Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Maartje is jarig!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2008 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoewel je verjaardag al bijna voorbij is, toch een topic voor je zus!! Smiley

Gefeliciteerd met je 28e verjaardag! Cheer Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He, ik dacht 19 mei! Nou, in ieder geval nog van harte gefeliciteerd chick! Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Woot! Van harte!!!!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 16:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van harte Maartje!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog gefeliciteerd Maartje! Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 21:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog gefeliciteerd dear Maartje! Nog geparty't? Smiley breezah

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog van harte gefeliciteerd!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2008 08:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dank jullie wel!
Ik heb idd nog een leuke dag gehad, met een hele bescheiden party. Alleen met mijn familie en mijn beste vriendinnen + vriendjes. Erg knus!
En ook hele leuke cadeautjes gehad! Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2008 10:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Maartjuh!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur