Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Hoe is het eigenlijk met Pim?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand al iets gehoord van Pim? Leeft die jongen ├╝berhaupt nog? Hamer

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij had De Nijs er laatst nog mee gebeld... Maar het ging goed volgens mij.

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iris, zusje van Myrthe, was er geweest, en die zei dat het goed met 'm ging Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff hallo zeg......jullie als broers kunnen 'm toch ook gewoon effe bellen Hamer
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 19:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, zit ie op een onbereikbare plek ofzo?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 19:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nehhh, IT-hotspot van Europa... Dublin...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 20:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze jongen leeft nog:)

Ik ben alleen wel telefonisch onbereikbaar omdat ik mijn ierse simkaart in mijn telefoon heb zitten (00353852702223).
En ik wilde nog een mailtje rondsturen met een update en wat foto's, maar is er nog niet van gekomen.
Maar ik heb toch al heel veel mensen gesproken via msn/hyves/skype dus ik ben niet van de wereld hoor..

Dublin is iig heel vet.. Een grote stad met een gruwelijk vet uitgaansleven, heel toeristisch, wat 7 dagen per week doorgaat.
Ik heb meer buitenlanders gesproken dan ieren.. Heel veel mensen die hier tijdelijk zitten voor werk of school, en ook veel mensen die kwamen om 2 jaar te blijven, en zijn blijven hangen..

Het idee dat je hier Guinness drinkt in kleine kroegjes en om 12:00 naar huis gaat is trouwens iets wat vroeger het geval was, en nu al lang niet meer.. Je kunt je gewoon in disco's tot 4:00 snachts klemzuipen aan Heineken..Ontzettend veel enorme uitgaans tenten hier btw, een hoop hebben ook een dakterras. En jaja, er zijn hier zelfs veel mooie vrouwen.. Al zijn die niet iers Smiley

Ook het weer valt niet tegen, het weer is ongeveer hetzelfde als in nederland.. Alleen op de warmste momenten minder warm, en op de koudste minder koud.. het vriest hier nooit waardoor overal palmbomen groeien.. Wel grappig!

Buiten dublin nog niet veel gezien, maar binnekort koop ik een auto, dus gaan we ierland eens verkennen.

Foto's volgen nog, en wie langs wil komen, kom langs!

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 03:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Na 4 weken Ierland, begin je toch een beetje op een Ier te lijken, Pim:

[op verzoek verwijderd]

Laatst aangepast door Jan op 23 Mei 2008 13:27, in totaal 1 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 03:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien je vriendin het hele forum doorspit, zou dit toch wel genoeg reden voor haar zijn om te registreren en te reageren? Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 03:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hoe is het met Martijn:

http://www.flickr.com/photos/9830269@N06

Ook erg goed, hij komt net terug van Aruba en heeft plannen om naar Isla Magarita te gaan. Mooie foto's ...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 06:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, mooie fofo's van Martijn, en zijn meisje mag er ook wezen...

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een blond kindje zeg, met 2 van die donkere ouders! Werkt die gast eigenlijk nog? Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan, flikker alsjeblieft die foto weg..

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet zeg! Dat er palmbomen staan vind ik wel opmerkelijk hey. En hoe is het huis?

Ben je al wezen exploren op uitgaansgebied? Ik zou me voor kunnen stellen dat het een bepaald gebied is dat qua uitgaan supertoeristisch is, net als het Leidseplein in Amsterdam, maar waar er ook een heleboel verstopt zit voor de locals...
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ons huis is heel chill.. grote huiskamer met een balkon eraan, en op de vijfde verdieping omringt door laagbouw, dus wel een relaxed utizicht.. Foto's komen nog wel:)

Je hebt meer dan 1000 tenten in Dublin, waarvan Temple bar het toeristische gebied is, en dus nog ontzettend veel daarbuiten met voor iedereen wat.. Naja, je ziet het nog wel een keer.

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Wat een blond kindje zeg, met 2 van die donkere ouders! Werkt die gast eigenlijk nog? Smiley

Hij verkoopt kettingen, ik vind ze trouwens erg mooi die kettingen. En blijkbaar kan hij er dus van rondkomen...
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check deze prachtie panorama vanaf ons balkon:)

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 23:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ziet r niet verkeerd uit Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vewy pwetty, net als de billetjes van Tom Knipoog

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's al weer 3 jaar geleden, nu zijn ze uitgezakt :p

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur