Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Aangeboden: Volvo 440 uit 1993, 300 euro
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeele mooie fijne auto, maar als arme student kan ik hm niet meer gebruiken en willen we hm snel kwijt.

Merk: Volvo
Model: 440
Bouwjaar: 1993
Carrosserie: Hatchback 5-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 982 kg
Kleur: Wit
Vermogen: 61kW
Cylinderinhoud: 1596cc

Het is een prima auto met een apk tot eind oktober.
De bekleding is nog erg mooi en er zit een nieuwe accu in.

De auto heeft natuurlijk wel wat ouderdoms verschijnselen, er zitten wat roestplekjes, krassen op. Het dashboard kastje is kapot en de achterklep blijft niet goed open staan.

Maar voor de rest is het een fijne betrouwbare auto die ongeveer tussen de 1 op 15/20 rijdt.
Alles zit er voor de rest bij, reserve wiel, krik, startkabels, lampensetje, verkeervestje, (oude) cassettespeler en 4 boxen.

Voor foto's: Marktplaats

Vraagprijs: 300,-

Email: meazonda@hotmail.com
PM me even voor mn nummer

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 19:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's een relaxte auto voor een goede prijs. Je zult weinig moeite gaan hebben om die te slijten.
Wat ook relaxt is aan deze auto is dat hij (als ik het me goed herinner) achterwiel aandrijving heeft.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2007 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeker een leuk autootje, jammer dat ik momenteel niet heel goed in de financiele middelen zit.
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volvo's zijn relaxed
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmm, rogier, leuke prijs voor een leuke wagen
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb al een Volvo..
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik een Nissan Serena. Heb geen volvo nodig meer
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu nog een rijbewijs JAN!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur