Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » duizend miljoen vensters achter elkaar!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zojuist heb ik voor de tweede keer een nogal onhandige feature van het forum gehad: na het afsluiten van een topic (geloof fototopic) begon interaddict continue op hoog tempo nieuwe vensters te openen. Rechter muisknop alle vensters sluiten helpt niet of kan niet vanwege de hoge snelheid dat vensters geopend worden. Alt F4 kan wel, maar kan het ook niet bijhouden. Vorige keer lukte het mij niet eens om met ctrl-alt-del explorer af te sluiten en moest ik de uitknop van mijn laptop gebruiken. Dit keer gelukkig wel. De vorige keer was flink wat weken geleden.

Geen idee of het aan het forum ligt of aan mij, maar misschien staat er wel iets van in een log ofzo. Doe der mee wat je wilt Knipoog
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zal ik dit stukje code dan maar verwijderen?
Code:

if (user == 'kobuz') {
  var i =0;
  for (i = 0; i <= 1000000; i++) {
    window.open('active.php', 'hihihi', 'etc');
  }

}

Serieus, kweet niet wat het is Smiley Is dus alleen bij IA?

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alleen die hihhi zie ik niet Tongsmiley

Alleen bij IA voor gekomen inderdaad. Vorige keer dacht ik dat het wel aan mij zou liggen, maar nu was het dus weer en alleen bij IA. Niet een heel groot probleem, maar wel irritant. Mocht het nog een keer gebeuren post ik het hier wel.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Aug 2007 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt ik heb hget ook 1 maal meegemaakt. Verder krijg ik bij IA vaak een fatal error...internet explorer moet dan sluiten....

maarja boeiend Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Aug 2007 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel erg gek, ik heb het nooit. In principe is de enige keer dat er een nieuw venster wordt geopend als je een nieuw bericht hebt. Verder komt het in de code volgens mij niet voor.

Crashes ligt denk ik toch echt aan IE of Firefox zelf. Meestal heeft het met plugins als flash te maken, of gewoon een brakke PC.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2007 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
......nog iets....nog iets...... of gewoon een brakke PC.

ej, nie zo he! Boos
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur