Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Internet People!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je net zoals ik zowat alles in dit filmpje kent, dan spendeer je net zoals ik teveel tijd online Knipoog Internet People!

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 01:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik herken nog lang niet eens de helft van de dingen die erin voorkomen, maar het is wel iets waar ik net toevallig nog over dacht.

Ik zag een filmpje met daarin achter elkaar hele mooie landschapsfoto's gemonteerd en ik zag een foto die ik al vaker op inetrnet tegen was gekomen. En toen ik daarover dacht vond ik het eigenlijk vreemd, want hoe groot is die kans, als je bedenkt hoeveel informatie er op internet rondzwerft. Als onze beschaving nu op zou houden en ze zouden later dingen terugvinden zouden ze denken dat dat van honderden jaren moest zijn, in plaats van 10 of 15 jaar.
En in die enorme massa van informatie bestaat er toch zoiets als bekendheid, da's best opvallend, in zo'n chaos. Zo'n filmpje is voor mij eigenlijk wel een bewijs dat internet een geslaagd massamedium is.

Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat vet gemaakt! Ik herken aardig wat niet, maar het meerendeel vreemdgenoeg toch wel..Smiley
En inderdaad is het internet in weze een enorme chaos, maar herken je juist al deze dingen doordat er door blogs en fora uiteraard enorm gefilterd en gestructureerd wordt, dus in die zin is het niet een zo'n chaos en niet zo vreemd dat er die bekendheid is waar je het over hebt.

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar er zijn ook wel miljoenen blogs en fora. Je hebt gelijk en het is ook te verklaren, maar ik vroeg me altijd af of internet niet meer was dan dat iedereen heel hard door elkaar heen informatie door elkaar heen an het verzenden en versturen was, ik had wel een vermoeden dat het zo was dat iedereen toch wel een aantal dezelfde dingen kent maar toch heb ik zelf altijd het gevoel dat internet een chaos is.

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel erg cool zeg! Maar ik ken inderdaad (gelukkig) ook een hoop niet. Smiley. Misschien tijd om hier dan maar eens de onbekendere langs te laten komen? Wat is bijvoorbeeld die German kid, of die gast zonder haar voor de spiegel?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De german kid is dat jongetje dat op z'n toetsenbord begint te rammen en scheisse roept tijdens het gamen.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Angry German kid? Die is op dit forum alleen al zo'n 100.000 keer gepost

edit: Gelukkig is het internet zo groot dat je een idee nooit alleen hebt...dus voor het gemak hier de tekst en bijbehorende filmpjes...handig...Smiley:

http://www.buildwebsite.com/internet-people-videos.html

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, nog nooit gezien Smiley. Mijn God!!! Zit 't die Duitsers toch in het bloed he!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mij God! Ik had het ook nog nooit gezien. Zit er een verhaal achter? Heeft hij het zelf op internet gezet bijvoorbeeld, of zijn ouders?

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, is dat het ventje van Eurotrip die groot geworden is? Knipoog

Anyway, mooi "liedje", vooral een paar gouwe ouwe erin zijn gaaf Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

......inderdaad al heel veul gezien maar goddamn wat een naar mannetje. Tijd voor en exorcist zou ik zeggen!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur