Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [met spoed hulp gevraagd] Autoonderdeel
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een vriend van mij heeft geen rijbewijs en heeft nou een mininmale aanrijding gemaakt met een Toyota Emina bj 92, de linker-richting-lens- is kapot gegaan bij deze wagen.

Nou heeft die vriend net de pech dat het een agent was die hij aanreed. Hij moet dus binnen 18 uur nu een nieuwe lens voor hem bestellen of regelen. Anders gaat mijn vriend in de problemen komen met oom agent.

Ik zit nu even te kijken wat zoiets kost op internet. Maar krijg er totaal geen hoogte van....het zure is bovendien dat die "vriend" van mij helemaal geen geld heeft.

Waar ooo waar kan ik onderdelen online en wat the hell is een knipperlicht-lens in het engels?

Om deze wagen gaat het:

Die lamp onder de koplamp, dat langwerpige ding.

Pfff wat een shit.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 23:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dubbel post, maar die lens onderin dus...
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 01:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

direction indicator light (glass)

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zonder rijbewijs een agent aanrijden en er nog mee wegkomen...? Dan kun je hem net zo goed omkopen met een pijpbeurt of en grammetje coke lijkt me...Tongsmiley Succes iig!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur