Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Moet mijn office 2003 activeren
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ik al een tijdje geen software meer heb gekraakt weet ik effe niet hoe ik dat het snelst kan doen.

Zat net namelijk een belangrijk document te typen in word 2003 en ineens wordt hij gelocked. Ik kan niets meer, dus ook niet saven etc...

Ik moet hem nu activeren maar het aantal producten op de serial die ik had zijn al verlopen... Iemand een idee...buiten astalavista want dat leverde me voor zover ik er zicht op had niets op en heb weinig zin mijn net opgeschoonde lappie weer helemaal onder de spyware te knallen...

gezien de drukte van de laatste tijd hier zal het niet meevallen maar probeer het toch maar...

thnx!

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hier in de verhuistroep nog ergens een legale office liggen....maar daar heb je nu niet zo veel aan denk ik....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Noops... Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.bittorrentfind.com office 2003 + crack zoeken. Alleen de crack downloaden.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 19:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lijk wel gek maar krijg het niet voor elkaar... Hoe kun je sowieso alleen de crack downloaden bij zo'n pakketje? Of moet je dan een losse torrent van alleen de crack hebben... Die heb ik nml wel gevonden alleen dat exe bestand deed niets en heeft momenteel wellicht alleen weer heel mijn computer besmet...

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 20:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan heb je 99% zeker een virus te pakken. Heb je geen virusscanner geinstalleerd staan?

Het makkelijkst blijf het downloaden van een volledige torrent, alles erop en eraan. Dan weet je zeker dat het werkt. Maar het duurt effe.

Waar zit je eigenlijk? Was net in de stad, maar ben nu weer thuis...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 20:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ik lijk wel gek maar krijg het niet voor elkaar... Hoe kun je sowieso alleen de crack downloaden bij zo'n pakketje?

Bij ieder torrent-programma die een beetje goed is, kun je kiezen welke bestanden je wilt downloaden [mits het geen .rar ofzo betreft]... bij uTorrent [Worship] zelfs bij het openen van een .torrent, krijg je al de optie om de bestanden daar binnen die je wilt aan te vinken. Als je bijvoorbeeld Azureus gebruikt, moet je eerst de torrent openen en gaat 'ie alles downloaden, maar als je meteen naar "Show details" van die torrent gaat kun je daar per bestand de prioriteit aangeven: "High", "Normal" etc., maar ook "Do not download" Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Very simple!
Sorry dat ik je een .exe heb laten downloaden was niet de bedoeling...
Thijs zal het voor je oplossen! Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 22:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ie niet helemaal in Oost zou wonen vast wel Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur