Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » die chinezen ook: komen ze met de vii ipv de wii
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 08:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://life.tweakers.net/nieuws/49811/chinese-vii-gaat-concurrentie-aan-met-nintendo-wii.html

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 08:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn die lui hebben echt last van een zware creatieve armoe he. Was al bekend dat zo op auto gebied al niet bijster orgineel waren, komen ze oa. (de markt is daar sowieso verzadigend van de NEP-zooi) met dit aanzetten.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 09:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je zou eens moeten weten hoeveel troep die chinezen hier verkopen. Je hebt hier namelijk geen keurmerken. Waardoor ze de ene rommel na de andere rommel op de markt brengen. (afgezien van nep-kleding)

Maar serieus alles wat chinees is, is binnen 2 dagen kapot.
Mijn chinese aankopen van de afgelopen maand:

Stekkerdozen met 4 contacten waarvan je er slechts 1 tegelijkertijd kunt gebruiken anders vliegt hij in de fik. (serieus!) En het is algemeen bekend.
(1.75 euro)

1 fietspomp, waarmee je ook autobanden kan pompen...3 maal gebruikt op een fietsenband daarna brak het ventieltje af (was van plastic)
(4.5 euro)

4 tollen met verlichting (50 keer opwinden, daarna is het stuk, slijtage)
(1 euro .50)

Bandenplaksetje waarvan de lijm in combinatie met de patch gewoon na een half uur loslaat. Na 3 maal opnieuw hetzelfde gat geplakt te hebben, heb ik het opgegeven.
(0.80 eurocent)

1 paar schoenen, NIKES waar de onderkant er na 2 straten compleet vanf viel.
(6 euro 36)

Gelukkig kost het allemaal geen reet. Het vervelende is, dat de chinezen alle (buurt)winkels hebben overgenomen waardoor je alleen maar van hun meuk kunt kopen.

Ik kan nog veel meer bedenken als ik goed na zou denken...
Maar die vII klinkt wel goed in de oren, het zal hier zeker snel op de markt zijn.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owja, een vlieger waar de stokken te klein waren. Vervolgens kon je zelf de naden opnieuw dichtnaaien.

Het voordeel is wel, dat ze bison-kit-seconde lijm voor 0.30 eurocent verkopen. Zodat je hun rommels ook meteen kunt lijmen.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 09:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha vet Jan. Weet niet heb ergens wel een haat liefde verhouding met dergelijke zooi. Schoenen die na een blokje om letterlijk uit elkaar vallen zijn gewoon cool Knipoog!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur