Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » De Amerikaanse Verkiezingen 2008
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt een hele stoere actie Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 01:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 01:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus Christus wat een mensen daar in dat stadion.. En Obama is niet elitair? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat heeft de publieke trouwens een gruwelijk slecht programma over de verkiezingen: Obama'08.
Hoe kun je nou een fatsoenlijk politiek programma maken als je zo duidelijk de Obama kant kiest. Je kunt best een lichte voorkeur uitspreken in je programma maar zoals het nu gaat zijn het een stelletje Nederlandse pipo's die Obama lopen te promoten. Dat heeft toch geen nieuwswaarde.

Het volgende filmpje zegt t allemaal. Vooral het stuk over dat vrouwen eigenlijk allemaal democraten moeten zijn. vooral mooie vrouwen want het is een mooie partij. Hamer Hamer

http://www.dumpert.nl/mediabase/224071/f4896399/leftwing_european_reporting.html

Maak dan iets fatsoenlijks wat het allemaal van beide kanten laat zien zonder die constante stemmingsmakerij.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 02:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het twee keer gezien. Wat een dramatisch schouwspel was die show zeg. Ik vond het een racistisch, seksistisch en geldverspillend gedrocht van een TV-programma.

Het ging vrijwel niet over inhoud, er werd alleen maar aan de kont gelikt van Obama, en die Prem en Raymann waren echt om te janken. Belachelijk dat daar 20 man op zijn gezet.

(Dat krijg je d'rvan als je allemaal mensen naar dat land stuurt die alleen maar ooit een weekendje in New York zijn geweest Knipoog )
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LOL
zou het waar zijn?
http://www.postchronicle.com/news/original/article_212168574.shtml
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze zegt van niet, maar dan blijkt er toch een vreemd vuurtje te zijn waar deze rook was...

Haar dochter van 17 IS zwanger.

http://firstread.msnbc.msn.com/archive/2008/09/01/1318541.aspx
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, vooralsnog lijkt Palin nogal te schaden:

http://www.realclearpolitics.com/epolls/2008/president/us/general_election_mccain_vs_obama-225.html

Mijn take: Palin zorgt voor een iets enthousiastere achterban, wat misschien leidt tot een klein beetje hogere opkomst onder die groep, maar veel mensen zijn niet echt onder de indruk van de keuze.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2008 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Joe Liebermann, wat een mafkees. In 2000 vice-presidentskandidaat, en nu anti-democratisch op de Republikeinse conventie...

http://www.nytimes.com/2008/09/03/us/politics/03lieberman.html

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2008 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar in 2000 werd ie al genomen om Al Gore rechts te houden, en in de afgelopen jaren is iie al half uit de Democratische partij gestapt.

Je moet trouwens de polls eens checken. Landelijk gezien begint Obama alleen maar uit te lopen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2008 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar in 2000 werd ie al genomen om Al Gore rechts te houden, en in de afgelopen jaren is iie al half uit de Democratische partij gestapt.

Je moet trouwens de polls eens checken. Landelijk gezien begint Obama alleen maar uit te lopen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Sep 2008 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is als nerd gewoon puur genieten:

http://www.idolhands.com/personal/obama-is-restful/

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 09:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig onderzoekje Smiley
Maar het is wel wat ver gezocht om een vergelijking te maken tussen de persoon en de techniek achter de website. Ze hebben de websites naar alle waarschijnlijkheid niet zelf gemaakt Monddicht
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hahaha²

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje Miss Teen South Carolina achtig antwoord...

"I personally believe..."
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 00:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet zo gek:

Verder kan ik echt niet volgen wat ze nou zegt, godver, wat is haar punt nou?

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 01:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel simpel:

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article35143.ece Knipoog
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 02:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uhm, boeie! Wat heeft iedereen toch met die 'ja, maar ze was vroeger blablabla', het lijkt geenstijl wel.

Ze is NU gewoon kut, dus wat maakt het uit wat ze vroeger gedaan heeft. Als balkenende nu zegt dat ie vroeger wiet heeft gerookt staat ook al heel nederland op z'n kop. Kom op zeg.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is gewoon een verklaring voor het miss-achtige antwoord, meer hoef je er niet achter te zoeken hoor Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 14:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopelijk gaan ze nu in ieder geval daar in Amerika wel een keer nadenken over wat ze stemmen met heel die problemen daaro Tongsmiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hemeltjelief... Obama staat op dit moment op een landslide. Eens kijken hoe Palin het dalijk in het debat doet...

http://www.realclearpolitics.com/epolls/maps/obama_vs_mccain/?map=10
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 09:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sara palin=para salin
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig dat je op linkse blogs leest dat Biden met overmacht heeft gewonnen, en op rechtse dat Palin helemaal fantastisch was...

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 11:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoorde vooral het compliment dat ze zich niet voor lul had gezet...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 18:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond ze allebei slap. Een echt debat was het nooit. Het is alleen maar het herhalen van talking points. Palin die over Noord Korea en Afghanistan begint als de vraag is wanneer je moreel gezien een atoombom mag gebruiken.

Maargoed, ik keek het debat in een multi-million dollar huis in een superrijke gated community... Dus mij hoor je verder niet klagen Smiley.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur