Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Grote EK 2008 Topic + poule
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2008 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eigelijk zou ik de wedstrijd in een klein dorpje in Frankrijk zien, dat was natuurlijk heel mooi geweest Smiley Maar het eerste doelpunt hoorde ik op de radio in de auto vanuit Frankrijk, dat is echt zo veel spannender dan de wedstrijd op tv zien! En de voorbeschouwing is ook leuker.
Maar hoewel ik er normaal imuum voor ben, heb ik nu ook wel een beetje last van oranjekoorts Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2008 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat Jan beter wél naar de kroeg had kunnen gaan, want van teleurgesteld afdruipen was zeker geen sprake Knipoog

Radio is Jack van Gelder, of niet? Dat is altijd mooier [opzwepender] om naar te luisteren dan op TV Smiley

Fucking hell, zo'n mooie beleving gisteren Smiley Bij de wedstrijd tussen Italië en Roemenië zat ik al in een kroeg op de Korenmarkt in Arnhem waar een groot "scherm" [doek op de muur] was met lekker hard geluid en goedkoop bier. Me helemaal schor geschreeuwd tijdens de wedstrijd en doordat we zulke goede plekken vooraan hadden, was het haast onmogelijk om in de drukte bier tijdens de rust te halen Tongsmiley Na de wedstrijd naar buiten gelopen en serieus, iedere vierkante centimeter van de Korenmarkt was bezet door feestende Oranjefans, het leek wel of ze zojuist EK waren geworden! Echt mooi lachen

Het scheelt dat Engeland niet meedoet, alhoewel ik er iedere keer dat ik eraan denk weer pissed om word, kan ik me nu wel helemaal op Oranje richten Knipoog

Mooi om te zien dat Oranje nu ook topfavoriet is bij de bookies! Begonnen op 12/1, na Italië 5/1 en nu 7/2 Mmm

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap echt niet hoe Spanje nu ineens weer Nederland heeft afgelost als topfavoriet bij de bookmakers. Ze winnen ver in blessuretijd met 2-1 van Zweden, nou w00t. Nederland vernedert de wereldkampioen en WK-finalist!

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die 2-0 was zo geil!
Zo mooi, hoe van nistelrooy dat doet..
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 23:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Turkiye, Turkiye!

We zijn net met zijn drieën naar het Mercatorplein geweest, zo ontzettend vet! Duizenden Turken met vuurwerk, trommels, etc. keihard aan het partyen en alle toegangswegen vol met toeterende auto's. Damn!

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 01:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat is vet! Ik hoorde alleen hoe om mij heen de stad ontplofte... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oe, ik verwachtte dat ik nu toch wel flink gedaald zou zijn maar sta nog steeds derde..zijn de extra voorspellingen uitbetaald ofzo?

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 17:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom staat Kroatië als winnaar in groep B?
Als Duitsland vanavond met 3-0 wint, hebben ze een beter doelsaldo en eveneens 6 punten..

Op teletekst en site van de NOS staat Kroatië als groepswinnaar..

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onderling resultaat gaat altijd boven doelsaldo: Kroatië-Duitsland 2-1.

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny: Yep! Wat betekent dat als Frankrijk morgen wint van Italie, ik m'n poule C nog niet eens zo heel slecht heb gedaan...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2008 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jesus, Ik zie net dat ik gisteren in een keer 60 punten heb binnen geharkt. van de 16e naar de 4e plek. Nice!! Nu nog dennums voorbij....

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2008 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, het is Ivo...ik dacht al, hoe kan Koos ineens van onderaan naar de vierde zijn gegaan, gelukkig maar Smiley Maar vanavond wordt in die zin bepalend, jij hebt Frankrijk door, ik Italie... Wat vreemd overigens dat je van iedereen zijn voorspellingen kan zien behalve van de nummer 1, in dit geval Nils...daar was ik nml wel benieuwd naar Smiley

Ik twijfel of ik de boel nog ga wijzigen...zeker gezien ik Frankrijk eigenlijk veel overtuigender viond dan Italie. Mijn gevoel zegt echter dat ik gewoon bij mijn eerste voorspellingen moet blijven...die kutItalianen kunnen best een gelukje gaan krijgen...

Wordt alleen erop of eronder...sta al de hele rit boven de lijn dus zou zonde zijn...ik denk er nog effe over na...

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2008 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien dat Nils gewoon vergeten is de rest in te vullen? Kan je lachen lachen. (Wie gaat het hem vragen dalijk? Smiley)
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet toch niet echt wat ik nu moet denken. Enerzijds blij dat Nederland heeft gewonnen... Anderzijds kut dat Italië ons het misschien in de halve finale moeilijk kan maken. Daarentegen weer leuk dat we zo sportief hebben gespeeld, ook al hebben we de Roemenen sommige goals op een presenteerblaadje aangereikt.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 01:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
With almost all of their first-choice players on the bench, Holland still impressed.

http://www.guardian.co.uk/football/2008/jun/18/euro2008.romania
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 02:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Edel was een ongelooflijk relaxte plek om de wedstrijd te kijken. Kan echter niet heen om het feit dat Ivo, die 2-1 voor Frankrijk heeft voorspeld, me nu voorbij is... Wat een kutpoule, met die extra voorspellingen, ik wil mijn geld terug!!!

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 08:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja ik snap er nu ook niets van, ik dacht dat je me mooi te pakken had???? Wat moet je allemaal doen om te zakken in de poule Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Boulahrouz even weg
Khalid Boulahrouz heeft tijdelijk het trainingskamp van Oranje verlaten. Volgens de KNVB heeft het vertrek te maken met familieomstandigheden waarover verder geen mededelingen worden gedaan. Boula blijft wél bij de selectie.

Boulahrouz vertrok vanmiddag opeens onder politiebegeleiding bij de uitlooptraining. Tot dan toe was de training kalm verlopen. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.

FCK! Hopelijk kan hij er zaterdag wel bij zijn...

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Edel was een ongelooflijk relaxte plek om de wedstrijd te kijken. Kan echter niet heen om het feit dat Ivo, die 2-1 voor Frankrijk heeft voorspeld, me nu voorbij is... Wat een kutpoule, met die extra voorspellingen, ik wil mijn geld terug!!!

Bij Nils is er anders geen enkel probleem hoor...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En weer dacht ikwel gestegen te moeten zijn met weliswaar de scores niet helemaal maar de winnaars wel goed te hebben, zijn het weer die extra crap die me nekt... Hoe is het mogelijk!! Wat een kutpoule!! Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 22:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je die 5 euro misschien nog ff overmaken?

Michael doet btw niet mee met de poule, die is er later bijgekomen... Dus je staat nog altijd 4de...

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 22:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb ik allang gedaan...tesamen met de 30 die je nog van me kreeg...

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 22:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie 'm nu inderdaad:
Quote:
TRANSACTIEDATUM: 17-06-2008
Knipoog

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 22:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jullie moeten niet vergeten de halve finales te voorspellen he...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.

"We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.

Heftig zeg...

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje. Dat tempert de feestvreugde wel hey...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij heeft zich weer bij de selectie gevoegd en heeft tegen Van Basten gezegd dat hij zaterdag wil spelen. Echt immens veel respect voor hem, ik kan me écht niet voorstellen door wat voor een hel hij op dit moment wel niet moet gaan Nietlachen Ik moet er echt al de hele dag aan denken hoe verschrikkelijk het is.

De sfeer binnen de selectie zal nu ook wel weer helemaal veranderd zijn, hopelijk tast het het spel van Oranje niet al te zeer aan - en dat bedoel ik echt niet lullig - en reageert Bouhlarouz het niet van zich af door Russen naar de klote te schoppen, ook al zou ik het snappen mocht hij dat doen, maar het zou jammer zijn voor zijn tot dusver uitstekende EK.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrouw zwanger - geselecteerd - toch niet geselecteerd - toch weer wel geselecteerd - vette wedstrijden - kindje kwijt

behoorlijke ups en down moeten dat zijn...

En nu Portugal eruit, Duitsland door... Wie had dat gedacht?

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 08:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik niet in ieder geval Hamer Altijd weer die Duitsers hè [Tongsmiley], in de poulefase verre van indrukwekkend en nu één van de topfavorieten bij vlagen weggespeeld...

Quote:
[...]
Inmiddels heeft de KNVB een speciaal emailadres geopend voor de mensen die hun steun willen betuigen aan Boulahrouz en zijn familie. Op boulahrouz@knvb.nl kunt u uw steun betuigen aan Boulahrouz en zijn familie.

Ook de supportersvereniging van Oranje wil iets doen voor Boulah en zijn vrouw Sabia. Ze zullen zaterdag de wedstrijd tegen Rusland gebruiken om hun medeleven te tonen. "Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd. We hebben besloten Boulahrouz zaterdag de eerste minuut van de wedstrijd massaal toe te zingen, gevolgd door het lied You'll never walk alone. Op deze manier hopen we Khalid en zijn vrouw een beetje te kunnen ondersteunen," aldus Lloyd Vandenberg, voorzitter van de supportersvereniging van ons nationale team.

Wow, dat gaat een enorme kippenvelmoment opleveren volgens mij...

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 09:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ja, mijn poule is al vanaf het begin een grote ramp. Bij een andere poule zelfs nummer 83 van de 87.. Bwhaha

Maar check dit:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/euro_2008/7444422.stm?goalid=502048

Vanuit verschillende perspectieven doelpunten bekijken, best cool.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 09:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze overwinning zet me ook alweer aan het denken over een mogelijke herkansing van Italie. Blijft een feit dat dat soort teams zoveel beter kunnen worden gedurende een toernooi..wordt dus zondermeer spannend...

Hoop overigens dat het bij Boulahrouz niet te erg zijn scherpte kost, kun je als verdediger niet hebben... Spelen lijkt me dan echter nog beter dan op de bank zitten.

Heb er zin in iig, nog effe een juiste plek vinden om te kijken. Maakt me ditmaal niet zoveel uit zolang ik het maar goed kan zien. Die kroegen worden nml met de wedstrijd drukker, al was Edel een erg relaxte spot.
Iemand al ideeen over deze kwestie?

edit: is zaterdag Rascal in Club 8. Daar ga ik sowieso heen...misschien dus een optie daar ook voetbal te kijken, schijnt erg vet te zijn! Probleem echter dat je dan al vanaf een uurtje of half 8 in die tent zit....Smiley Kunnen het dus opzich ook thuis kijken en daarna meteen peren...

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoop dat Boulahrouz kont gaat schoppen morgen als van Basten hem laat spelen.

Ik ga weer kijken in de Stairway to Heaven in Utrecht. Het was een enorm dolle en zatte bedoeling vorige week en dat wil ik nog een keer meemaken Knipoog. Sowieso zijn er twee grote beamerschermen en overal hangen LCD/TV's, zelfs bij de bar, zodat je niks hoeft te missen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny: Ik ga gewoon naar Club8. Lachen man, in de kroeg kijken.

Zou wel een domper zijn als we er niet langs zouden komen trouwens. Zal je net zien, bij zo'n minder team... Het begint nu wel echt spannend te worden!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's toch kut voor Boulahrouz, als ze met z'n allen voor hem gaan zingen is hij er met z'n kop niet meer bij, alle concentratie kwijt, loopt er straks een jankende speler op het veld.
Goed bedoeld natuurlijk, maar lijkt me niet echt het moment...Nietlachen

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het kan hem ook ontzettend motiveren natuurlijk, iedereen zal anders omgaan met zo'n situatie...
Toch heel veel respect voor zo'n man dat ie in deze omstandigheden toch wil proberen er te zijn voor het team. Er zou ook niemand zijn die het hem kwalijk had genomen als ie samen met zijn vrouw terug naar huis was gegaan.

Morgen zal blijken hoe boalah, en natuurlijk de rest van het team er mee omgaan.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zou ook kunnen natuurlijk, maar ik ben nu al een beetje zenuwachtig voor morgen en vind het veel te spannend om dit soort risico's te kunnen waarderen eigenlijk.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das juist het mooie van sport, emotie. Dus als die arme Khalid alles verpest en niet helder is, dan is dat ook bijzonder en als dat betekent dat Nederland verliest, dan heeft hij in ieder geval samen met zijn team iets moois neergezet.
Maar ik ga ervan uit dat ze nog sterker zullen zijn dan ooit, al is zo'n ek natuurlijk niet meer relevant t.o.v. het leed van het verlies. Doch zou een kampioenswinst een mooie ode zijn aan het verdriet van het verlies.
Ik ben benieuwd in ieder geval. Maar toen mijn moeder overleed, stond ik 2 dagen later en 4 dagen later ook op een podium voor grote optreden en dat waren vreemde emotionele donkere optreden, maar vol vuur en misschien wel het beste wat ik ooit het gedaan.
Ik ben gewoon heel benieuwd! Ik zal morgen op het puntje van m'n stoel zitten in ieder geval, vooral nu!

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

119 minuten zonder goal en dan 2 aan het einde van de verlenging... Hamer
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die Turkse goal was zelfs precies op de allerlaatste seconde. Pfff, mooi man! De Bossche Turken moeten even hun spanning ontladen zo te horen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kon gewoon zien dat die Kroatiers alles zouden gaan missen. Momentum noemen ze dat geloof ik...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur