Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Videokaart kapot... nog een laatste tip?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn videokaart geeft opeens artifacts vanaf het moment dat ik m'n PC aanzet. En bij het inladen van de hoge resolutie in Windows kan ie 't niet meer aan. (Monitor krijgt "geen signaal" meer).

Hij lijkt dus kapot. En dat is heel kut. Want m'n onboardkaartje kan geen 1680x1050 aan, dus is m'n beeld gestretched en lelijk op m'n widescreen monitor.

Dus moet ik een nieuwe videokaart. En dat is kut, want AGP. Dus niet de moeite om een nieuwe te kopen.

Dus moet ik een nieuw moederbord. Dus moet ik een nieuwe CPU. Dus moet ik nieuw geheugen. En wat de hell... dan maar een nieuwe kast.

Kutcomputers... Gelukkig kan ik 't inmiddels betalen...

Maar mocht iemand nog iets weten wat die 6800LE betreft... graag. (Nee, niet overgeclocked btw...)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 05 Jul 2007 13:29, in totaal 1 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.tweakers.net

genoeg AGP kaartjes..toch. Overdreven om alles te vervangen..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje weggegooid geld als de rest eigenlijk ook al aan vervanging toe is... De kast alleen is al 6 jaar oud.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

stuur het op dan hierheen, ik ken genoeg mensne die ik nog blij zou maken met een 486...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is een idee. Maar dat ligt eraan hoeveel ik er hiervoor kan vangen en hoeveel m'n nieuwe systeem gaat kosten.

Volgens mij moet ik voor al dat prul nog wel tegen de 150 kunnen vangen.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs doe niet gek hoor, die dingen moet je neit opsturen hoor....
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had toevallig gisteren precies hetzelfde.
Motortje was vastgelopen door al het stof. Openschroeven, kaartje eruit halen stof verwijderen, kloppen blazen en terugplaatsen.
Kind kan de was doen.

Hoedanook: artefacts zijn meestal een teken van oververhitting.

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had ik al gedaan, hielp niet...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is een hoekje dat een beetje bruin is, en stinkt. Ik denk dat er daar iets doorgebrand is. Jammer..
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nog wel een X800 GTO2 liggen die het nog perfect doet. Maar da's PCIe.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies... dus moet ik maar een aan een nieuw systeem...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm. Heeft er misschien iemand toch nog een heel erg simpel AGP-kaartje liggen? Ik moet voor m'n bachelorscriptie namelijk wel San Andreas ten minste op kunnen starten...
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Hmmm. Heeft er misschien iemand toch nog een heel erg simpel AGP-kaartje liggen? Ik moet voor m'n bachelorscriptie namelijk wel San Andreas ten minste op kunnen starten...

Ik heb nog wel een GeForce 4 liggen (Asus V8170DDR 64MB), maar ik weet niet zeker meer of ie het nog eenn beetje doet, maar ja...........kan je altijd proberen natuurlijk Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom 'm graag even bij je ophalen als dat mag...! Zaterdag ofzo?
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2007 03:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Ik kom 'm graag even bij je ophalen als dat mag...! Zaterdag ofzo?

You got PM Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2007 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanks again voor de kaart! Hij deed het meteen, en ik ben eindelijk weer terug op m'n oorspronkelijke resolutie. Cheer

Nu kan ik ten minste in alle rust op zoek naar een nieuw systeempje. Ik laat het wel weten!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2007 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Thanks again voor de kaart! Hij deed het meteen, en ik ben eindelijk weer terug op m'n oorspronkelijke resolutie. Cheer

Nu kan ik ten minste in alle rust op zoek naar een nieuw systeempje. Ik laat het wel weten!

Relaxed!! Chill

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur