Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » WEDSTRIJD volkskrant banen
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.100-x-volkskrantbanen.nl

Annelies:
Gisteren opende ik mijn mail en had een uitnodiging van volkskrant banen om mee te doen aan een wedstrijd. Normaal niks voor mij, maar ach eens zien wat ze bedoelen...

Ik kreeg bovengenoemde link met de uitleg dat er 100 kado's verstopt zijn in Nederland. Via de link kan je zien waar deze verstopt liggen... 1 ervan bleek 200 meter van ons huis te liggen, dus het kan geen kwaad eens te zien wat ze bedoelden...

BINGO!!! een doosje van volkskrant banen. (omschrijving licht grijs, 7x7cm). In de binnenkant stond dat ik de code die erbij zat, moest invullen op de genoemde site en ik kreeg meteen te zien wat ik had gewonnen... Een I-pod Shuffle.

Er zijn nog een aantal prijzen te vinden (de blauwe pijltje)...

Zoek dus, de prijzen zijn best goed en het is de moeite waard! (eigenlijk een veredelde versie van paaseieren zoeken Knipoog )

Succes!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 17:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(dit was mijn vriendin aan het woord)
Site Admin

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Annelies werkt voor de volkskrant PR afdeling neem ik aan?

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, dat werkt ze niet... toch?

Maar waar lag dat doosje dan? Op wat voor 'n soort plek? Smiley. Ik wil best effe met de auto naar Oost knallen, maar dan wil ik wel redelijk zeker zijn dat ik iets win Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja idd Smiley Slotje

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, ik kan em voorstellen dat het wat nep over komt, maar ik (geert) vond het doosje op een prullenbak onder de bevestigingsbalk. We hebben behoorlijk lang bij het plein gezocht, maar konden die niet vinden. De actie is gister gestart, maar het is wel slecht weer. Als je in de buurt bent loont het wel de moeite denk ik.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ook al bij het Plein wezen kijken, maar niks gezien. Misschien weg gewaaid? Is het een kartonnen doosje?

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, een klein wit kartonnen doosje. We hebben echt overal gekeken maar konden m niet vinden. Denk ook dat ie weggewaaid is.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die kan je toch maar lekker in je zak steken, ik zie nog wat rode driehoekjes in de buurt dus heb nog n kans! Dalijk toch maar even de VB uit de bus halen Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jullie hebben dus die ipod touch? of de shuffle?

Quote:

Dit kun je vinden:

1. 10x iPod Touch 8GB t.w.v. € 279,-
2. 10x weekend Kent voor 2 pers. t.w.v. € 330,- van House of Britain
3. 10x Volkskrant jaarabonnement t.w.v. € 261,-
4. 10x Pulsar chronograaf met lederen band t.w.v. € 175,-
5. 10x training "Knock their socks off"
6. 10x Spectrum Boekenpakket t.w.v. € 50,-
7. 10x 1 week lang jezelf promoten in een CityCell
8. 10x iPod Shuffle aangeboden door Yooph
9. 10x Volkskrant Filmfestival 3 dvd-box t.w.v. € 69,-
10. 10x Pearson Boekenpakket t.w.v. € 70,- met o.a. de Plakfactor

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 19:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hebben jullie ook bij de VVV binnen gekeken? Dat zou ook nog best eens kunnen, of niet? Leuke actie met prijzen die ook nog eens de moeite zijn, maar heb nu echt geen zin meer om te gaan zoeken in het donker.

Laatst aangepast door Lonja op 12 Mrt 2008 19:44, in totaal 1 keer bewerkt
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Die kan je toch maar lekker in je zak steken, ik zie nog wat rode driehoekjes in de buurt dus heb nog n kans! Dalijk toch maar even de VB uit de bus halen Smiley

Daar zou ik niet naar gaan zoeken, die zijn nl. al gevonden Tongsmiley

Ik ben zelfs op de fiets naar de Hogeschool geweest, maar ook daar niks gevonden. Volgens mij kwam ik ook andere mensen tegen die aan het zoeken waren Smiley Maar ook daar niks gevonden. Het waait gewoon te bizar hard, dus die dingen zijn allang weg gewaaid en worden over een tijdje misschien door een papierprikker opgeprikt en weggegooid... Nou ja, dan kan hij misschien een weekendje naar Engeland... Huilen

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 20:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We zijn ook bij de vvv binnen geweest, maar konden niks vinden! Maarja, wij hadden dan ook al wat Smiley
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm bij mij in de buurt zou er nog eentje moeten liggen maar ik ben net wezen kijken maar er ligt niks uhmmm
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 00:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb op het Oosterdokeiland gekeken, en bij de van der Madeweg. Maar op beide locaties niks gevonden.

Godverdomme wel 8 fucking euro betaald om even m'n auto neer te zetten op een leeg parkeerterrein op die eerste locatie... Wat 'n onzin. Zonder enige waarschuwing ook.

Naja. Niks gevonden dus....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 11:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, waar ik heb gezocht waren ze er dus blijkbaar al niet meer... Weggewaaid blijkbaar...

Als je er kijkt zijn ze namelijk rood, maar zonder tijdstip waarop ze gevonden zijn.

Heb blijkbaar gezocht naar een horloge en een jaarabo vk... naja Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En ik heb gezocht naar een weekend Kent en een jaarabo VK...
Oh, dat weekend weg had ik graag gewild! (En goed kunnen gebruiken Smiley)
Balen zeg!

Maar wel een beetje slecht gepland, die actie, als je weet dat het onstuimig weer gaat worden.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 20:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is afgelopen, alle pijltjes zijn rood en idd niet alle doosjes zijn gevonden:

Quote:
Deze actie is een groot succes. Meer mensen dan verwacht zijn heel actief op zoek gegaan naar de cadeaus. Helaas zijn een aantal cadeaus spoorloos verdwenen als gevolg van overijverige schoonmakers en de storm die ons land teisterde.

De niet gevonden prijzen verloten wij onder alle mensen die ons tot nu toe al gemaild hebben met een verslag van hun zoektocht. Heb je dat nog niet gedaan, vul dan onderstaande gegevens en geef antwoord op de vraag.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur