Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Defacing forum
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje jammer. Weet nog niet wie het was. Komt allemaal goed.

Thijs

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waaaat?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

P'cies...whaaat...!!???

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je tot een uur of 14.00 naar forum.interaddict.org ging, stond er niets dan "loser" op je scherm.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool Smiley Misschien iemand tomroes op het spoor gekomen Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsssssssssss

Dan had er eerder KNOR oid gestaan...

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien naar aanleiding van je michiel smit ding?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Iedereen met een gsm waant zich tegenwoordig gediplomeerd politieagent en CNN anchorman. En de wereld rondom pooiers als Roes is hun hoer.

http://www.lucaswashier.nl/?p=4522
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

haha wankers, phpbb 3 moet eens opschieten Knipoog

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Quote:
Iedereen met een gsm waant zich tegenwoordig gediplomeerd politieagent en CNN anchorman. En de wereld rondom pooiers als Roes is hun hoer.

http://www.lucaswashier.nl/?p=4522

Quote:
Tom Roes is een eersteklas moraalridder. Zit een beetje te mailen dat die ex-moslimshirts van Spreeksteen niet kunnen. Sukkel.

Aiaiai... Tom al net zo geliefd op internet als Rutger...dat doe ik hem niet graag na.. Tongsmiley
Ain't no bad ppublicity eej...misschien toch maar eens een loonsverhoging gaan eisen...bij wijze van celebrity-fee ofzo...Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De bron is getraceerd en het lek gedicht.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 15:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En je gaat zeker niet vertellen waar het vandaan kwam? Knipoog
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe kom je DAAR nou aan Geert? Wat vet, met die jongen heb ik afgelopen week heel normaal gemaild, en nou schrijft ie dit. Wat een frustratie zeg... Bizar om zo'n tirade over jezelf te lezen...

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarschijnlijk door te checken of iemand de woede over het Michiel Smit-filmpje op de hals had gehaald:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tom+roes+michiel+smit&btnG=Google+zoeken&meta=

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een gestoorde huisgenoot. Die ik al jaren ken en dacht te kunnen vertrouwen. Ik zijn hier in huis mensen die al bijna tee jaar hun internet rekening niet hebben betaald. Hij is er een van. De totale betalings achterstand van het huis aan mij bedraagt bijna 600 euro. Dus heb ik een grens getrokken en iedereen die een te grote achterstand heeft m.b.v. de server die ik hier heb draaien geblokkerd. Ik heb dit een maand geleden aangekondigd en iedereen was hiervan op de hoogte. Ze hebben een maand de tijd gehad om te betalen (en daarvoor al bijna twee jaar). Het is fucking 5 euro per maand!

Die gestoorde huisgenoot heeft snachts mijn email wachtwoord geraden (leek op een wachtwoord wat hij van mij kent, ik vertrouwde hem, ken hem al een jaar of 8 ). Hij heeft in mijn mail lopen zoeken en heeft het FTP wachtwoord van de server gevonden. Het is een iets ingewikkelder verhaal, maar daar komt het uiteindelijk op neer. Om mij te naaien heeft hij het index bestand van interaddict en het kraak-forum aangepast.

Ik ben nog steeds bezig om mezelf in de hand te houden en hem niet elke hoek van het huis te laten zien. Internet krijgt hij in ieder geval zeker niet meer. En mijn vertrouwen is hij ook definitief kwijt.

Sorry voor de overlast. Alle wachtwoorden zijn veranderd, hij kan dus nergens meer bij.

Laatst aangepast door Bram op 17 Sep 2007 17:02, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus, wat een eikel. Zou je niet eens op jezelf gaan wonen? Zweet

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lol @ die gast Gieren ROFL

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 17:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie nog niet een klein beetje wat er lollig aan zou kunnen zijn. Vertrouwen staat bij mij misschien hoger in de prioriteiten lijst dan bij anderen. Dit soort dingen maken inderdaad weer dat ik het liefst morgen weg zou zijn.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Komop zeg, ik mag toch wel lachen om extreem kansloze 'ik-ben-13' acties? Het is lullig voor jou natuurlijk, heb zelf vier jaar lang de internetrekening beheerd van het studentenhuis waar ik woonde, en ben daar uiteindelijk ook met een paar honderd euro achterstand te goed weggegaan, maar soit, laat die gasten lekker het zuur krijgen. Dit is gewoon kansloos, een index heb je zo 'gehackt' (wat in dit geval wel een héél groot woord is) maar ook zo weer terug toch?

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

. dubbel .

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das mooi kut Bram.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Excuses voor mijn overreactie dasjj. Ik ben niet snel boos, maar in een geval als dit... In het bijzonder bij deze jongen ben ik behoorlijk teleurgesteld. Ik heb hem met veel dingen geholpen en er regelmatig voor gezorgd dat anderen hem niet het huis uit kegelden.

De schade is fysieke schade is niet erg groot en snel hersteld inderdaad. Maar op mijn hulp hoeft hij niet meer te rekenen. Nu zal ik er over ophouden.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eeeh... jongens: http://www.interaddict.org/ Whatever

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YEAH!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's met www ervoor...

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben wel benieuwd wie het is..

Ik betaal ook het internet hier in huis, en heb tot nu toe nog geen achterstand.. om het half jaar vraag ik iedereen vooruit te betalen:

Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Sep 2007 08:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik krijg nog ongeveer 268 euro van het HHE. Gelukkig per 1 oktober opgezegd.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur