Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een weekend zeg, PSV begon geweldig tegen heerenveen, maar liets zich traditiegetrouw onder druk zetten en Heerenveen pakte dat gewedlig aan door ons bij vlagen weg te spelen. Beiden enorme kansen gemist. Wij mogen Gomes weer eens dankbaar zijn.
1-1 is een uitslag die wel op zijn plaats is, beide ploegen hadden kunnen winnen. Gezien de kansverhoudingen had misschien Heerenveen iets meer verdient...
Moet vooral voor neutraal publiek een vette wedstrijd zijn geweest.

Luinge moet gewoon stoppen, die gast doet maar wat lijkt het wel.

Ajax verliest bij Roda, dus we lopen ondanks het gelijkspel, toch weer een puntje uit.

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ongelofelijk hoe die Luinge Dsudzak geel geeft en Heerenveen lekker zijn gang laat gaan met spijkerharde overtredingen. Dan is het idd niet zo moeilijk om opportunistisch te voetballen tegen PSV met Luinge als 12e man in je rug. Heb me echt de longen uit het lijf staan schelden op die minkukel. Snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die hem na Jol de beste scheidsrechter vinden.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb echt zin in komend weekeinde... hopelijk verprutst Ajax het niet en wordt de competitie de laatste zes rondes weer lekker spannend Mmm

Gisteren stond er trouwens een stuk over Arno Splinter in De Pers; ik vind het altijd interessant om te lezen / zien wat er geworden is van veel van de spelers bij de Top Drie uit eind jaren negentig, aangezien het in veel gevallen lijkt alsof ze ineens van de aardbodem verdwenen. Dit geval is alleen wel een klein beetje deprimerend, maar toch:

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En toen waren er nog maar 4 punten verschil. Met eventuele potentie woensdag aanstaande!
(Ajax met doelsaldo +40, PSV + 35)

Rock on

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmmmm Mmm Kan niet wachten, spannend!

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach, zelfs komende woensdag wordt er niks beslist. Ajax moet sowieso nog uit naar Heerenveen en Twente als ik me niet vergis. PSV heeft ook nog een wisselend programma. Plus PSV lijkt zich niet te kunnen motiveren en concentreren tegen de 'zwakkere' tegenstanders.
Wat de uitslag ook wordt woensdag, het kan daarna nog steeds alle kanten op.
Ik moet zeggen dat ik er nu al moeite mee heb om de spanning de baas te blijven...wel vet op zich, maar nog zo'n ontknoping als vorig jaar overleef ik niet ben ik bang.

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 22:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2008 22:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff, Feyenoord 2-0 voor tegen NAC, dat had ik niet gedacht Smiley Van mij mogen ze nu de finale ook wel van Roda JC / SC Heracles gaan winnen, wel leuk als ze weer eens een prijs[je] winnen.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 21:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aarghh, 0-1 Ajax afgekeurd Zweet

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 23:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had t wel leuk gevonden voor de competitie...Helaassss

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 01:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een droevig slechte wedstrijd, meer valt er niet over te zeggen. beide kanten geen fatsoenlijke kans gecreƫerd.
En wat Koevermans liet zien...alsof hij er totaal geen zin in had...

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 21:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Ik ben Danny Koevermans, 29 jaar en ik doe patrick kluivert na..."

Lazovic heeft in die 15 minuten 3x zoveel gedaan als koevermans in 75 minuten.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerste halfuur tegen groningen het beste voetbal van dit seizoen gezien. Wat is affelay goed zeg, wordt met de week beter. Wel bizar dat dan weer de slechtste man van t veld, Koevermans, de score opent pas na dat half uur. Iedereen van PSV liep zich uit de naad, was fel in de duels, maar Koevermans liep weer als een zoutzak over het veld te sjokken.

Als hij nou gewoon fel meejaagt vindt de tegenstander NOOIT zo makkelijk de vrije man achterin. Maar ja hij staat nou eenmaal weer op het juiste moment op de juiste plaats en dan zal iedereen hem wel weer verdedigen met cliches dat dat de ongrijpbare kwaliteiten van een goede spits zijn. Maar ik vind het een abominabele voetballer en totaal niet waardig om topscorer van PSV te worden.

Ik zie 100x liever Lazovic in de spits, want met 11 jagende mensen ipv 10 was die goal in de eerste 30 minuten al veel eerder gevallen. Maar dat kan ik niet bewijzen, want als Lazovic voorin staat lijkt het wel alsof hij de enige is die afjaagt. En tja dan kan je misschien toch maar beter een slechte voetballer die het geluk aan zn kont heeft hangen hebben dan een goede die altijd pech lijkt te hebben.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom zegt:

Nou, daar is ie dan, de 21 voor PSV! Duurt nog ff voordat Ajax met 3 sterren op 't shirt mag gaan spelen Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En het leidscheplein haalt weer opgelucht adem Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij Willem II is het nazi-bestuur al zo ver doorgedraaid dat ze kritische journalisten uit het stadion verwijderen.. Monddicht

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Komend weekend zouden we zomaar eens kampioen kunnen zijn. Ik zie Ajax wel verliezen in Heerenveen...

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huldiging zal toch pas gepland worden bij de thuiswedstrijd tegen twente neem ik aan. Na de europese avonturen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 18:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

waarschijnlijk wel, maar daar zal de vreugde niet minder om zijn als het kampioenschap dit weekend al veilig gesteld wordt.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat ik er alvast een neem dan Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2008 10:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lees net op psv.nl dat de titel 6 april wordt gevierd als deze dan al binnen is. Dus ook als het dit weekend al wordt bereikt. Dat is precies tussen de 2 ontmoetingen met Fiorentina in. wel enigszins wazig. aangezien ze die zondag daarna ook thuis spelen tegen twente. Had eigenlijk verwacht dat het dan gevierd zou worden.

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 18:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2008 14:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hattrick voor Hunterlaar! Kan nog wel eens een monsterscore worden daar Smiley

PSV zal wel weer op een bloedstollende 1-0 uitlopen Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hebben we er een beetje zin in?? Bling

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2008 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou jongens, gefeliciteerd! Toch nog feest in Eindhoven Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2008 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En in Tilburg! Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heerlijk gevoel dit.

In amsterdam zouden ze 6e worden als ze een 'tussenjaar' hebben. PSV wordt gewoon kampioen! Nu nog een aantal jaartjes huub stevens en op naar die 3e ster (die sommige ajacieden al op hun shirt hadden geplakt! Smiley)
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HALLEE!!!!

ik had er serieus rekening mee gehouden dat het wel eens mis kon gaan gisteren.
Dat resulteerde dus wel in extra blijdschap zodra de titel een feit was.

Net ff wat beelden van AT5 gekeken. het beste vermaak blijft toch leedvermaak. Maar ik vind het wel bizar hoe 100% ze in A'dam ervan overtuigd waren dat ze de titel gingen binnen halen, terwijl ze voor 100% afhankelijk waren van het resultaat van PSV. Bij de reacties van na de wedstrijd is het net of ze op de laatste dag de titel hebben verspeeld. Terwijl de kans toch wel erg klein was dat PSV zou gaan verliezen.

Marijn, gefeliciteerd. Is Willem II nu uit de degradatiezone, of moeten ze nog wel play-offs? Ik heb gewoon nog nergens naar gekeken hoe het afgelopen is met de rest. Ik zal de ranglijst er eens bij pakken.

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 12:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jullie ook gefeliciteerd! Smiley

Willem II is veilig. Gisteren weliswaar verloren in Enschede, maar als VVV van De Graafschap zou winnen, dan zou De Graafschap sowieso onder Willem II blijven.

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijft opvallend dat alle PSV-ers die op tv of radio een zegje doen Ajax kwalijk nemen dat ze arrogant zijn... Elke supporter vindt zijn club toch de beste, of ben ik nou gek?

Heeft iets weg van een minderwaardigheidscomplex ofzo, een gevoel van miskenning... Of zit ik er nou helemaal naast? Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of Ajax nu 1e of 18e staat. Ze krijgen nog altijd veruit de meeste aandacht. Daar doen ze zelf maar ook de pers graag aan mee. Ze zijn er kampioen in ajax tot de norm van het voetballen te verheffen. Ajax Ajax Ajax en nog eens Ajax...

En dan spelen ze de vermoorde onschuld als iemand er wat van durft te zeggen. Dan heb je opeens een calimero complex. Ajax mag alles zeggen, maar waar haalt zo'n snotneus als afellay het lef vandaan om kritiek te uiten op onze oh zo almachtige club. Die jongen houdt al het hele seizoen wijselijk zijn mond, maar ergert zich er wel aan. Pas als hij sportief wraak heeft genomen voelt hij zich ongeremd om die frustratie eindelijk te uiten, en terecht!

Wat Ajax en de media hebben is een circulaire machtsrelatie die zichzelf in stand houdt. Het is bijna onmogelijk om daar kritiek op te uiten. Je wordt als het ware uitgesloten uit de religie die ajax heet.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nondeju Paul, beter is het niet te verwoorden. Kort maar krachtig.

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom zegt:

Ik was er vanmiddag ff binnen (en buiten)

Kampioenuh, kampioenuh!

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 08:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tering... ik heb niets met NAC, maar dit is wel het ergste geval van "onrecht" sinds de play-offs in stand zijn geroepen. Sowieso hebben NAC en NEC allebei niets in Europa te zoeken volgens mij, maar als de ploeg die bovennatuurlijk goed presteert vergeleken met normaal en daarmee knap derde wordt, in zes play-offs wedstrijden door drie verschillende ploegen helemaal opgedroogd wordt, dan vind ik dat wel triest.
Al helemaal bizar omdat NEC met de winterstop nog zeventiende stond [al stond NAC toen ook een stuk lager].

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 11:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL ROFL ROFL

Haha, de arrogantie wordt nu mooi even afgestraft. NAC zou wel even de Champions League ingaan, en Willem II zou degraderen (zoals dat in 98/99 gebeurde, maar dan omgekeerd). En dan uiteindelijk met een ticket voor de Intertoto komen te staan Gieren

Toen wij een paar jaar geleden mee wilden doen aan de Intertoto schreven we ons gewoon in.. Bwhaha

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NEC heeft na de winterstop toch wel erg goed gevoetbald hoor. Vooral door Holman die vaker aan spelen toe kwam, Sibum die in de winterstop kwam en Lens in topvorm. Maar ja voor volgend seizoen is Lens weg, Holman onzeker, dus ben bang dat Europa ook een treedje te hoog is.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur