Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Pim VESPA winnen? ilocal.nl
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben nog niet in NL anders had ik wel meegedacht.

Na make it to the pack is het nu tijd voor think local, act lokal....of wat dan ook. Er staan tot nu toe alleen nog maar hele slappe inzendingen bij.

http://www.ilocal.nl/actlocalfindlocal/index.php
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

Wegens overdonderend succes zijn alle oranje bivakmutsen op! Je kunt de mutsen helaas niet meer bestellen. Onze excuses hiervoor.

Ook mooi kut!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan, heb je heel erge heimwee of gewoon een nieuwe snelle verbinding? Hamer

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nu.nl/news/1427841/14/Politie_vindt_grap_%27overvallers%27_onacceptabel.html

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, ik heb geen werk meer. Heb dus eigenlijk een soort "vakantie". Ik moet dus scriptie schrijven. Je weet toch waar dat op neer komt.......internet, internet, internet, internet.....
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje laat:)

De prijsvraag op www.actlocalfindlocal.nl loopt van 20 november tot en met vrijdag 8 februari 2008 23.59 uur. Inzendingen ná deze datum worden uitgesloten van deelname.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur