Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2007 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kan niet echt zeggen dat ik erom in een deuk lig of zo.

Bij PSV lijkt het er nu op dat Vergoossen het seizoen gaat afmaken, maar dan weer niet per direct. Hij staat in Japan onder contract tot 31 dec en ze willen hem waarschijnlijk niet voortijdig laten gaan.
Daarna zou hij met pensioen gaan, maar zou dat uitstellen voor PSV en dan zou eventueel Stevens komend seizoen de nieuwe trainer worden. Zijn contract loopt af bij Hamburger SV na dit seizoen, maar hij doet het erg goed daar, dus die willen waarschijnlijk ook erg graag zijn contract verlengen.

dus, eerst nog een maand met Wouters...Dan een half jaar met Vergoossen en dan eventueel Stevens.

Ik ben benieuwd, maar denk dat enige zekerheid niet verkeerd zou zijn voor PSV en de aanhang.

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanaf komend seizoen wordt het Huub Stevens lees ik net op vi.nl.
Dat zie ik persoonlijk wel zitten.

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eindelijk, ik vind Stevens echt een PSV-trainer.

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd ermee, lijkt me een prima keuze Smiley Nu nog kijken wie er volgend seizoen bij Ajax belandt, Jol [Ja-knikker] of van Basten [Nope! ]...

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van basten is gewoon een super coach, die heeft de afgelopen 4 jaar zand in de ogen van de concurentie gestrooid en met het EK gaat nederland schitteren Ja-knikker
En daarna wint ie met ajax alles wat er te winnen valt Engeltje
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Van basten is gewoon een super coach, die heeft de afgelopen 4 jaar zand in de ogen van de concurentie gestrooid en met het EK gaat nederland schitteren Ja-knikker

net als met het WK zeker? ow nee, dat was maar een oefensessie... Monddicht

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Utrecht wint met 7-1 van sparta, Willem II met 6-0 van excelsior... WTF!! Hamer
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog nooit zo'n zwakke tegenstander gezien als Excelsior vandaag. Totaal niet Eredivisie-waardig.

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo? Ik vind dat ze nog genoeg crediet hebben uit de laatste wedstrijd van het vorig seizoen Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind het toch boeiend om te zien hoe de top 3 maar blijft wisselen van plek, maar 't liefst heb ik toch dat het voorlopig zo blijft zoals het nu is. of voorlopig, gewoon de rest van het seizoen.

Knap vind ik hoe Feyenoord elke keer een domper zo snel verwerkt (misschien omdat ze zich volledig op de competitie kunnen concentreren zonder europees voetbal) en de eerstvolgende wedstrijd dan overtuigend wint. Maar ze presteren het ook om na een goede wedstrijd die overtuigend gewonnen wordt, ineens duidelijk de mindere te zijn in een wedstrijd tegen een (sub)topper.

En Ajax, ja, met zo'n spel elke week was het wachten tot er een keer een ploeg komt die wel de ballen heeft om de ongeslagen status van Ajax met succes aan te vallen.

PSV, tsja, de defensie valt me over het algemeen mee, Maar aanvallend veel te weinig met deze selectie. ik verwachtte een seizoen met meer tegengoals, maar ook veel meer doelpunten mee, op basis van de selectie, maar tot nog toe valt dat nogal mee/tegen.

wel mooi om te zien dat mijn voorspelling tot nu toe wel uitkomt wat betreft de top 3. Ik zei voor het seizoen al dat het een spannende strijd in de top 3 zou worden waarbij Feyenoord weer mee doet en dat AZ af zou haken. Ik had alleen niet verwacht dat AZ zo hard af zou haken, maar die gaan nog wel in de top 5 eindigen denk ik. deels afhankelijk van de transfers in de winterstop.

daarnaast vind ik het mooi om te lezen dat R Koeman voor de 3e keer in 5 wedstrijden verliest met Valencia. Kreeg met 3-0 aan de broek. Stumper.
(beetje off-topic, maar goed)

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2007 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV mist op het moment inderdaad iemand die de ballen wel in de goal krijgt.
Als je zag hoeveel kansen er waren afgelopen zaterdag dan is het gewoon schandalig dat het bij 0-1 gebleven is. Iedere keer belandde de bal in de handen van de keeper.

Het nieuws gaat overigens dat Affelay 1 jaar bijtekent, nu Aisatti, Gomes en Salcido nog!!

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2007 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gomes, heeft in de VI gezegd dat hij het vrtrouwen kwijt is in de clubleiding van PSV.
Jan Reker had met hem gesproken over een nieuw contract van de zomer, maar de Raad van Commisarissen had er geen haast mee dit goed te keuren, waardoor er maanden voorbij gingen en er toen ineens op teruggekomen werd. Heerlijk die RvC die ook al Hiddink weggejaagd hebben.

en Jan Reker moet eens leren zijn smoel te houden voordat er zekerheid is. hij lult elke keer te vlug en te ver vooruit.

en er gaan geruchten in Kroatië dat Chelsea een speler wil halen en die per direct verhuren aan PSV. het gaat om ene Modric, die tegen Engeland de uitblinker schijnt te zijn geweest. Ik ken hem niet.
Ik weet niet welke positie hij speelt, maar middenvelders hebben we onderhand wel genoeg lijkt me, dus ik ben benieuwd.

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2007 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Modric was zowel tegen Ajax als tegen Engeland verreweg de beste speler op het veld, en in mijn ogen op dit moment één van de beste creatieve middenvelders in Europa, een soort Litmanen dus. Ajax zit al jaren achter 'm aan en Real Madrid had 'm gekocht als Sneijder niet gekomen was. Als ik PSV was zou ik Aissati dus zo snel mogelijk laten vertrekken en Modric met open armen ontvangen.

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2007 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

PSV,.. ik verwachtte een seizoen met meer tegengoals

Nu nog steeds? Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2007 01:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had wel verwacht dat PSV het tegen Roda moeilijk zou krijgen, maar had ze eerder met 2-1 zien winnen dan dat ze op een gegeven moment met 0-4 achter zouden staan lachen

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2007 12:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het ergste vind ik nog dat die 0-4 achterstand volkomen verdient was.
We werden gewoon finaal weggetikt achterin. en voorin was er ook weinig te behalen. Die 2e goal van ons was de enige uitgespeelde aanval van PSV.
voetballes hebben we gehad van Roda.

Het ontbreekt op het moment aan de vechtersmentaliteit die nodig is in moeilijke wedstrijden. Die zal Stevens wel meebrengen, maar die hebben we nu ook alvast nodig. Wat dat betreft zie ik ook die croaat wel zitten.

Wouters had weer een waardeloze opstelling trouwens. Waarom die Mendez elke week in de basis staat is mij een enorm raadsel. Perez had bij de 0-2 gebracht moeten worden, want het was duidelijk dat er iets moest veranderen. En er waren te veel spelers die niet hun niveau haalden. Salcido, Simons, Bakkal bijv. en Rajkovic heeft ook 2 tegengoals op zijn naam staan.

Wat me wel deugd deed was dat ondanks de afslachting dat het publiek de sfeer er uiteindelijk goed inhield voor Gomes. Het was zowaar een vrolijke bedoeling op de tribune bij ereronde van de doelman.

Wel heb ik nog ruzie gehad met een mongool achter me die begon te fluiten bij rust. Er klonk een fluitconcert en daar kan ik dus heel slecht tegen, sowieso niet, maar het was rust en we stonden nog 'maar' 0-2 achter. Dus ik zei er wat van tegen de 1e de beste die ik zag fluiten. Hij vond dat ze niet meer dan een fluitconcert verdienden. Ik zei dat ie dan maar in de Arena moest gaan zitten, want daar doen ze dat, hier niet. En toen was ie stil.

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2007 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV werd echt zo terecht afgestraft. Ik heb gewoon bijna zitten genieten van roda. Tja waar ligt het aan... De verdeeldheid die de clubleiding uitstraalt heeft iig geen positief effect op de ploeg. Simons is toch degene die dan de rest mee omhoog zou moeten trekken maar hij mist gewoon de uitstraling die een leider van PSV zou moeten hebben. Waarom Perez niet werd gebracht is me echt een raadsel. Bakkal speelde helemaal niet zo slecht dus waarom die gewisseld werd en niet Mendez. Ik weer niet waar die wouters mee bezig is, maar laat hem maar weer lekker zo snel mogelijk oefeningingen verzinnen voor de herdgang.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Dec 2007 01:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
ik vind het toch boeiend om te zien hoe de top 3 maar blijft wisselen van plek, maar 't liefst heb ik toch dat het voorlopig zo blijft zoals het nu is. of voorlopig, gewoon de rest van het seizoen.

En weer krijgen we de stoelendans Smiley In ieder geval tot volgend weekend staat Ajax weer op de eerste plek...

Bericht Geplaatst: 09 Dec 2007 03:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bakkal speelde echt wel slecht. Hij sjokte een beetje achter zijn man aan de hele tijd. typerend voor de wedstrijd trouwens, want Zonneveld kon zijn man ook niet bij houden, alleen hij probeerde het nog. kan ik van Bakkal niet zeggen.
wat betreft Simons, helemaal mee eens, had het er net nog over met iemand. Hij zou de speler moeten zijn die op zo'n moment het team draagt, maar dat ís hij niet.

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2007 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En achterin 2 Marcellis en Rajkovic, dat is ook vragen om problemen. Salcido had zijn dag niet en moesten die 2 jongelingen het oplossen (waar ze duidelijk nog niet klaar voor zijn).
Ik mis Addo op zulke dagen, waarom speelt hij niet meer tegenwoordig?

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2007 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Addo...echt schandalig, maar ik was hem helemaal vergeten...goede vraag iid.

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2007 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat bedoel je met schandalig?! Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2007 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat ik hem vergeten was.

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2007 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat dacht ik al, maar als je het anders leest lijkt het of je bedoelt dat Addo schandalig is! Smiley

Ik vond hem wel verdienstelijk spelen in het begin van het seizoen. (Zo goed was hij zelden). Na een (misschien wel 2) ongelukkige wedstrijden en het spuugincident zit hij alweer een wedstrijd of 5 op de bank. Zonde, want denk dat hij vrijdag toch meer had kunnen laten zien, maarja dat is achteraf.
op naar woensdag, ik ben er weer bij! Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 00:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Marijn. Willem II is goed bezig. Ik heb geen beelden gezien, maar ik heb begrepen dat de overwinning dik verdient is.

Ik wil even terugkomen op Alcides. Ik heb me lelijk vergist in diens voetbalkwaliteiten. Ik heb ooit geroepen dat ze hem niet bij het veld in de buurt moeten laten, maar hij is al wedstrijden op rij een van de besten binnen het elftal. Blijkbaar heeft hij lang nodig gehad om zich hier op zijn gemak te voelen.

PSV moet wel echt eens gaan voetballen. Want met de instelling waarmee ze het op het veld staan komen we niet meer weg. Daarvoor zijn we te kwetsbaar in vergelijking met vorige seizoenen. tegen Sparta en VVV op halve kracht spelen ziet er niet uit en leid zelfs tot puntverlies. Sparta afgelopen week hadden ze met 8-0 op moeten rollen. Maar goed, dat is ook een beetje PSV. Die hebben zolang ik me kan herinneren nooit een heel seizoen gewerveld. maar goed, welke ploeg wel? Alleen Ajax halverwege de jaren '90

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom wordt Koevermans toch zo behandeld bij PSV? Net als de rest van Nederland snap ik er niets van... het blijkt maar weer dat die gast het verschil maakt, als invaller scoort hij tegen Excelsior zojuist het winnende doelpunt. En dan ook nog eens clubtopscorer zijn, maar toch op de bank blijven Hamer

Wat AZ betreft, ik vind dat ze nu wel weer een keer wat meer punten zouden mogen krijgen, ik heb de afgelopen paar jaar teveel van ze genoten [en Europees trots op ze geweest] om ze nu zo voor schut te zien staan al deze tijd...

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Waar is die Alves nou, waar is die Alves nou..." Gieren

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

AZ verdient helemaal niks. het is juist mooi om te zien dat ze niks klaarspelen, terwijl ze afgelopen jaren de mond vol hadden over een topclub worden/zijn.
En helemaal nadat van Gaal arrogant ging doen over alsnog de titel pakken dit seizoen en vanaf dat moment nul punten pakken. Schitterend.

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies. AZ staat nu weer waar ze thuishoren, tussen NAC, Vitesse en FC Utrecht in de middenmoot. Eerst maar eens 15 keer kampioen worden en een Europa Cup I winnen, dan praten we verder over de 'topclub AZ'.

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach woensdag mogen ze van mij best boven zichzelf uitstijgen om te laten zien dat Landzaat een en al gebakken lucht is.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 21:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ow, ja van mij ook wel.

Mooi voetbalweekendje trouwens... Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met een beetje geluk pakt PSV deze week dus een voorsprong op de titel. Het gat kan 8 punten worden, toch?

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2008 00:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mochten we woensdag winnen in de arena, staan we iig 8 punten los van Ajax. 6 los van Feyenoord, indien zij winnen van AZ, wat ik eigenlijk wel verwacht.

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2008 00:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus het gunstigste zou zijn (ervan uitgaande dat PSV van Ajax en AZ wint) dat Feyenoord woensdag van AZ wint, en zondag van Ajax verliest..

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2008 12:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou voor Ajax tegen Feyenoord denk ik toch dat een gelijkspel altijd het gunstigste is. dan loop je op allebei uit. En ik gun Ajax nooit een overwinning...

Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, want zoals PSV speelt dit seizoen, zijn de 3 punten in de Arena nog lang niet binnen. In competititeverband heeft PSV geloof ik pas 1x verloren in de Arena, sinds deze in gebruik genomen is, dus Boeren zijn nog altijd baas in Amsterdam, maar woensdag zullen we zien. Wij missen Affelay, dat is echt kut.

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2008 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja nou komt die inhaalwedstrijd helemaal lekker in ons nadeel uit. Maar ook zonder affelay moeten we in staat zijn dit ajax te verslaan. Hopelijk speelt aissati en anders vayrinen op die positie en is bakkal weer 100% fit.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, Boeren zijn dus nog altijd de baas in A'dam...
Feyenoord verliest 2 punten (of wint 1 punt) tegen een toch wel goed spelend AZ.
Dus PSV mag de borst nat maken voor zaterdag (uit naar AZ), maar het is tot nut toe wel echt een topweek!

Als Ajax-Feyenoord zondag nou ook nog eens een gelijkspel wordt is het helemaal geweldig, zeker als PSV wint bij AZ.

Enneh, Davids moet 8 wedstrijden schorsing krijgen.
Voor die rode kaart 4 en voor de overtreding net daarvoor op farfan ook 4.
wat een misselijke kankerlijer zeg.

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat me trouwens op viel tijdens de wedstrijd, is dat je vrijwel de hele wedstrijd de PSV aanhang hoorde zingen. op de sporadische zang-acties van de ajax-supporters hoorde je alleen hun fluitconcerten...typisch.

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 11:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Komend weekend kan er weer een hoop gebeuren. PSV thuis tegen Heerenveen, dat belooft wat. Met de scoringsdrift van de friezen, zullen we achterin echt scherp moeten zijn. De kansen die Ajax liet liggen in de Arena tegen PSV, die laat Heerenveen niet liggen ben ik bang.
Ajax op bezoek bij Roda...Kan zomaar eens puntverlies worden voor de Amsterdammers. In Eindhoven weten we hoe goed Roda kan zijn. Dat is zo'n beetje de enige ploeg geweest dit seizoen die niet alleen van ons gewonnen heeft, maar ons ook echt van de mat heeft gespeeld.

de rest van het programma heb ik niet naar gekeken.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur