Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » NEC laptop garantie super!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor wie een NEC laptop heeft kan dit wel interessant hebben, vandaar dat ik het even met jullie deel:

Een vriend van me heeft nog zijn NEC laptop van de TU/e uit 2003. Niet heel goed apparaatje, maar hij deed het nog. Totdat er een draadje naar zijn scherm doorfikte, beetje rook eruit en einde verhaal beeldscherm. Van de TU uit hoef je zowieso helemaal niks te verwachten, dus een mailtje naar NEC of het te verhelpen was. Krijgt hij te horen dat hij nog garantie heeft!

Sterker nog, na een paar dagen krijgt hij te horen dat een onderdeel niet binnen het aantal dagen te krijgen is dat NEC als limiet heeft voor garantie reparaties. Resultaat: gloednieuwe laptop helemaal gratis opgestuurd gekregen.

Handig om te weten als je een NEC hebt dacht ik zo... Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 12:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, dan heeft een verlengde garantie wel nut ja.. Maar op welk apparaat zit in godsnaam meer dan vijf jaar garantie??
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen idee, wij waren super verbaasd. Ik weet wel dat ik dik heb betaald bij Dell om maar drie jaar extra garantie te krijgen....
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur