Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Grote EK 2008 Topic + poule
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet normaal, hoe die Turken hun slotfases afwerken. Ik hoop ze in een evt. finale niet tegen te komen.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 23:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Holy shit.... Ik kom nu net van het Mercatorplein af, en daar is het echt een complete puinhoop lachen. Man o man. Het hele plein stond vol, en alle wegen tot aan mijn huis (2km) stonden bumper aan bumper met toeterende Turken.

Mensen op bushokjes. Politie met sirene waar iedereen bovenop duikt. Vuurwerk tussen iedereen in. En een hele hoop "Türkiye!"

Echt bijzonder om een keer mee te maken. Nu maar hopen dat wij volgende week ook twee van zulk soort avonden krijgen..

(Want bij Rusland is het of met verbazing verliezen, of opgelucht ademhalen... Het echt feest lijkt me pas na het behalen van de finale.)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 04:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, en dan was je toch liever Roemenië tegengekomen in de halve finale. Niet dat die de kwartfinale tegen Spanje zouden overleven, maar je kunt het natuurlijk op je klompen aanvoelen dat Italië weer eens door het oog van de naald gaat kruipen. Want als we één ding geleerd hebben van de grote toernooien van de afgelopen jaren: Italianen zijn de Duitsers van de 21ste eeuw.

Maar goed, eerst vanavond maar eens winnen van de Sovjets. Marco in de spits!

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 07:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met Hiddink als grootmeester-tacticus, icm onderschatting zie ik NL vanavond best verliezen.

En zoals Marijn zegt: Als we doorgaan waarschijnlijk Italië. Daar gaan we nooit nogmaals zo van winnen.

En ik zie het al helemaal weer voor me. Dat we eruit gaan in een wedstrijd dat we de hele wedstrijd de betere zijn, maar het toch niet weten af te maken....zoals het zo vaak is gebeurd. (euro2000 als grootste voorbeeld en tegelijk dieptepunt)

Ik ben voor het eerst echt pessimistisch over NL op een eindtoernooi en het is volgens mij nog nooit zo goed gegaan, dus ik houd die negatieve spirit er mooi in...

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 07:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We kunnen als Nederlanders weer een trots zijn dat we het mooiste voetbal laten zien EN dat er spirit in het elftal zit wat voor Nederlandse begrippen erg bijzonder is.
Daarom het ik de volste vertrouwen in vanavond en ook in de rest van het tournooi. En als ze verliezen van Italie, dan hebben ze laten ze ze naast een fantastisch team ook nog een sportief te zijn en te kiezen voor voetbal ipv berekeningen etc. En dat willen mensen zien, mooi voetbal. Liever dit elftal wat uiteindelijk niet wint, dan het elftal van Dik Advocaat jaren terug wat de titel pakt.

Bovendien is al dat pessimisme nergens voor nodig, geniet gewoon van een mooi team!

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laten we eerst die Russen maar eens verslaan. In mijn voetbalpoule heb ik de Russen laten winnen via strafschoppen. Uiteindelijk gaan ze de finale spelen tegen Duitsland en verliezen. Hopelijk heb ik het mis, en vegen we die Russen van de mat.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
Liever dit elftal wat uiteindelijk niet wint, dan het elftal van Dik Advocaat jaren terug wat de titel pakt.

Dat elftal van Advocaat heeft in 2004 wel de beste wedstrijd van het hele toernooi gespeeld, tegen Tsjechië. Plus nog een prima wedstrijd tegen Letland en 45 uitstekende minuten tegen Portugal. Wat dat betreft heeft Nederland na 1996 eigenlijk maar één keer onaantrekkelijk voetbal gespeeld op een toernooi: 2 jaar geleden onder Van Basten in Duitsland.

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, dat was het dan weer voor dit jaar.

Focus op de komende Eredivisie dan maar weer?

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok, en bedankt. dan ben ik vanaf dit moment 2 weken kk chagerijnig Boos

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik haat dit. Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik had 't zo gehoopt! Altijd neem ik me voor er geen reet meer om te geven, omdat ik er zo depressief van wordt... Het is gewoon zo kut! Huilen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hulde aan van der Sar trouwens. Verwijt me enig historisch relativeringsvermogen, maar van der Sar is toch wel de beste keeper die we ooit hebben gehad, niet? Hij staat voor mij in het rijtje bij Bergkamp. Een einde van 'n tijdperk. Ik had hem zo een overwinning gegund.

Stelletje tering mocro's moesten in Club 8 trouwens nog juichen. Waarschijnljik geboren in Slotervaart, idioten. Voor op straat wat toeterende Turken. Wat een mongolen.

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 01:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een russisch/griekse vriendin... krijg nu al uren lang smsjes en msnberichtjes. hoe denken jullie dat ik me voel Smiley?

maar ja, Rusland was ook vandaag 10x beter, zou onterecht zijn als Nederland zich uit had gemazzeld.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 03:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Hulde aan van der Sar trouwens. Verwijt me enig historisch relativeringsvermogen, maar van der Sar is toch wel de beste keeper die we ooit hebben gehad, niet?

Ik denk alleen niet dat hij erbij is over twee jaar, denken jullie wel...? Als Van der Sar niet meer speelt, komt Nederland nergens. Dit was het einde...
Wat een held is hij. Ook vanavond heeft ie super gekeept. Alleen de ballen die hij tegen hield hadden er niet eens mogen zijn.
Best wel een kutavond... Hmpf
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 04:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het enige wat het Nederlands Elftal in de toekomst nodig heeft is een stadionverbod voor Joris Mathijsen bij elke wedstrijd die ze spelen.

Stekelenburg komt er wel, Heitinga gaat het komend seizoen kont schoppen in Madrid, Boulah gaat weer regelmatig spelen. Nu maar hopen dat spelers als Emanuelson en Marcellis snel doorbreken. En als Drenthe nou eens verstandig wordt en de bank van Real verruilt voor een basisplaats elders, dan is hij de meest logische vervanger van Van Bronckhorst. In het uiterste geval hebben we altijd nog Hofland, Vlaar en Donk achter de hand Knipoog

Op het middenveld en in de aanval hebben we natuurlijk alleen maar luxeproblemen, zelfs Ruudje is op het komende WK pas 33. En wat denken jullie: zal Bertje alsnog een plaats inruimen voor Seedorf en Van Bommel?

Maar goed, met het afscheid van Van der Sar mag dit moment toch wel gezien worden als het definitieve einde van de 'net niet-generatie'. Zó dichtbij geweest in 1998, 2000, 2004 en 2008, en dan toch met lege handen staan aan het eind van je carrière. Triest.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze hebben we verdiend gewonnen... Leek wel of ze onze magische krachten hadden gejat ofzo Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zodra de keeper de beste van het veld is, doe je iets niet goed, zei Johan Cruijf...

Echt kut voor van der Sar. Ik had het hem idd zo erg gegund... Maar hij heeft iig nog de Champions League gewonnen...
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat het voorbij is. Toen ik de Russen zag spelen moest ik heel erg denken aan de speelwijze van Nederland in de groepsfase. Die Russen hebben het Nederlands Elftal op een 'Nederlandse' manier vast gezet. Prima gedaan, een verdiende winnaar. Maar wat is die Arshavin goed zeg. De vraag is nu wie hem gaat kopen? Ik denk dat Abramovich nog even een geldbuidel open zal trekken.

En uiteraard is deze uitslag ook goed voor mijn voetbalpoule. Smiley

udo
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Never change a winning team... Hamer
just in time was die ploeg Knipoog eindelijk perfekt ingespeeld en dan gaat Marco 'doseerd' en halfslachtig roemenië laten winnen, wat ook al mis ging...
daarbij de mentale stress met die miskraam (sorry, maar waarom dat rouwband? oke, na al die peuterspeelzaal op het veld na F misschien goed bedoeld, maar mentaal "deadly"), erbij een "veld", dat net een week (!!!) oud was - belachelijk gewoon voor een EK. ...dat voelt zeker net lopen op losse schuursponsen.
Rusland was toch voral zo goed, omdat NL gewoon onbegrijpelijk slap en raar ongeinteresserd speelde, slechts een schim van NL tegen I/F Monddicht
Guus heeft een meesterstukje laten zien, hoe je het ook draait of wendt: geniale coach, beste NLer op het veld.
van der Sar heeft het geweldig gedaan, fijn vor hem dat die in de CL wel won.
NL heeft vooral weer van zich zelf verloren, heel erg jammer.
Het leek wel magic, peens stond die weer in de basis als 12de man: de man met de hamer. kraaacht- en moedelooos, total loss Huilen
Ik baal verschrikkelijk, had zoveel hoop deze keer, jammer.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij hebt Duitsland nog... Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd. gelukkig heb ik duitsland nog Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een kutzooi. Het EK is voor afgelopen. Hoef er niks meer van te zien.

RAWK!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het heel jammer. Dat voetbal interesseert me niet zo veel, maar ik vond al die gekke verkleedde Nederlanders in de kroeg en die oranje straten zo leuk! Hopelijk hebben we meer om trots op te zijn over 7 weken in China.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

van der Sar is zeker niet dé beste die we ooit hebben gehad, maar zeker wel een gedeelde 1e plaats voor hem ook. Hij is sowieso momenteel misschien wel de beste van de wereld.

we hebben volkomen terecht verloren. Wij kregen 120 minuten lang geen centimeter ruimte om te voetballen. Andersom lieten wij de Russen gerust tot de achterlijn komen, om dan vervolgens bij een voorzet niet eens op de man te dekken. Vreselijk tenenkrommend om te zien.

Onvoorstelbare wissels. Boulahrouz eruit voor Heitinga? op het moment dat hij juist 1 van de betere verdedigers is op het veld? compleet nutteloze wissel. Ja hij kreeg geel, nou en? 2 jaar geleden moest ie hem wisselen, maar deed ie het niet. Nu moest hij 'm laten staan, haalt ie 'm eruit.

Waar was Robben? weer geblesseerd?

Als je in de 1e helft zo kanslooos bent, mag je toch verwachten dat ze 2e helft anders het veld op komen? andere tactiek, meer felheid en inzet? Nee, 120 minuten lang hetzelfde kansloze spel.

Ooijer stond als een zoutzak te verdedigen. Mathijsen speelde weer als vanouds waardeloos. Heitinga en Sneijder maakten verkeerde keuzes...

de enige kansen die we hadden waren uit vrije trappen.

Chapeau voor de Russen. op de schaal van 1 tot 10 een 1 voor Oranje. Zowel voor inzet, mentale veerkracht als voor uitvoering...

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een typisch Nederlandse onzin, die laatste zin. De inzet was fantastisch. Het lukte gewoon niet, en dat frustreert. Maar het was overduidelijk dat dit zwak geachte elftal er enorm voor ging dit jaar. Ook de wedstrijd gister. Maar ze legden het af.

En trouwens: Robben was idd geblesseerd. En Boula ook licht, plus dat ie geel kreeg..

Mocht Italie verliezen, dan zak ik in de poule trouwens omlaag tot ongeveer de laatste plek.

Dat heb ik er graag voor over.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, daar gaat m'n poule dan. Maar ik ben er blij om, ik gun het die Duitsers van de 21e eeuw al acht jaar niet.

Wij d'r uit. Zij d'r uit.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 22:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfjoe, en nu maar dat de Duitsers er uit gaan, dan hebben we een originele winnaar...

IJdele hoop waarschijnlijk, Germanie zal wel weer winnen...

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Wel weer'? Mwah, voor dit toernooi hadden ze 12 jaar geen wedstrijd meer gewonnen op een EK.. Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het moet nog even gezegd trouwens... Die absurd treurige stem die zegt. 'Nationale Nederlanden. Supporter van NOS Studio Sportzomer....(!)'

Uit welk archief hebben ze die stem gesampled.. Mijn God...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 23:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mag ik dan ook nog zeggen dat Rosie mij best even mag komen troosten? Love

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 08:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Wat een typisch Nederlandse onzin, die laatste zin. De inzet was fantastisch. Het lukte gewoon niet, en dat frustreert. Maar het was overduidelijk dat dit zwak geachte elftal er enorm voor ging dit jaar. Ook de wedstrijd gister. Maar ze legden het af.

De inzet was fantastisch?! heb ik niks van gezien. Op een paar man na die keihard hebben gewerkt als individu vond ik het vies tegenvallen ten opzichte van de poule-wedstrijden. Op het moment dat alles op rolletjes loopt werkt iedereen (voor mekaar). Zit het tegen, loopt het niet, staan er ineens weer 11 individuen op het veld. Daarvan kunnen er wel een paar hard werken, maar daar heb je niks aan. Mooi weer voetbal, dat heb ik gezien dit EK...

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

er stonden 11 gedeprimeerde individuen op het veld. ik heb zelden een team zo angstig en geslagen zien spelen. zo extreem had ik het verschil niet verwacht. Erg vreemd ook... dat ze verliezen ala, maar dat ze zo verliezen, door niks in te brengen en ingemaakt te worden, door toch echt wel een zwakker team met een goede spirit, dat is vreemd.

Jammer, ze hebben hard gewerkt, maar ik denk dat het excuus wat door niemand als excuus gebruikt mag worden, wel degelijk een reden was waarom ze zo krachtloos stonden te voetballen.

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat, en ik had ook het idee dat het totaal niet boterde tussen Sneijder en van Nistelrooij. Sneijder stond continu met zô'n sik, en ging steeds voor eigen kans door van afstand te schieten. Maar dat waren steeds van die laffe balletjes, die had ik er zelf nog uit gehouden.

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wordt lachen Floor!
http://www.nu.nl/news/1627547/10/Steden_organiseren_%27voetbalfeestjes%27_voor_Turken.html
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou er naar toe gaan, lijkt me best cool (als ze winnen) Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Supervet! lachen Ik ga even eten dan ga ik lekker met een kopje koffie tussen de Turken zitten. Wordt vet grappig! lachen
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nou, gezellig! Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom winnen Duitsers toch altijd?!?!?!?!! Zelf met doorsnee kutteams komen ze telkens weer in de finale, alsof 't niks is... Huilen

Turken pakten 't wel goed op trouwens, geen verkeerd woord gehoord op 't Surinameplein. De meesten dronken dan ook geen alcohol, opa en oma waren er immers ook bij.

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Waarom winnen Duitsers toch altijd?!?!?!?!! Zelf met doorsnee kutteams komen ze telkens weer in de finale, alsof 't niks is... Huilen

Nogmaals: 'telkens weer' is kwats. Sinds 1996 nog maar één keer, in 2002.

Schweini und Poldi! Worship

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was je er ook dan Tom?

Sfeer op het plein was goed ja, al sprongen er wel wat Turken tegen me op bij het tweede doelpunt. Ik dacht: 'als ze nu nog een keer scoren moet ik wegwezen.' Smiley
Maar helaas, ik had het ze graag gegund.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat tegen je opspringen bedoel je?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur