Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Philips 100 Hz breedbeeld, met kuren
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2008 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee, iemand interesse in een zilverkelurige Philips 100 HZ breedbeeld van 6 jaar oud. Hij geeft bij het aanzetten niet altijd meteen beeld, een klap verhelpt dit dan. Verder doet ie het prima.

Type is 32PW8506/R12

Vraagprijs: 50 euro of een goed bod.

Af te halen in DB, als het niet tever uit de buurt is en goed te bereiken met een auto kan ik 'm eventueel ook brengen.

Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je bent er klaar mee? Smiley Die van mij gaat nog wel 10 jaar mee!

Hebben jullie al een nieuwe dan...?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 06:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja hoor, ik heb anderhalve maand terug een 37 inch plasma tv gekocht. Smiley
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Spulleke... neem aan dat je de /12R bedoelt?

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 09:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan me nog een topic herinneren toen je 'm net aanschafte. De tijd vliegt!

RAWK!
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 10:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik moet eerlijk zeggen dat mijn tv inmiddels ook behoorlijk dood is. dus als je m nog steeds hebt...

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2008 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Spulleke... neem aan dat je de /12R bedoelt?

Ohja, sorry.

Jasper, ik heb 'm nog hoor, kom anders maar eens kijken. Knipoog
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2008 09:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, mijn TV doet het nog prima Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is koel. Vrijdag?

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2008 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijdag is prima, ik ben vanaf 7 uur thuis denk ik. Weet je waar we wonen?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2008 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uh Jasper, nog interesse? Of jij Jetse?
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2008 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee ik heb al een tv, wou alleen effe miereneuken Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sorry ik was het een beetje vergeten. Maar ik heb zeker wel interesse maar op dit moment ben ik een beetje blut.

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ja, we zien wel.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 'm nog steeds, iemand nog interesse? Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 19:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor, Jasper Monddicht
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2008 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Effe een schopje. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur