Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » [HELP] Invullen vragenlijst multiculturele samenleving
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mijn studie psychologie aan de UvT ben ik bezig met een onderzoek naar de mening van Nederlanders over de multiculturele samenleving.
Hier heb ik een vragenlijst voor gemaakt, en nu zoek ik zoveel mogelijk mensen die deze voor mij in willen vullen.

De vragenlijst is in principe gemaakt om op papier in te vullen, maar via de computer moet het ook lukken natuurlijk.

Als je mee wilt werken lijkt het mij het makkelijkst als je hier je e-mail adres achterlaat of mij mailt. Ik zal je dan een vragenlijst mailen (.doc) welke je mij dan weer ingevuld terug kan mailen.

Als je interesse hebt in de uitkomsten van het onderzoek moet je dat even laten weten, dan stuur ik je die toe als ze bekend zijn (mits je een vragenlijst ingevuld hebt natuurlijk Knipoog)

email: lemmingg (apenstaartjehotmailpuntcom)

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zet gewoon een linkje neer Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 15:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

op dit gespamde forum zeker... of bedoel je van het word doc?
ik doe wel mee, mail: gmail meentje

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gruijthuijzen hotmail

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik doe ook wel mee

meazonda at hotmail

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 17:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bedankt!, ik heb ze gemaild.

Ik wil geen linkje maken naar het document want ik heb 7 verschillende versies die (in principe) random verspreid moeten worden onder de respondenten. Zodat dus elke versie gelijk vertegenwoordigt is. (en als het toeval dat niet doet, dan help ik het toeval wel een handje Engeltje )

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mijn meeladres heb je wel denk ik of nie? Knipoog

hier met die vragenlijst!

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2008 00:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mijn voor en achternaam @ yahoo

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2008 11:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zelfde verhaal als Tom...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2008 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

janvangisbergen at hotmail
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur