Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Het echte forum » De laatste keer dat je echt bezopen was..
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2007 20:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu toch al weer een weer kleine week geleden. Het moet haast de afgelopen zaterdag in Berlijn geweest zijn. Jep..in Cowboy Club Bassy.. Bier!

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2007 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...geen idee...eigenlijk... De laatste keer dat ik ECHT bezopen was..? Mijn afscheidsfeest van CCCP denk ik...vanaf een uurtje of 5 aan het bier en wodka, zonder eten tot een uur of 3... Mijn resistentie is vrij hoog geworden dus kost me wat moeite tegenwoordig.
De volgende keer weet ik wel...hoop namelijk dat dat vanavond wordt, en als dat niet lukt dan wordt het morgen...

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2007 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch wel een goeie vraag. Ik weet het eigenlijk niet meer. Wat ook weer inherent kan zijn aan het feit dat ik daadwerkelijk pisbezopen was.

Eens kijken waar dalijk dus het schip strandt...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 18:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yup, was gisteren pisbezopen! Dat allemaal door de karaokebar in de Bitterzoet alwaar je een klein flesje sterke drank naar keuze kreeg elke keer als je een liedje gezongen had...laat ik nu net een groot fan van karaoke zijn. Heb dus ook de longen uit mijn lijf gezongen en zodoende de ballen uit mijn broek gezopen!

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee, daar was ik ook! En ik was ook bezopen! Hamer

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2007 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn. Ik ben nog de hele ochtend bezopen gebleven. Mijn God hey...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2007 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je was er dan ook stevig aan toe! Smiley Wederom een geniale avond, die ik nog heb kunnen bekronen ook..als je snapt wat ik bedoel!

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah. Was al 't geregel niet voor niets.. Smiley Nice!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zaterdag in Den Haag een avond gehad die zo'n goede vibe had gecombineerd met een paar van de hardste bands ooit dat de som van het geheel surreëel werd. Na wat 'gewoon' drinken naar het Paard gegaan waar we achtereenvolgens de hardste band ooit (muur van speakers op het podium met ervoor gasten in monnikpakken die whoooooiiinngg op hun gitaar spelen zo hard dat je broekspijpen fladderen van het kabaal), hierna de slechtste dj ooit (ik was redelijk bezopen, maar er gebeurde echt niks daar) en daarna een gabber/metalcore kabaal band met de allerbelabbertste naam Moshpit. Vreemd ook dat er wel 6 'bandfotografen' continu foto's aan het maken waren. Daarna was er nog een dj die vooral veel britse hiphop enzo draaide; toen het daar een beetje 'aan' ging was het weer tijd om te gaan. Daarna om 6 uur gaan slapen, 5 uur later weer op om daarna 8 uur te gaan werken.

Al met al een leuke avond Smiley
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur