Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Aangeboden: E-ten M700 + Tomtom + actieve autolader.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2008 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ik sinds een paar maanden via m'n werk een pda + navigatie heb, is m'n 7 maanden oude E-ten M700 helaas overcompleet. Dit ding kan echt alles, klik hier voor de specs. Vraagprijs is 295 euro.

Hij is compleet, met WM6 UK, Tomtom 6 Europe, 2 gb. micro SD kaart, actieve autohouder, extra stylus, headset, lederen tasje, usb sync kabel en nog 17 maanden garantie.

Iemand interesse? Smiley

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2008 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoeveel moet zo'n pakket kosten?
ik heb daar geen idee van namelijk

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2008 23:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Vraagprijs is 295 euro.

Knipoog

Ik heb er toen 519 euro voor betaald, autolader was 39 en het geheugenkaartje 29.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2008 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

damn, heb ik net 1 minuut geleden een vlucht geboekt naar ierland en griekenland. moet ff kijken of ik dat geld zo heb...

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laat maar weten. Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2008 01:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shit, en anders heb ik wel interesse... Maar ook geld is bij mij even een probleem... Ik hoopte eigenlijk een goedkopere oplossing te gaan vinden Smiley. (Bovendien wilde ik er eigenlijk richting de vakantie pas eentje kopen..)

Naja, eerst maar eens kijken wat RJ doet Smiley.

Was je zelf wel tevreden over dat ding? Ik ken dat merk niet eigenlijk. En weet je toevallig wat voor 'n tom tom pakket erop moet? (Ik zou dan een tomtom usa kaart erop moeten kunnen gooien. Getorrent of gekocht..)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2008 08:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er absoluut tevreden over, ik heb trouwens Tomtom 6 draaien en dat werkt perfect. Ik zal straks nog effe kijken of ik ook Amerikaanse maps heb.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2008 09:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb helaas nu even geen geld!!
Jammer.

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2008 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer, maar maakt niks uit, kan best zijn dat ik 'm over een paar weken ook nog heb. Knipoog
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2008 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs, ik heb effe gekeken, maar ik heb geen Amerikaanse kaarten, maar kun je wel downloaden. Voordeel van dat 2 gig kaartje is dat je er ook aardig wat mp3's op kwijt kunt.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 04:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja.. ben er nog niet helemaal over uit. Geld is op het moment ook nog effe een probleem.

Toch nog een laatste vraagje: Zit er een functie op om gesprekken op te nemen?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 07:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das het mooie van WM6, je kunt er een tooltje voor downloaden: http://www.resco.net/pocketpc/audiorecorder/downloads.asp Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het stikt inderdaad van de bruikbare software. Het is echt wel een relaxte telefoon die Roalt aanbied. Ik heb wat vergelijkbaars en ben erg gehecht geraakt aan de internet/telefoon/navigatie combinatie.

WM6 is overigens gewoon WM5 in een nieuw jasje (ik draai ook WM6). Het mooie daaraan is dat je gewoon alle WM5 software kunt draaien.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En, hoe is het afgelopen?

Btw, het toestel is nog steeds te koop, iemand alsnog interesse? Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2008 22:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, hij is verkocht. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur