Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Forum Harde Kern [deel 22]
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorige is snel gegaan... hier de nieuwe Hamer

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chi - Cho

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2007 05:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Karde hern chi-cho
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2007 05:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er ook weer eens. Gisteren er trouwens 2,5 uur over gedaan om in Delft te komen, das pas hk. Knipoog
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Sep 2007 00:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

moet 'en
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Sep 2007 05:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee, ik ben laat voor mijn doen. Snel de deur uit! Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2007 05:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lalalala! Smiley
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2007 06:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's nog later Engeltje
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2007 00:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shake it shake it Cheer

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dit nou? Al zo lang niemand HK!? Nogal SK!

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hamer
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbel.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 00:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ikke wel

maar ik zeg OH NEEHEE
ik was vergeten dat ik morgenochtend al om 10 uur bezoek kreeg en ik was net lekker op dreef met de (hele)boel te organiseren maar nu moet ik dus verplicht slapen. He jakkes.

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 01:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet morgen om 9 uur hockeyen..... Horeca Hockey toernooi. Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 08:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor, als je nog in db zou wonen betekent meedoen aan het h.o.r.k. hockey toernooi dat je 3 dagen per week in de taveerne staat en elke zondag avond in de carousel. Ben maar blij dat je in Amsterdam woont. Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 00:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

chiiii en chooo

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 06:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

laat
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 07:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Best HK, zo op een werkloze dag Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 07:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Best HK, zo op een werkloze dag Smiley

Dat kun je wel zeggen. Hoezo dat dan? Moet je de koeien melken? Knipoog

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 07:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koeien melken is ook werk hoor!

Nu weer HK, maar wel tegen m'n zin deze keer... Er zijn 2 timmermannen bezig om ons raam eruit te halen (omdat ie niet meer open ging), maar ze zijn al zeker een half uur bezig om het ding eruit te krijgen! Het zit hartstikke vast.
Oh en moet ik ze nou dadelijk een bakje koffie aanbieden?

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 07:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, geen koffie dan, ze zijn alweer weg. Nou ja, niet mijn probleem.
Raam is niet gefixt trouwens... Bleh.

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 08:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aanbieden is wel zo aardig natuurlijk. Meestal zeggen ze toch nee, omdat ze elk half uur een bakje koffie aangeboden krijgen.. Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2007 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De koffiekwestie is tot daar aan toe, maar weet je wat pas kut is? Als ze in jouw afwezigheid lekker naar de wc gaan, niet doortrekken en de bril omhoog laten staan! Bah!
Dat is me nu al 2 keer overkomen, en ik vind het zo onbeschoft en ranzig! Dat doe je toch niet! Of zou het een geheime bouwvakkersafspraak zijn...

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 01:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, als me dat twee keer zou overkomen, zou ik ze ook niks meer aanbieden nee! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 01:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn - looks like the old days . . .
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 02:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het te gek. Waarschijnlijk doen ze het juist omdat je ze geen bakje koffie hebt aangeboden.

Tttt
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 02:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik doe niet aan koffie.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 07:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook niet.

Laatst waren er al weer 2 mannetjes, en die heb ik na een uurtje toch maar wat aangeboden. Een kopje Senseo met 3 klontjes suiker, jech!

Die keren dat de bril omhoog stond, was ik niet eens thuis, dus daar gaat je gebrek-aan-koffie-theorie, Jan Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2007 07:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee, hij was gewoon van de Active-page afgegleden!

Goeiemorgen! Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2007 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Hee, hij was gewoon van de Active-page afgegleden!

Dat kan natuurlijk niet hè :O
Ik heb de laatste paar dagen ook niet gepost terwijl ik er wel was @ HK-tijd bloos

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 06:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
De koffiekwestie is tot daar aan toe, maar weet je wat pas kut is? Als ze in jouw afwezigheid lekker naar de wc gaan, niet doortrekken en de bril omhoog laten staan! Bah!
Dat is me nu al 2 keer overkomen, en ik vind het zo onbeschoft en ranzig! Dat doe je toch niet! Of zou het een geheime bouwvakkersafspraak zijn...

over dat bril omhoog laten staan? dat blijft echt een kromme redenering van vrouwen. Wie denken vrouwen wel niet dat ze zijn? dat ze altijd op hun wenken worden bedient?
Mannen moeten de bril omhoog zetten en ook weer klaar leggen voor de vrouw? vrouwen kunnen dat ook zelf doen he. Knipoog

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoppa vanuit Praag - vind ik ook wel HK Smiley
Vanavond aan de pivo! Bier!
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2007 22:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

back . . . Didn't happen much over here.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2007 23:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje, is het al weer half 1? Tijd gaat snel vanavond...
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2007 06:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En het is alweer donderdag. Smiley
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Okt 2007 03:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zaterdag
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2007 01:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij hoeveel bier stick je nou eigenijk officieel een hattrickje? Ben iig blij dat 'y vanavond bij een keurige tijd gebleven is, en dat ik niet met Danny en Stijn in Den Haag zit. Smiley.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ha-K-K-K-Ka

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2007 00:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

papers en tentamens, mooie combo's

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2007 07:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil eigenlijk weer terug in bed kruipen...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur