Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Het is weer zo ver -> kamer gezocht!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En ik ben weer kamerloos, dus alweer op zoek naar een nieuwe kamer in Utrecht.
(het liefst) In het centrum, Kanaleneiland, Overvecht, Zuilen en SSH-kippenhokken hoeven niet, maar verder is alles welkom!

Weet iemand iets?

mailen kan ook naar meazonda@hotmail.com

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 19:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijkt wel alsof jij elke maand verhuisd!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 20:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar lijkt het wel op, ja! Maar een keer per half jaar of per jaar maar hoor Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wederom zal ik mijn ogen en oren weer voor je open houden.

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2008 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie titel!

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

No way? Alweer?

Stuur 't wel even rond.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou Overvecht en Zuilen niet volledig afgeschreven. Zijn beide best leefbaar. Kan echt per straat verschillen.
Ik heb zelf een tijdje in Overvecht gewoond en zat daar prima in een rustig buurtje vlakbij het grote winkelcentrum.

Zuilen heeft ook genoeg goede gedeeltes. Ik zou het gewoon op locatie even beoordelen ipv vooraf al een nee te geven.

Ik neem dat je je al eens in hebt geschreven bij Standing? Zo niet, dan meteen ff doen!
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 15:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ongelofelijk hoe vaak jij verhuisd Eva.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur