Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » De Amerikaanse Verkiezingen 2008
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 03:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Obama wint South-Carolina met 50+ %. Damn, 't wordt steeds spannender Smiley

http://politics.nytimes.com/election-guide/2008/election/index.html

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En vanavond Florida! Ik maak me weer op voor een spannende TV-nacht! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 02:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Florida telt toch niet mee...?

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij de Republikeinen wel, en bovendien is het altijd een morele boost he...

Maargoed, ik was zo brak van wintersport dat ik NBC News niet eens gehaald heb om 0.30. Werd om 11.00u wakker...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Doet Mr. 9/11 nou wel of niet mee in Florida?

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor wie zijn jullie eigenlijk?

Ik ben voor Obama, maar dat is niet echt gefundeert. heb me er te weinig mee bezig gehouden.

Maar ik denk dat het tijd wordt voor een verandering; een keer geen blanke man. Dus een zwarte man, want een vrouw zie ik niet zitten. Vrouwenemancipatie heeft de maatschappij al doen verloederen, laat staan als ze ook nog eens aan de macht komen. Ze hadden eigenlijk al geen stemrecht moeten hebben. Vrouwenemancipatie is samen met het kapitalisme verantwoordelijk voor de ondergang van onze maatschappij.

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met een dikke Knipoog natuurlijk he

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alsof je huidskleur minder verschil maakt in hoe je bent dan je geslacht, laat me niet lachen. Knipoog

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het gaat voornamelijk om de testosteron he, wat bepaald of je een goede leider bent. Knipoog maar we gaan wel erg off-topic.

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 01:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat het eigenlijk niet om 'de issues' gaat. Maar dat is natuurlijk ook een beetje omdat inhoudelijk Clinton en Obama natuurlijk niet zo heel veel uit elkaar liggen.

Wat dat betreft zou een Clinton-McCain strijd ook echt spannend kunnen worden! McCain is al jaren een man die veel respect onder Democraten geniet, en niet echt heel erg rechts is. (Afgezien van z'n Irak-steun... Maar 't gaat alweer wat beter daar.) Hillary is een democraat die nogal naar het midden zit.

Wordt leuk iig....

Laatst aangepast door Thijs R. op 05 Feb 2008 00:39, in totaal 1 keer bewerkt
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 09:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Wat dat betreft zou een Clinton-Hillary strijd ook echt spannend kunnen worden!

Dat lijkt mij ook wel spannend! Gebeurt het eindelijk in het openbaar Smiley
All madness on a stick; Edwards en Giuliani liggen er al uit. Wie zal volgen?

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2008 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor wie het iets zegt: De oerconservatief Ann Coulter heeft Hillary Clinton verkozen boven McCain... lachen
http://womensissues.about.com/b/2008/02/04/ann-coulter-endorses-hillary-clinton-over-john-mccain.htm

en Clinton reageert: http://www.huffingtonpost.com/2008/02/03/clinton-responds-to-coult_n_84652.html

McCain roept dus blijkbaar toch veel weerstand op onder conservatieven. Dat is mooi. Nu maar hopen dat Obama niet gekozen wordt, want zijn 'electability' is nogal laag. Wat dat betreft is Clinton gewoon een veel betere kandidaat.
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2008 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
VOTE BARACK '08. YES WE CAN!

Added: February 02, 2008
VOTE BARACK '08. YES WE CAN!
Check out: www.youbama.com

According to will.i.am, founding member and frontman of Black Eyed Peas, the "Yes We Can Song" was inspired by Senator Barack Obama's 2008 presidential campaign and especially the speech Obama gave following the New Hampshire primary. He states, "It made me reflect on the freedoms I have, going to school where I went to school, and the people that came before Obama like Martin Luther King, presidents like Abraham Lincoln that paved the way for me. . . ." Dylan says, "The speech was inspiring about making change in America and I believe what it says and I hope everybody votes."

The music video includes excerpts from Obama's speech and appearances from several celebrities: Scarlett Johansson, John Legend, Herbie Hancock, Kate Walsh, Kareem Abdul Jabbar, Adam Rodriquez, Kelly Hu, Adam Rodriquez, Amber Valetta, and Nick Cannon. "I'm blown away by how many people wanted to come and be a part of it in a short amount of time. It was all out of love and hope for change and really representing America and looking at the world," will.i.am said.

btw: voor de www-Mario's hier...
interessante nieuwe softwareidee:
http://straight2thecandidates.com/

hahaha²
McCain: Vladimir Putin is the President of Germany? Hamer

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2008 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat schept wel vertrouwen... Vladimir Putin is the President of Germany....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2008 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou weten we dus nóg niks... Boos

Stond vanochtend om 6.30 al op de koffie bij de Amerikaanse ambassadeur met alle kamerleden de uitslag te kijken, was wel een vet sfeertje!

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De kans is toch redelijk aanwezig dat we over een week toch al meer weten hoor. Er zijn in de komende week nog eens 477 delegates te vergeven aan democratische zijde. En dan heb je op 4 maart Ohio en Texas..

Maar 't blijft spannend Smiley.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 04:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk om te lezen wat ik acht jaar geleden schreef:
Quote:

looskuh posted 08 Nov 2000 14:35
Ze waren op de goede weg onder Clinton, maar volgens mij gaan ze die 8 jaar verneuken onder 4 jaar bush, of verder doorzetten onder 4 jaar Gore, en vervolgens 4 jaar Hillary

Eigenlijk moet het dus maar Obama worden dan. Als ik dus blijkbaar al 7,5 jaar wacht op Hillary, dan is het tijd voor iets nieuws Knipoog.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 08:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hillary is net zo'n geldverkwister als Bush blijkbaar want ze is nu al blut Knipoog
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Okee, de Republikeinse nominatie ligt nu wel vast, Nu maar afwachten wie de Democratische zal zijn.

Obama lijkt mij persoonlijk een betere kandidaat van Hillary maar ik weet niet of de democraten hem tegenover McCain willen zetten.

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het blijft toch lastig. Hillary-McCain zou spannend kunnen worden, maar voor Hillary toch redelijk in de pocket.

Maar Obama-McCain.... als het in Irak te goed gaat, Obama een fout maakt, en McCain heel gematigd kan overkomen, dan zou Obama t zomaar kunnen verliezen!

Ik vind dat ze toch een beetje op electability af moeten gaan. Niet alleen maar op charisma.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt mij duidelijk dat de volgende president van de USA John McCain heet... Helaas, maar in ieder geval beter dan GWB...

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, als de Democraten het niet goed aanpakken wel ja. McCain is nou eenmaal een goede kandidaat.

Maar als de evangelicals thuisblijven, wat best wel eens zou kunnen, en de honger naar verandering blijft, dan hoeft het helemaal niet zo te gebeuren... Stel dat ie wint, dan zou ie na 8 jaar bijna 80 zijn!!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 01:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat klinkt toch hoopvol...

En over McCains probleem met z'n achterban. De echte conservatieven jouwen 'm uit: http://video.on.nytimes.com/?fr_story=723dfa617f2391b3388c6d05d472abe6b875c055
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://rawstory.com/news/2008/Daily_Show_Romney_never_recovered_from_0208.html

Even naar het stukje uit de daily show onderaan de pagina Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toevallig net gezien. Heel vet...

(Maar the, ik bedoel, a Daily Show is nu echt heel slecht zonder schrijvers hey.. Man o man Smiley. Las net dat er bijna een deal is....!)
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 03:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

U must c before voting:

http://www.coedmagazine.com/Daily/5619
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Toevallig net gezien. Heel vet...

(Maar the, ik bedoel, a Daily Show is nu echt heel slecht zonder schrijvers hey.. Man o man Smiley. Las net dat er bijna een deal is....!)

Ik zag 'm vorige week, toen vond ik het best grappig, viel me niet eens op in ieder geval...

Obama heeft dit weekend gewoon ALLES gewonnen. Damn! En Huckabee ook!

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2008 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hillary heeft een enorm imagoprobleem. En de spontane filmpjes van fans helpen niet echt mee...

ROFL ROFL
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook grappig. Bij Obama vallen de hele tijd mensen flauw... En dan moet de zachte heelmeester Barack op komen treden Smiley

http://www.breitbart.tv/?p=48404&comments=1#comments
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hillary lijkt door te hebben dat winnen heel moeilijk wordt... Het levert 'r wel een staande ovatie op.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 03:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi staaltje zelfspot van Huckabee:

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 01:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hij blijft bezig, nu neemt ie het weer op voor Obama Hamer

http://blogs.abcnews.com/politicalpunch/2008/03/huckabee-defend.html

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 02:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand nog dat hele gedoe rondom die reverend Wright meegekregen? Mooi verhaal.

De pastoor van Obama, die z'n kinderen doopte en hem trouwde, kan nogal tekeer gaan over blanken.. Tamelijk schokkend... "Hillary ain't never been called a nigger"

Obama moest iets doen, en hield vervolgens een bijna historische toespraak over de rassenkwestie, nadat hij het juist zo vermeden had. Heb 'm helemaal gekeken, en vond 't m'n 30 minuten meer dan waard.

En Jon Stewart heeft er natuurlijk weer een vet stukje over.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik post er over en dan vraag je of iemand het heeft meegekregen? Wtf?

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 14:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ehhh, had jouw dingetje nog niet gelezen Smiley.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu de voorverkiezingen voorbij zijn, is het wel leuk om even te kijken naar de bloopers van de afgelopen maanden.

http://politicalhumor.about.com/od/election2008/tp/most-embarrassing-moments-2008.htm

Zoals Huckabee die meedeelt dat ie vroeger eekhoorns roosterde in een popcornmachine...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 00:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 01:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie ook:

Treurigheid... Smiley
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 14:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.minimovie.com/film-128295-Welcome%20Back,%20Clinton
hahaha Gieren
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhahaha lachen

Heb 'r altijd al gemogen Knipoog

(Voor degenen die niet weten waar dit een reactie op is: http://www.youtube.com/watch?v=oHXYsw_ZDXg )
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur