Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Cup 2007/2008
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dinamo Zagreb - Ajax 0 - 1
Heerenveen - Helsinborg 5 - 3
Groningen - Fiorentina 1 - 1
Getafe - FC Twente 1 - 0
Pacos Ferreira - AZ 0 - 1

Hoe je het ook went of keert. Deze europa cup ronde was goede reclame voor het Nederlandse voetbal. PSV, Ajax, Heerenveen en AZ winnen. Groningen speelt gelijk tegen het sterker geachte Fiorentina. En FC Twente verliest 'maar' met 1 - 0 in Spanje. Daarnaast scoorde Van Nistelrooij voor Real. En speelde Sneijder, Drenthe en Robben voor diezelfde club een verdienstelijke rol. En scoren deed ook Van Persie voor Arsenal.

... Jammer dat het dan niet wil lukken met het Nederlands Elftal.

Laatst aangepast door Michel op 21 Sep 2007 10:45, in totaal 1 keer bewerkt
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:

tsja, van Basten he. ik denk dat elke willekeurige coach van deze clubs het beter zou doen dan van Basten...

maar zeker een goede avond voor het nederlandse voetbal, ik heb alleen nog geen goede wedstrijd gezien. Alleen heerenveen was echt overtuigend beter. van Ajax heb ik weinig gezien en AZ zit ik nu nog te kijken. die hadden tot nu toe ook wel mogen winnen trouwens.

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoewel, AZ krijgt toch ook kansen tegen.

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 22:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo týpisch AZ om dan in de laatste minuut te scoren Smiley Ik zei 't een minuut voordat het ging gebeuren. Mooie avond, samen met PSV gister allemaal gewonnen, Groningen gelijk!

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 23:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:

Wat een opmerking toch weer. Alsof Ajax en AZ hun tegenstanders van de mat speelden.

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 20:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dag Ajax, dag Henk! zwaai ROFL

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Deze europa cup ronde was goede reclame voor het Nederlandse voetbal.

Daar kom ik nu op terug. Jezus, wat een wanprestaties.

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij is ajax vandaag vergeten dat het niet de kozakkenboys waren in de verlenging muhahaha

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus... Dit is echt te triest voor woorden. Wat een kutwedstrijd. En dan wel nog achteloos twee goaltjes scoren...

Evert ten Napel, die trouwens standrechtelijk geëxcecuteerd zou moeten worden, zei zoiets als: "Zulte Waregem en FC Thun, daar kunnen ze nog net van winnen, maar alles daarboven is te hoog gegrepen"

Wat erg om dat te moeten erkennen...

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is gewoon dieptriest, Ajax is de afgelopen twee seizoenen zelfs in de Uefa Cup niet eens ver gekomen Nietlachen Met Danny Blind kwamen ze nog zelfs in de kwartfinale van de CL waarin ze maar net door Inter werden uitgeschakeld...
Ze hadden genoeg kansen op de 1-1 in de tweede helft, maar die benutten ze allemaal niet en ze worden pas wakker als ze kansloos op achterstand staan, 2-3, ook zo'n kutuitslag doordat het nét niet is.

Als je dan ziet dat Groningen [atm] Fiorentina [#3 in Italië momenteel] voor de tweede keer op 1-1 houdt en Ajax met Grunn niet eens superveel moeite hadden + vijf plekken hoger staan in de Eredivisie, dan snap je het toch niet dat Ajax van één of ander Kroatisch clubje niet kan winnen uhmmm

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ajax zonder sneijder heeft dus echt niks te zoeken in Europa.
Maar een vervanger was niet nodig Monddicht

Zagreb heeft gewoon terecht gewonnen, Ajax speelde de eerste 65 minuten zonder enkele inzet, bijna alle passes waren zwak en slecht ingespeeld.
Pas toen heitinga centraal achterin ging spelen begon het een beetje te lopen en kwamen er mogenlijkheden die vooral door suarez werden verprutst omdat ie geen oog had voor medespelers.

Ten Cate kan z'n koffers wat mij betreft pakken en naar London verhuizen en misschien kan ie Collin, Jaakke, fontein en van Geel ook mee nemen.

Grrr
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Met Danny Blind kwamen ze nog zelfs in de kwartfinale van de CL waarin ze maar net door Inter werden uitgeschakeld...

Dat was de achtste finale als ik het goed heb. Die kwartfinale was met een toptrainer die nu elders in het land zijn kunsten mag vertonen op het hoogste podium Knipoog
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

van een psv fan op het ajax forum

Quote:
Ja nou, jullie mogen dan trots zijn op het feit dat Zlatan PSV versloeg, maar de wraak van ons aller Georg is even snel als zoet!

Dit is wel pijnlijk waar Smiley
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar ik zeg, Ten Cate naar Chelsky, Van Basten naar Ajax. Oranje kan zich fatsoenlijk opmaken voor het EK en Ajax kan de lijn van de afgelopen jaren doortrekken met mooi en aantrekklijk voetbal. Kortom iedereen blij.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alleen AZ heeft vanavond overleeft... Niet te geloven... Verdrietig

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 01:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik hoef weinig te zeggen...behalve dat 't een mooie voetbalavond was. Gieren
jammer van heerenveen wel, maar deze avond was om de ballen uit je broek te lachen...ik ga een shirt halen van slavia praag en van dynamo zagreb, of hoe heten die niksbetekenende clubjes waar ajax door uitgeschakeld is? ROFL

enneh, wat moet Chelsea in godesnaam met een coach die als hoofdcoach nog nul-komma-nul heeft laten zien? Misschien kan hij wel presteren met een spelersgroep die wél iets kan, maar laat 'm maar gaan, we zullen zien.

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 02:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb gelezen dat ze hem niet als manager willen, maar als veldtrainer. En Hiddink willen ze ook, al weet ik niet of hij als manager of veldtrainer gehaald wordt door ze.

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2008.html

Best ziek: AZ is Ajax dik voorbij gegaan in de Europese ranking. Ajax staat 34, AZ 19, PSV 12.

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 14:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op de coefficiëntenlijst staat Nederland dit seizoen gelijk met Cyprus.. Monddicht

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2008.html

Best ziek: AZ is Ajax dik voorbij gegaan in de Europese ranking. Ajax staat 34, AZ 19, PSV 12.

En dat is verrassend omdat?

Die 4 seizoenen waar deze lijst op gebasseerd is heeft AZ het beter gedaan dan Ajax dus lijkt me helemaaal niks vreemds aan.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stond Ajax 2 weken geleden niet nog boven PSV? dan zijn ze wel echt hard weggezakt. of is dat weer een andere ranglijst? ik ben nooit zo bezig met dergelijke ranglijsten, maar iemand zei zoiets.

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:

En dat is verrassend omdat?

Die 4 seizoenen waar deze lijst op gebasseerd is heeft AZ het beter gedaan dan Ajax dus lijkt me helemaaal niks vreemds aan.

Vorig jaar stonden ze nog gebroederlijk zij aan zij in de top 20.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 23:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, spannende strafschoppenreeks zeg Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whaaaa, hij schiet naast en PSV is door lachen

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah! Hamer Hamer Hamer Rockon!! Rock on

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 07:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

fucking Gomes...HELD!

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 12:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was geen beste wedstrijd. Maar wel erg spannend! Dit is niet goed voor je rikketik. Goed dat PSV door is!

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fiorentina... niet de beste loting, maar ik ben benieuwd. Bayern München kunnen ze pas in de finale tegenkomen in ieder geval Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nondeju. wat ben ik zenuwachtig. Ik verwacht een Fiorentina dat flink de aanval zoekt en dat we voornamelijk onder druk zullen staan. Maar dat wil dus ook zeggen dat we voorin ruimte gaan krijgen. En als er niet gescoord word, hoe meer ruimte er komt naarmate de wedstrijd vordert. Ik denk dat we een, voor psv-fans, zenuwslopende wedstrijd gaan krijgen.

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik verwacht en hoop op penalties! Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik verwacht een Fiorentina dat flink de aanval zoekt en dat we voornamelijk onder druk zullen staan..

Dat is toch een vrij normaal wedstrijdbeeld voor PSV? Uiteindelijk zal het wel 1-0 worden voor PSV, dat is ook vrij normaal. Hoop natuurlijk wel dat ze uiteindelijk doorgaan.. Knipoog

Edit: De eerste twintig minuten zijn in ieder geval leuk om te kijken. Het golft een beetje heen en weer.

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 21:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ai, pijnlijk einde....

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het was een drama. Fiorentina heeft me positief verrast. Als je bij een 2-0 achterstand nog steeds elk duel verliest op inzet. als je dan nog telkens een stap te laat komt doordat de ander feller naar de bal gaat, dan ben je slecht bezig. onbegrijpelijk dat Vergoossen geen aanstalte maakt om iets te wijzigen als je achter komt.

en Koevermans? laat 'm alsjeblieft naar Ajax gaan. En dan mogen ze salcido ook hebben. wat een dweil...

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 08:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Wooooh, Fritsje Philips, Lucy Nilis, Romarioooo, Coen Dillen, Wil-ly, Cocu, van Nistelrooy,..van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 08:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fucking mooie goal van edit: Mutu zeg Hamer (Die tweede ook trouwens, je moet 'm maar hebben)

PSV heeft trouwens meerdere enorm grote kansen gehad, had zo 4-2 kunnen worden. Alhoewel ik nogsteeds niet snap hoe Gomez die hoge bal uit het net hield, damn!

Laatst aangepast door Tom op 11 Apr 2008 17:40, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 16:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Fucking mooie goal van Koevermans zeg Hamer (Die tweede ook trouwens, je moet 'm maar hebben)

Mutu? Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 17:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die ja Bling

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Fucking mooie goal van edit: Mutu zeg Hamer (Die tweede ook trouwens, je moet 'm maar hebben)

PSV heeft trouwens meerdere enorm grote kansen gehad, had zo 4-2 kunnen worden. Alhoewel ik nogsteeds niet snap hoe Gomez die hoge bal uit het net hield, damn!

euh ja zo had het ook 0-6 kunnen worden Tongsmiley

Wat was Koevermans de eerste helft trouwens weer waardeloos, die gast is bang om moe te worden ofzo?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur