Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Verkeersergernissen
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat zijn jouw grootste ergernissen in het verkeer? Laat je gaan! GnaGna

1. Volvo rijders: altijd aan het bumperkleven! Ik weet niet wat het is, misschien ligt het aan mijn perceptie, maar 9 van de 10 keer als er een of andere aap aan mijn bumper zit geplakt is het een Volvo. What's up met die lui? Ook al zit ik 20 of 30km p/u boven max. snelheid en ben ik zelf anderen aan het inhalen, menen ze nog via mijn achterklep naar binnen te moeten.

2. Inhalende vrachtwagens: Aaaargh!

3. Busjes met werklui, koeriers: waarom kunnen ze niet normaal rijden?

4. Mensen die remmen om niks: Neuroten!

5. Geen richting aangeven bij het verlaten van de rotonde: Je zit niet alleen op de weg, mongool!

6. Onnodig links rijden
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 09:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fietsers die hun poot niet uitsteken (daardoor bijna iedere ochtend een botsing, omdat ze ineens afremmen en je afsnijden).

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In willekeurige volgorde:

- Oude mensen die op hun gemak lopend oversteken en vinden dat ik maar moet afremmen, terwijl er (10 meter verder) speciaal voor hun een voetgangersovergang is met een stoplicht dat zo goed als direct op groen gaat als ze op het knoppie drukken.

- Geen richting aangeven in het algemeen

- Oversteken zonder eerst te kijken in het algemeen

- Bumperkleven

- Mensen die meer dan 10 km onder de maximum snelheid rijden

- 50 km/u invoegers op de snelweg

enz

enz
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het hele verkeer in Tilburg. Punt.

Luie inbreeds die geen richting aangeven als ze van een parkeerplaats af rijden, fietsers die op een looptempo vooruit gaan, mensen die vrolijk kilometers lang op het fietpad blijven rijden zonder te kijker of er iets aan komt.

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

- Links en midden plakken.
- Mensen die zeiken over rechts inhalen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oja, bijna vergeten: Mensen die rechts inhalen! Doe dat lekker in Amerika waar het normaal is en niet in NL waar dat niet normaal is.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor echt gezeik moeten we maar even wachten tot theimon van zijn werk komt.
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koos Spee is mijn grootste ergernis in het verkeer.
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeikers en Stressers
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bejaarden.

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Andere verkeersdeelnemers, maar voornamelijk auto's. Rot toch op, allemaal een beetje op de weg gaan rijden net op het moment dat ik er wil rijden.

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bellen op de fiets

BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee man, niks is lekkerder dan lekker superieur laten merken dat je je irriteert aan de hele situatie door lekker met je fietsbel te rinkelen. Doch doe ik het wel ook alleen in situaties dat ik me legitiem erger, veel mensen maken er ook misbruik van. (meestal met boodschappen als 'tuut-tuut' oid)

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mensen die zonder omkijken van de stoep het fietspad opstappen Whatever
Gelukkig heb ik een mega-bel op mijn fiets. Dat leert ze.

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 21:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fietsbel rinkelen? Gewoon keihard doodschoppen doe ik altijd. Werkt goed.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur