Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » [Afstudeerproject] willen jullie dit even invullen?
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ben aan het afstuderen en daarom ben ik nu bezig met een onderzoekje. Jullie zouden me heel erg helpen door het snel in te vullen, en wel hier:

http://www.thesistools.com/?qid=48123&ln=ned

Het is ongeveer 3 tot 5 minuten werk.

Stuur het ook vooral door als je nog meer mensen kent die zouden willen helpen, ik heb nog heeeeeel veel antwoorden nodig!

Allemaal alvast superbedankt! Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, Henk heeft 'm ingevuld hoor. Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 20:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Consider it done Knipoog.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb t ingevuld maaar kwam toch wat vervelende dingen tegen, ik vond het zo commericeel. Had ik niet echt van jou verwacht Lonja.

Bijvoorbeeld bij vraag 10) Welke opties spreken je het meeste aan.
Daar moet ik een optie invullen echter sprak niks mij aan.

Nu kom ik er net pas achter dat je ook gewoon niks kan invullen zonder dat hij een error geeft.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dat commercieel eigenlijk. En ook al spreekt niets je aan dan zit daar toch wel een bepaalde gradatie in? Maar goed, je kan het ook gewoon leeg laten ja Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb hem ook ingevuld, altijd relekst als mensen daar aan mee doen Smiley

Ik kan me de reactie van Jan wel voorstellen trouwens. De enquete kwam op mij ook meer over alsof het vanaf Loesjes marketing afdeling kwam, no offense overigens.

Misschien kan je wat meer over het onderzoek vertellen voor je ermee begint, is toch ook leuk om te weten waarvoor je het precies ingevuld Knipoog
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hm, je hebt gelijk, maar aan de andere kant laten mensen zich in hun antwoorden dan misschien meer leiden door het doel van het onderzoek. Nja, is nou toch te laat, maar weer wat geleerd voor de volgende keer!

Het gaat over wat mensen nou weten van Loesje en hoe bekend ze is, en of mensen hetzelfde beeld van Loesje hebben als Loesje probeert te over te brengen, maar ik wil uiteindelijk weten hoe het kan dat ze (volgens mij) heel bekend is en er veel mensen positief over zijn, terwijl er heel weinig mensen actief iets mee doen, er zijn heel veel plannen en ideëen maar geen mensen en geld. Geld is dus wel een onderdeeltje in het verhaal, maar commercieel wil ik niet zeggen, het gaat niet zozeer om het verdienen van geld maar meer om een draagvlak. Afhankelijk van de uitkomsten zal ik wat plannetjes bedenken om ervoor te zorgen dat er wat meer evenwicht komt tussen bekendheid en het huidige draagvlak. Als mensen lid worden verdient Loesje daar niks aan, maar het is wel een achterban die je hebt. Als mensen meedoen met acties, mee gaan plakken, mee gaan schrijven, helpen ze mee aan het doel van Loesje en dáár gaat het uiteindelijk om.
Ik weet nog niet of dat een marketingverhaal wordt, of een communicatieverhaal (dat denk ik) of nog weer wat anders, dat moet dus (o.a.)uit dit vragenlijstje een beetje duidelijk worden. Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 01:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Nou, Henk heeft 'm ingevuld hoor. Smiley

........... Mysterie opgelost? Knipoog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 01:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ingevuld!

Of het nou van de marketingafdeling kwam of niet, dat maakt me niks uit. Elke instantie wil graag weten hoe ze in de markt ligt.

Maar vond de vraagstelling wel erg gesloten, waardoor ik soms niet goed antwoord kon geven. Sta ik positief tegenover Loesje? Tsja... Daar kan ik niet zo 1-2-3 simpelweg Ja of Nee op antwoorden. Daar zou ik echt gekozen hebben voor het invullen van een cijfer van 1 t/m 10.

Maarja, daar verander je nu niet zoveel meer aan Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 09:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had dat ook wel een beetje, maar ik heb de vragenlijst braaf ingevuld. Loesje vond ik vroeger altijd wel cool!

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ingevuld. Ik zou trouwens in de openingspost even vermelden waar het onderzoek over gaat.

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook ingevuld. Ik zou dat juist niet doen, aangeven waar het precies over gaat. Hoe minder vooringenomen, hoe beter.

Ik vond ook de vraagstelling af en toe wat beperkt, zoals Thijs al zei. En als je een jaartal aan moet geven sinds wanneer je Loesje kent, dan is het wel zo handig om dan mensen ook hun geboortejaartal in te laten vullen, i.p.v. alleen je leeftijd te noemen.

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@ Daan: lees mijn vorige post maar even!
@ Rudeless: Zoals ik al zei weet ik dan niet of mensen zich laten leiden door het doel van het onderzoek, wat maartje ook zegt.
@ Maartje: Het jaartal is om af te kunnen leiden wanneer mensen Loesje hebben leren kennen, zodat ik later na kan gaan wat Loesje in die tijd voor dingen heeft gedaan die blijkbaar succes hadden voor de naamsbekendheid.
De leeftijd staat daar los van, dat is om te kunnen zien onder welke leeftijdsgroepen het beste actie ondernomen kan worden, omdat die bv. best er wat meer mee zouden willen.

Wat betreft het beperkt houden: Was een tip van mijn afstudeerbegeleider, ik heb bij iedere vraag opgeschreven wat ik met het antwoord wilde bereiken, en daardoor kon ik een hoop dingen weglaten omdat iedere vraag me een stap verder moet brengen.
Misschien leg ik het nu niet zo heel goed uit omdat het anders een heel lang verhaal wordt, want dit is ook maar een klein deel van het hele project, er volgt nog een (veel) kleiner dieper onderzoek met meer persoonlijke interviews met open vragen, maar bedankt iig voor het meedenken! Smiley
Tof dat jullie er ook best meer over willen en kunnen zeggen, misschien open ik er later nog wel een topic over voor mensen die mee willen denken, ik heb er dus zeker wat aan Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur