Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - Straatkunst (Urban Art)
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch maar een eigen topic, voor de geinteresseerden Smiley

Waar wij ooit niet verder kwamen dan:

Is dit toch wel erg vet om te zien:

Laatst aangepast door Tom op 21 Mrt 2008 12:22, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://weburbanist.com/2007/07/05/graffiti-without-vandalism-5-kinds-of-amazing-and-ephemeral-urban-light-art/

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik blijf gewoon vrolijk doorgaan Knipoog

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tering wat een vet filmpje! Man, wat moet dat een moeite gekost hebben...!!

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 09:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wauw, vet hoor!
Maar dat doe je dus met glowsticks, die dingen die je "breekt" en dan geven ze licht? Of hadden jullie gewoon een zaklamp ofzo? Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon met een zaklantaar idd. En dan lange sluitertijd met flits, waardoor een moment duidelijk naar voren komt en je de paar seconden daarna alleen maar het felle licht ziet.

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 11:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De laatste Banksy's:

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2007 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2008 12:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Programma waar Maarten voor werkt is de gast van dat doodshoofdenfilmpje op gaan zoeken, vet hoor Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2008 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi statement.
En dat het dan wordt "schoongemaakt", zo'n tekenend voorbeeld van een verdwaalde overheid, die de verkeerde prioriteiten stelt.
Baba die zwarte prut die het riool in loopt.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BRIL-JANT

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 18:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is echt heel vet!

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

woostercollective behoort bij jou ook nog steeds tot je dagelijkse internet rondje tom? Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou en of Knipoog Ben zelf sinds kort natuurlijk ook een guerilla-artist hè Tongsmiley

Wooster Collective & Weburbanist. Die laatste is alleen wat minder actief de laatste tijd...

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 20:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is geen urban art, maar een tijd geleden ging het over guerilla gardening, dus zet ik het maar hierbij want het zijn allemaal axies in het kader van het reclaimen van de openbare ruimte:

Die foto's heb ik op het Heetmanplein genomen.
(van deze guerilla gardening website: http://brussels-farmer.blogspot.com/2008/03/masta-has-done-it-again.html)
Uit nr. 3 het internationale tijdschrift Masta over creatief activisme wat je hier kan downloaden:
http://www.creativeacts.org/

Edit: Boos mijn plaatje doet het niet, hier de link dan maar:
http://bp2.blogger.com/_Op4nDBf81b0/R9Kz5s0s4qI/AAAAAAAAADs/V_xukJbPgss/s1600-h/Masta3.png

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 01:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meesten zullen het inmiddels wel al kennen:

Ooit bivakeerden deze gasten bij een vriend van me toen ze in 2000 in Amsterdam een invasie deden.

Grappig artikel, te meer omdat een klein jaar later diezelfde vriend van me ontdekte dat een pand (ik meen aan de Damstraat) werd gerestaureerd. Inclusief Invader.

http://www.space-invaders.com/

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 07:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig als je die gast in huis hebt gehad!

Hij stond er deze week nog op:

http://www.woostercollective.com/2008/03/wooster_special_edition_binary_bug_and_b.html

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Ha, gaaf zeg... Vraag me wel af hoe Urban dit nog zal zijn? Dit laat je toch niet een dagje of 2 onbeschermd liggen?

Overigens, geheel offtopic. Of... hoewel... het is wel erm... urban... Hoe dan ook, als ik ijsco wagens zie, moet ik altijd aan deze pracht scene denken:

http://www.youtube.com/watch?v=0-H0atsgZro

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmmm Bling

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2008 01:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die dingen van de Volkskrant Gorilla zijn soms ook best leuk. Was pas in de Balie op het Leidseplein, en daar hingen er allemaal verschillende.

Supermarktoorlog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2008 01:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2008 10:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is wel vet zeg!

Iwo Jima daarentegen is wat minder origineel Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze in Eindhoven vind ik ook wel mooi.

uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2008 22:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 00:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er echt bizar vet uit!

Wel jammer dat zelfs zoiets cools als dit op een gegeven moment langdradig kan worden.. Had echt de helft korter gemogen, als er toch geen verhaallijn inzit.

Zie nu trouwens pas dat dit dezelfde is als die Tom al helemaal bovenin heeft gepost op 01 Okt 2007 23:48. Maar dit is de lange versie. Iemand heeft m'n advies eerder al opgevolgd dus Knipoog.
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 00:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ha ja, ik vond 'm ook te lang... Had die aangenaam korte versie van Tom niet gezien, dacht nog wel goed gekeken te hebben of 'ie hier al stond... Niet dus. Sorry Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

toch vind ik het stuk wat zich buiten afspeelt wel echt het vetste.

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=1239
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4094374/_Borsten_plakken_in_Huizen__.html?p=5,1

Zo, weer een mooi staaltje elitaire kunst Knipoog

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje offtopic... maar.. Iemand nog 'spuit tips'? Wat is de beste lang houdbaarste graffitiverf?
Vandaag kreeg ik namelijk (heel cool) een telefoontje of ik een winkelpand in Brussel wil versieren met mijn stencil art... helemaal legaal dus geen bivakmutsen enzo, helaas Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sparvar of Montana is geloof ik het merk. Anders gewoon een tweecomponenten autolak nemen......ps. waar in Brussel? Mag er graag veel komen....
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 10:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er nog nooit geweest maar het is geloof ik hier: Rue des Fripiers

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur