Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Sorry, but only users granted special access can reply to po
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan niet posten? Krijg deze melding:
Sorry, but only users granted special access can reply to posts in this forum.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nouja reply-en dan op sommige topics, kan dus wel hier posten? uhmmm
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh wacht, hier kan ik wel posten inderdaad. Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 16:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het echt irritant dat ik nergens op kan reageren, zo heeft zo'n forum helemaal geen zin als maar iets van 5 mensen of zo kunnen posten. Nou ja, volgens mij had toch al niemand er zin meer in de laatste tijd.

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lukt toch gewoon?
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil vertellen wanneer ik voor het laatst pisbezopen was, maar dat mag alleen de forumelite Tongsmiley

Sorry, but only users granted special access can reply to posts in this forum.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur