20 wedstrijden per seizoen? bovendien hebben we het dan idd over een matige competitie (evenals de NL eredivisie trouwens, grotendeels) dus lijkt me niet gek dat hij nooit eerder is doorgestoten naar de echte topclubs.
Dan moet je of op jonge leeftijd al laten zien wat je kunt, of je moet veel geduld hebben bij een "mindere" club, waar je doorgaans ook wat langzamer groeit voordat je je eigen top bereikt en alsnog eventueel naar een topclub kan, zoals dus met Alves blijkbaar het geval is.
en idd iemand van 26 is geen talent meer, eerder een laatbloeier in dit geval.

Typisch dat Heerenveen altijd goede spelers uit scandinavië weet te halen. nu is het dan wel een braziliaan, maar wel weer uit scandinavië. en ze vinden altijd spitsen die scoren.

het is met Alves wel de vraag of hij het bij een topclub ook nog kan waarmaken. Ik kan me ook nog een Machlas herinneren die er 2 of 3 seizoenen achter mekaar de meeste inlegde en naar Ajax verkastte en vervolgens niks meer presteerde. typisch trouwens, dat schijnt Ajax vaker te overkomen. Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 20:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Achja, wat is Ajax tegenwoordig nog Knipoog
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

talent heb je of heb je niet.
al ben je 12, 26 of 84...

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2007 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het gaat er niet over of je talent hebt, maar of je een talent bent. dat is iets anders.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2007 09:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laten we het zo stellen:
Je bent een talent of je bent het niet.
Al ben je 12, 26 of 84...

Je bent een talent als je voldoende talent hebt.
Talent is een gave of begaafdheid. Dit is de basis van je prestatienivo en je prestatienivo kan je verbeteren door te trainen.
Zonder talent zal je nooit een topscorer worden, hoe hard je ook traint.

Talent zijn of niet heeft dus niks met je leeftijd te maken. Alves is dus wel degelijk een talent. Geen jong talent, maar dat is weer wat anders!

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2007 09:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbelpost

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2007 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs schreef:
Laten we het zo stellen:
Je bent een talent of je bent het niet.
Al ben je 12, 26 of 84...

Je bent een talent als je voldoende talent hebt.
Talent is een gave of begaafdheid. Dit is de basis van je prestatienivo en je prestatienivo kan je verbeteren door te trainen.
Zonder talent zal je nooit een topscorer worden, hoe hard je ook traint.

Talent zijn of niet heeft dus niks met je leeftijd te maken. Alves is dus wel degelijk een talent. Geen jong talent, maar dat is weer wat anders!

in de voetballerij ben je een talent als je jong bent, je kan wel de definitie erbij gaan halen om je gelijk te halen, maar als je ouder bent in de voetballerij ben je een begaafde voetballer, niet een talent. zou eruit zien als iemand van 30 de prijs van talent van het jaar zou krijgen.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2007 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan vinden sommige mensen het gek dat ik voetbal een kutsport vind...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2007 00:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dag Henk!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2007 06:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goedemorgen Jan!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien er geen topic over de Eredivisie 1986/87 is post ik het maar even hier:

Vinden jullie ook dat Sonny Silooy hier verdacht veel op Dani lijkt? Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heeft er wel iets van weg, maar niet meer dan dat.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Niet meer dan dat'? Tweelingbroers, dát zeg ik je!

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaap Stam stopt dus per direct met voetballen. Typerend hoe het debacle dat Ajax heet alle voetbalplezier uit een rasvoetballer als Stam weet te trekken...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoorde dat het overlijden van Papa Stam de voornaamste reden was om te stoppen.

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nee, de wanprestaties van Ajax zijn de oorzaak...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij is Ajax ook nog steeds ongeslagen in de competitie en zitten ze nog in de beker...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de KNVB beker ja (waarbij het gelijkspel tegen kozakkenboys toch wel als wanprestatie beschouwd dient te worden), maar geen CL, wat zeg ik, niet eens Uefa Cup, wat toch dé eis was van Stam voor zijn laatste jaren als voetballer.

(maar in wat ik eerder zei moet je me nou ook weer niet te serieus nemen he)

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 23:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Europees presteren ze inderdaad walgelijk slecht, maar in de competitie gaat het prima op zich, zij het moeilijk. Maar bij een club van de traditionele top drie is het nooit goed genoeg hè Tongsmiley

Naast dit nieuws en het nieuws dat Edwin van der Sar na het EK2008 een punt zet achter zijn Oranje-carrière hebben we vandaag ook geinig nieuws lachen

Quote:
Wamberto tekent bij Omniworld

Wamberto speelt de rest van het seizoen voor Omniworld. De Braziliaan trainde al enkele weken mee met de club uit Almere, maar was aanvankelijk niet te betalen voor de club.

Wamberto speelde tussen 1998 en 2004 bij Ajax, daarna kwam de speler uit voor de Belgische clubs Standard Luik en Bergen. Omniworld trok afgelopen zomer ook al twee spitsen aan met eredivisie ervaring, namelijk Jatto Ceesay en Yannis Anastasiou. Technisch manager manager Jeffrey Kooistra van Omniworld gaf op de clubsite een reactie: "Wij zijn zeer verguld met de komst van een goede, ervaren voetballer als Wamberto. Vooral de daadkracht van ons bestuur heeft de doorslag gegeven bij deze nieuwe aanwinst."

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2007 09:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
de KNVB beker ja (waarbij het gelijkspel tegen kozakkenboys toch wel als wanprestatie beschouwd dient te worden), maar geen CL, wat zeg ik, niet eens Uefa Cup, wat toch dé eis was van Stam voor zijn laatste jaren als voetballer.

(maar in wat ik eerder zei moet je me nou ook weer niet te serieus nemen he)

daarnaast natuurlijk de problemen rond de onlangs vertrokken henkie ten flater

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
'Ronald Koeman naar Valencia'
Shocked

Nou, Martin Jol kan alvast woonruimte gaan zoeken in Eindhoven.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse zal wel blij zijn!

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep! hoewel ik niet weet of dit een goed moment is, aangezien we vlak voor de uitwedstrijd tegen Heerenveen staan.

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

om 20:00 uur begint trouwens een persconferentie die live op omroep brabant te zien is.

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm... ik begon koeman juist eindelijk een beetje te waarderen.

Maar ik gun hem het beste, en hij kan idd. beter weggaan voordat hij de CL uitvliegt Smiley

Ik hoop eigenlijk dat Rutten gewoon weer terugkomt Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2007 02:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Martin Jol zie ik ook wel zitten. of Hiddink terug. dat zou echt de shit zijn.
als het maar geen Erwin Koeman wordt. Of nog erger, Co Adriaanse.
Dan lever ik mijn seizoenskaart in...

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2007 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, we zijn in Tilburg inmiddels al zo ver doorgedraaid dat de bestuurskamer bestormd wordt en er spelers geslagen worden na een nederlaag. Ik zie het even niet meer zitten, wat mij betreft degraderen we dit jaar en beginnen we volgend seizoen met 20 nieuwe spelers, een nieuwe trainer en een nieuw bestuur.

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2007 04:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

toch knap hoe Kromkamp het voor mekaar krijgt om wedstrijd na wedstrijd beslissende fouten te maken.

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2007 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch knap dat ie nog steeds wordt opgesteld. Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Nov 2007 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dus, geen Jol, wat ik wel jammer vind, maar ook geen Rutten wat ik echt jammer vind. Stevens ook iig niet per direct.
wat betreft Rutten en Stevens heb ik een hoop respect dat ze hun club niet op dit moment in de steek willen laten. Daar kan Koeman nog wat van leren.

Nu gaan ze volgens vi.nl eventueel voor een tussenoplossing bij PSV. Ik ben benieuwd wat dat moet gaan worden. Advocaat is nu wel net klaar in Rusland met het seizoen, hij misschien?
Iemand al geruchten gehoord?
Het zou natuurlijk een droom zijn als Hiddink het naast zijn bondscoachschap zou doen, maar dat zit er niet in.

Bericht Geplaatst: 12 Nov 2007 15:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat het Rutten niet wordt. Dan zou Aissatie gelijk bijtekenen en Affelay dan uiteraard ook. Het zou echt een enorma blunder zijn als ze dat laten mislukken.
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Nov 2007 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens voetbalzone.nl zijn dit de laatste geruchten:

"...In dat verband komt nu de naam van Vergoossen bovendrijven. Hij is op dit moment nog werkzaam bij het Japanse Nagoya Grampus Eight, maar gaf vorige maand te kennen van het trainersvak afscheid te willen nemen."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=51110

Bericht Geplaatst: 12 Nov 2007 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd, het was wel mooi gisteren dat v. d. Leegte gisteren begon warm te lopen en dat de hele tribune begon te schreeuwen om aissati. die uiteindelijk ook maar mocht warmlopen en invallen. of vd leegte er nog in is gekomen weet ik eigenlijk niet. Aissati moet gewoon vertrouwen krijgen en dan kan hij van enorme waarde worden. en tot nu toe lijkt het alleen maar of hij het steeds minder naar zijn zin heeft en dalijk vertrekt. dat zou echt een enorme domme fout van PSV zijn.

Ook snap ik niet dat Bakkal ineens zo weinig speelt...terwijl een Mendez die geen reet presteerd (niet dat hij veel fouten maakt, maar hij doet ook weinig goeds en er komt totaal geen dreiging van hem uit) er wel elke wedstrijd weer instaat. (gisteren trouwens niet)
Ik blijf er nog steeds van overtuigd dat Vairinen op die positie uit zou kunnen groeien tot een flinke waarde als hij vertrouwen krijgt. Gisteren stond daar Kromkamp (?!) ongelofelijk.

Ik snap niet dat een selectie met zoveel aanvallende kwaliteit, wedstrijd na wedstrijd zo weinig rendement haalt. Dat we zonder Alex meer tegengoals krijgen is te verwachten, hoewel salcido het ook ijzersterk doet, met dalijk eventueel Rajkovic erbij, maar dat we zo weinig kansen creeëren en deze niet voldoende afmaken begint wel een beetje te frustreren. Daarin vind ik vooral lasovic tegenvallen. die wil echt té graag. heeft gisteren echt dé kans van de wedstridj gemist.

het aller ergste gisteren vond ik het publiek. een topper en er stonden denk ik nog geen 50 man te zingen, wat nog tot ongeregeldheden leek uit te lopen. niet des PSV-supporters.

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uit de VI van deze week:

Quote:
Blackburn Rovers-speler David Bentley staat voor gek in de uitwedstrijd tegen Manchester United. Achter op zijn shirt staat 'Betnley' in plaats van 'Bentley'. Het is niet te hopen dat dit Anthony Lurling ooit overkomt...

ROFL

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze zijn daadwerkelijk gevat daar! lachen Maar hoe lang zouden ze erover hebben moeten nadenken totdat ze bij een spelernaam uitkwamen die bij de grap zou passen? Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarschijnlijk hadden ze die grap al 10 jaar in hun achterhoofd, maar was er nooit een aanleiding om hem te plaatsen Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ha ha ha ha

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur