Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Weezer - Pork and Beans: Internet-hommage
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Now breaks my clomp... Ze hebben daadwerkelijk al die mensen bereid gevonden mee te doen aan hun clip...?

Laatst aangepast door Tom op 25 Mei 2008 15:28, in totaal 1 keer bewerkt
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2008 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet. Tja, ze zouden niet op youtube zitten als ze niet aandachtsgeil waren he? Wel leuk om weer de klassieke all your base are belong to us te zien.

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2008 22:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt supervet! Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2008 23:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, bijzonder vet! Wat ziet die zanger er ook cool uit tegenwoordig. En nog een leuk nummer ook...

Maar nu is 't wel afgelopen met die YouTube-hommage he... Nu is 't klaar... ok?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2008 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2008 07:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap niet wat hier zo leuk aan is. Een stelletje nerds die wat flauwekul verzinnen en een matig nummer spelen?

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2008 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, leuk! Smiley Liedje is ook cool.

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
Ik snap niet wat hier zo leuk aan is. Een stelletje nerds die wat flauwekul verzinnen en een matig nummer spelen?

RJ, die "ik heb alles al gezien"-attitude begint een beetje slijtageverschijnselen te vertonen Knipoog

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Robert-Jan schreef:

RJ, die "ik heb alles al gezien"-attitude begint een beetje slijtageverschijnselen te vertonen Knipoog

Maar, dat je al wat kent van een hommage is ook weer niet zo heel gek hè....

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur