Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Forum Harde Kern [deel 22]
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 00:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weer eens HK!!

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 02:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik ben ook HK!

Damn, wat een zaak met je kan doen... Terwijl het gewoon werk is. Maar toch ook weer niet...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 02:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wooow. Diep man.... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 02:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow check mij HK zijn, ok, wel een beetje valsspelen maar met die jetlag lijkt het wel zo Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 03:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Diep he? Smiley Dat krijg je als je dronken bent...
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 07:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook HK.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2007 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chi...

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2007 02:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...Cho

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2007 08:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog net!

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2007 01:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, nog maar even doorgewerkt. En nu nog snel ff vanaf de laptop weltrusten zeggen. Hopelijk was het niet allemaal voor niets . . .
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2007 06:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dude, waar ben je mee bezig dan? En sinds wanneer heb je weer een laptop? Smiley
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2007 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo.
Pitten
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2007 07:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, nou is het me helemaall duidelijk. Hamer
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2007 00:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Woah, al 11 dagen niemand meer HK!

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2007 07:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nja dan
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 00:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chi

Toch maar weer wat pokeren...

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 01:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En weer genoeg gepokerd, bij beide Sit & Go's tweede geworden...

Cho

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2007 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En weer eens present.

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 04:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, heel hard vanuit Middelburg teruggereden en lekker op tijd thuis Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2007 00:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, dit topic nog net gered voordat het uit de Active verdween!

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2007 06:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi, want ik ben op de bank in slaap gevallen, en kan nu de slaap niet echt meer vatten... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LOUDER LOUDER MARCHING POWDER!

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 00:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff, ik moet echt slapen, half zeven op morgen.....

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 00:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chi

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 02:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ik HK? Voor jullie wel natuurlijk, maar hier in Sydney is het 12.30... Smiley
Ik wilde nog even goed bruin worden de laatste dagen dat ik hier ben, schijnt de zon niet!
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2008 02:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HEB ZO'N ZIN IN PIZZA
TOEVALLIG ZIT EEN PAAR DEUREN VERDER EEN PIZZABAKKER MAAR ZOUTTIE OPEN ZIJN? MISSCHIEN DE MOEITE OM EENS TE GAAN KIJKEN
BAAJ BAAJ

BAAI THE WAY: HEB TESTOSTERONIBOLOGNESE.IT GEREGISTREERD. GEINIG TOCH? Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Jan 2008 04:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heb weer zin in pizza, verdomme

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2008 04:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Understatement: ik ben dronken.

Hamer

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2008 09:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

das wel gaaf man!

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2008 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kei konings ouwe! (jij was ook al te laat:P)

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pizza pizza pizza

Mmm

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wavoorpizza?

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbelgevouwen?
quatro fromagi?
alles is prima

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

as 't maar veul is Mmm

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

yeh
nou, smakelijk en turustuh

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

er-zit-een-gat-in-mijn-sok

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 00:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tijd?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tijd! Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 07:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok dan!
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou zeg, moet ik het vanuit Londen wakker gaan schudden hiero?
Hamer

(ok, net te vroeg, maar ik kon het niet laten, en dat nog wel na m'n eerste werkdag hier)
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur