Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Boete voor fiets niet op slot zetten...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

€30

Vrij naar GeenStijl...

Waanzin..
Quote:

NB: Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.

Disclaimer:
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat je in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunt ontlenen.

De bedragen in de Boetebase zijn aan indexatie onderhevig. Eens in de twee jaar wordt de hoogte van de boetes aangepast

Mag hopen dat nieman in Nederland deze boete ooit opgelegd heeft gekregen...

Net als Danny z'n boete voor baldigdadigheid... Voor 0 euro... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 11:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat eventueel nog een staartje kan krijgen daar een sterretje staat voor het bepalen door de officier van justitie van de hoogte.... Koos vond uit dat het voor baldadigheid 130 ballen kan kosten... Het feit dat de agent zei dat het niks wordt wil dus eigenlijkniets zeggen...

In de lijn van financiele tegenslagen van de afgelopen tijd verwacht ik dus binnenkort een dikke boete op mijn deurmat...Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat heeft ie gedaan dan? Brand los! Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan nog kan je zelfs dat voor laten komen. Uit sociaal experiment.. Zo baldadig was het nou ook weer niet Smiley. Getuig ik wel dat je altijd zo'n aardige jongen bent Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar vertel ..

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We zaten ons vanuit Koos zijn raam te verbazen over de grootschaligheid van een politiecontrole bij hem voor de deur, er stonden namelijk zo'n 35 agenten auto's te checken.

Toen we na het uitgaan en de nodige wodka zagen dat ze er nog steeds stonden werd ik ineens aangetrokken tot een mooie knipperlamp, deze wilde ik (min of meer) stelen omdat ik dacht dat ie wel mooi op Koos zijn kamer zou staan.
In werkelijkheid verschoof ik hem een halve meter en werd ik meteen in mijn kraag gegrepen en naar de baas gebracht die meteen zei dat ze me mee moesten nemen of iig in het busje moesten zetten.
Toen werd ik best pissig en zei dat ik no fakking way meegenomen zou gaan worden nog in het busje zou gaan zitten, dat werkte alleen voelden ze zich genoodzaakt een boete uit te schrijven met het totaalbedrag van een sterretje. Hij zei zelf dat dit waarschijnlijk 0 euro zou gaan worden bij wijze van waarschuwing...dat dus...

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, danny, dat was een mooi moment Smiley
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur