Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Grote EK 2008 Topic + poule
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, de lotingen zijn bekend en Van Basten is nu op TV erop aan het reageren Smiley

Groep A
Zwitserland
Tsjechië
Portugal
Turkije

Groep B
Oostenrijk
Kroatië
Duitsland
Polen

Groep C
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk

Groep D
Griekenland
Zweden
Spanje
Rusland

Lijkt me vrij duidelijk dat Nederland het het zwaarst getroffen heeft! Hamer Fucking hell zeg, dat wordt lastig, wat Youri Mulder ook zegt op TV.

Quote:

Edit> Over de poule:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=15503&ctype=
(Naam: Interaddict Forum - pass: ek2008)

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er wel blij mee, worden iig boeiende wedstrijden.
Jammer dat we roemenie kregen ipv duitsland, dan was het helemaal vet geweest. Smiley
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zitten we nou alweer in de poel des doods?

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn!

Enige voordeel is de Nederlandse voetbalgeschiedenis. Naar mijn weten is, sinds moderne EK's en WK's in ieder geval, Nederland altijd de eerste ronde doorgekomen. Moet nu ook lukken dus Knipoog

Ik zeg: winnen van Roemenië, gelijk tegen Frankrijk, verlies van Italië.. En dan met 4 puntjes, op doelsaldo, nèt de kwartfinale halen Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2007 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wordt een leuke zomer. Ik zie nu al uit naar deze wedstrijden. Met een goede pot bier in diverse cafe's in Utrecht en omstreken.

Tsja, laten we hopen op een zwakke dag van een van deze toplanden. Alleen dan heeft Nederland echt kans denk ik. Na die zwakke kwalificatie zullen ze nu moeten bewijzen dat ze niet voor niks in de top 10 van de wereld staan.

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2007 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beste scenario voor van Basten dat ie maar kan bedenken, nu heeft hij tenminste een smoes/excuus als hij de volgende ronde niet haalt, want het was de moeilijkste poule. Haalt hij het wel is hij de held van het Nederlandse voetbal..

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2007 10:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En of ie na het EK trainer wordt bij Ajax Ja-knikker

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2007 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nou ja, eerst maar eens zien of er voor die tijd 1 van de teams nog wel goed gaat voetballen. Nederland voetbalt al belabberd sinds v Basten, maar tijdens de kwalificaties heb ik Frankrijk en Italië ook geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, dus ik zie ons best de 2e ronde halen, gezien het geluk dat v Basten wedstrijd na wedstrijd op de been houd.

Ik hoop het iig niet en dat we met 0 punten naar huis gaan. en ik hoop ook echt dat van Basten dan coach van Ajax wordt. ik kijk er echt naar uit.

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2007 10:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Basten heeft aangegeven dat hij zijn keuze al gemaakt heeft:

"Ik heb er afgelopen week goed over kunnen nadenken. Maar ik zeg nog niets, dat komt van de week wel. Of dat dinsdag wordt? Dat weet ik niet, er zijn immers twee partijen bij betrokken."

http://www.nu.nl/news/1338858/41/Van_Basten_heeft_besluit_genomen.html

Als er 2 partijen betrokken zijn zal hij wel naar Ajax gaan na het EK! (duimen maar dat het zo is! Knipoog)

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh leuk, misschien mag ik dan ook wel mijn debuut maken bij Ajax Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 11:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoop ook dat ie coach van ajax wordt...

daar heb ik iig 20 euro opgezet bij unibet 1 op 5 dus dan heb ik dubbel feest Tongsmiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 12:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat hij ook wel eens naar Milan zou kunnen vertrekken.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind dat ie het slim bekeken heeft. Geen geruchtenstroom tijdens het EK. Hij komt zo ie zo ongeschonden uit het EK, ook al halen we de tweede ronde niet. En er zijn genoeg clubs die hem daarna in zouden willen lijven. Geen wolkje aan de lucht voor de heer Van Basten lijkt me.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 23:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wordt er nog een poule opgestart of hoe zit 't? Moeten we Tim niet weer eens inschakelen? Knipoog

Dit jaar is het extra nodig, aangezien voor ons het EK maar een weekje duurt...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 18 Mei 2008 23:44, in totaal 1 keer bewerkt
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

D'r zal vast wel ergens online een pouletje ingevuld kunnen worden, toch?

Duitsland wordt in ieder geval Europameister, en Mario Gomes wordt Torschützenkönig.

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2008 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had jij er nou ook al een aangemaakt Marijn?

Ik in ieder geval ook, 20 mensen voor uitgenodigd, dus dat wordt dol!

Ik heb Kroatië als kampioen Gieren

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Bergkamp rijkste voetballer van Nederland

AMSTERDAM - Het zakenblad Quote heeft woensdag een lijst met de elf rijkste Nederlandse voetballers vrijgegeven. Dennis Bergkamp is koploper in het klassement.
ANP

De oud-spits, komend seizoen stagiair bij Ajax onder hoofdtrainer Marco van Basten, wordt geschat op een vermogen van 63 miljoen euro.

'Miljonairsopstelling'

Ruud van Nistelrooij is tweede in de 'miljonairsopstelling' met 50 miljoen euro. De aanvaller van het Nederlands elftal is daarmee de rijkste voetballer van de huidige selectie van bondscoach Van Basten.

Hij wordt gevolgd door doelman Edwin van der Sar (32 miljoen), Giovanni van Bronckhorst (23), Arjen Robben (17), Rafael van der Vaart (16), Dirk Kuijt (13), Robin van Persie (12), Wesley Sneijder (10), Khalid Boulahrouz (9), Jan Vennegoor of Hesselink (8 ) en André Ooijer (8 ).

Ongelooflijk toch!

San
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 20:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marijn heeft mijn poule voor mijn werk ingevuld met als winnaar Frankrijk. Ik dacht dat hij Duitsland zou doen, dus ik versprak me bijna op mn werk Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja dáág, ik heb Duitsland al in m'n eigen poule ingevuld.

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou als je dat ook bij mij had gedaan, had je ook geld kunnen verdienen aan mij Knipoog

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Ik mis nog een aantal andere household names... Koos? Pim? Danny? Coppens? Effe een mailtje ronddoen?

Vette shit op NL3 trouwens.. In 1988 waren we nog gelukkig Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Poule ingevuld. Gisteren even Nederland-Duitsland in '88 gekeken. Merk aan mezelf dat ik eigenlijk momenteel een grotere hekel aan Portugal heb dan aan Duitsland, zal tijdens het EK wel weer tijdelijk omslaan.

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah fuck, was die gister...? Misschien dat uitzending gemist 'm nog heeft.. Had maandag al de groepswedstrijden zitten kijken, was erg cool.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En moet ik nou zelf gaan berekenen wie de poulewinnaars worden en wie tweede wordt? Waarom is dat niet geautomatiseerd? Wat een kutpoule...Smiley Daar heb ik nu geen tijd voor...doe ik vanavond wel effe...

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb Coppens, Pim, Danny, Maya, Geert, Ivo, Loutje, Lex, Maartje, Floortje en zelfs Tim Habraken gemaild... Nog niks gehoord.

Oh, daar is Danny al Smiley

Laatst aangepast door Tom op 29 Mei 2008 15:17, in totaal 2 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik sla over.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whyyyy?????!!!! Huilen

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

omdat ik er geen zin in heb Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik doe ook niet mee, doe al met een andere mee. Ga geen 15 euro uitgeven aan voetbal hoor... Knipoog
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fijn dat jullie de moeite hebben genomen dat even tegen me te vertellen.

Na 3 mailtjes...

Knipoog

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en mij gewoon geen mailtje sturen pfff... fijn dat jij mij niet informeert :p

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

rustig ouwe zemelaar, je weet toch dat zoiets veel tijd en voorbereiding kost. ik kan toch niet zomaar wat gaan invullen ofwel???

maar hij staat erop.....

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
en mij gewoon geen mailtje sturen pfff... fijn dat jij mij niet informeert :p

Daarom had ik de info ook hier neergezet Knipoog

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
En moet ik nou zelf gaan berekenen wie de poulewinnaars worden en wie tweede wordt? Waarom is dat niet geautomatiseerd? Wat een kutpoule...Smiley Daar heb ik nu geen tijd voor...doe ik vanavond wel effe...

Nee dat hoeft niet. Het mooie is juist dat die 'extra' voor bonuspunten tellen. Dan kan je aan risicospreiding doen zelfs Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie is RobbieVanilla? Hij heeft z'n Extra Voorspellingen nog niet ingevuld...
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook maar een vreemde Poule.. ik weet niet eens wie de winnaar word in mijn voorspelling.
Aha bij extra staat het..
Ik vind het maar omslachtig, mijn voorspellingen zijn toch nergens op gebasseerd.. Dus het is een beetje random over 0 1 of 2 invullen..

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die moet je invullen als de teams daadwerkelijk bekend zijn. Je moet hem dus bijhouden. De extra voorspellingen, die je wel hebt ingevuld, staan vast.

En voor eens en voor altijd: Met het WK 2006 hebben we dezelfde gebruikt, en toen klaagde niemand, behalve Sjoerd die er helemaal zelf achterkwam...

Quote:
Idd relaxt dat je nu de voorspellingen van anderen kan zien, maar jammer dat je de wedstrijden in de 8e finale, kwartfinale, halve finale en finale pas kunt voorspellen zodra de teams bekend zijn..

http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=1554
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 20:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ik nou gek, of kan je inderdaad niet meer de wedstrijden die nog moeten komen invullen?

Dat zou betekenen dat een hoop mensen niet danwel onzin hebben ingevuld bij het voorspellen van de kwart en halve finales...

Ik heb daar bijvoorbeeld helemaal niets ingevuld.... Nietlachen
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als er de komende 8 minuten geen doelpunten meer vallen bij Duitsland-Polen heb ik voor vandaag een 100% score, inclusief doelpuntenmakers Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijkbaar ben ik gek, of Macs zijn idd kut... Ik zat op een macbook, en daar kon ik toenstraks niks aanpassen... Nu thuis weer wel! Smiley

Gelukkig maar Smiley.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur