Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » VS en groene inkt
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2008 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.bicworld.com/inter_en/bdd/product_writing.asp?product_id=123

Quote:
This product is available in:
Europe, Near and Middle East, Africa, North America, Central America, Oceania, South America and Asia
*Please Note: green ink is not available in North America

Wtf?

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 04:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ben ik nou de enige die zich dit afvraagt?

tis toch een grof schandaal.

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het wordt waarschijnlijk door terroristen gebruikt, om op lafhartige wijze onschuldige hardwerkende Amerikaanse burgers het leven zuur te maken.

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In The States is alles fout en nooit iets goed?

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is toch logisch? anders gaat iedereen dollar biljetten natekenen. Hamer
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 19:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stuur ze een mailtje zou ik zeggen, dan is dit misterie zo opgelost Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat alleen aan Amerikanen refills worden verkocht?
Quote:
Refills available to U.S. residents only

http://www.bicrefills.com/

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur