Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Digitale touchscreen stereo
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb een tatung webpad gekocht, touchscreen 800 x 600 met ingebouwde wireless kaart.

Draait windows CE op. Remote Desktop gelegd naar Vista premium home (nogal een gekloot want R.D. zit niet in premium edition). Uiteindelijk gelukt via een hack op missingremote.com.

Het toffe is dat je als apart user bent ingelogd en dus gewoon door kunt werken op je pc onder een andere username. Winamp gestart, in R.D. aangeklikt leave sound at original machine. (Mijn orginele machine is aangesloten op de stereo)

Resultaat mijn eigen touchscreen stereo met toegang tot 100000 mp3's voor totaal 100 Euro (dat is wat voor die webpad heb betaald). Nu even aan de muur monteren en als screensaver mijn favoriete foto's instellen (want het is natuurlijk naast een stereo een mooi fotolijstje).

Resultaat: zie foto

kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar dat is toch helemaal nergens voor nodig? Een gewoon fotolijstje en winamp player werken toch al goed? Tongsmiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relaxed ding! Heb je 'm tweedehands, of kost 'ie echt maar 100 euro?

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2008 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2e hands, tweakers...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur