Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » online betalen - wat zijn de opties
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoe betalen jullie online aankopen? Ik zat te denken om een paypal accountje af te sluiten, maar ben benieuwd of er nog andere opties zijn.
hoe zit het met
* veiligheid
* gemak
* overzicht
* fraude
* etc? Wtf?

Ik heb niet echt zin/tijd om uitgebreid naar de bank te gaan om dingen te regelen, dus ben ook benieuwd of er veel romslomp komt bij zulke dingen komt kijken.

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I-deal....duh
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 15:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iDeal voor Nederland, PayPal voor buitenland. Nog nooit problemen gehad.

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar moet voor i-deal een site waar je iets wilt kopen dus bij i-deal aangesloten zijn zoals bij paypal?

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik heb tot nu toe steeds met ideal mijn aankopen kunnen doen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iDeal werkt gewoon via je bank. Heel handig. Voor andere aankopen gebruik ik altijd mijn creditcard. Nog handiger, en ook veilig. (Bij misbruik krijg je altijd gewoon je geld terug)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 19:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I-deal is de BOM, maar waarom je dan weer transactiekosten moet betalen als je een pizza besteld online? Monddicht

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok ok, maar hoe weet je of je ergens met IDeal kan betalen?

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 19:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
I-deal is de BOM, maar waarom je dan weer transactiekosten moet betalen als je een pizza besteld online? Monddicht

Dat zag ik net ook ja, 65 cent nog wel!

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 01:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De transactie kosten worden altijd betaald.. Alleen worden ze niet altijd doorberekend..

kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 09:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor een pizza bel je toch gewoon?
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gebruik alle bovengenoemde betalingsmiddelen, maar ik vind paypal het makkelijkst.

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 10:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Ok ok, maar hoe weet je of je ergens met IDeal kan betalen?

Dan staat er altijd een icoontje bij van IDeal. Volgens mij.

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

CC/Paypay/Ideal/Machtigen, ik doe het allemaal zodra ik weet dat een partij te vertrouwen is. In het geval van CC misbruik is het toch verzekerd.

Geld ontvangen via PayPal probeer ik te vermijden, dat kost te veel.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur