Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » xbox geluid naar tv alleen een 3.5mm jackingang
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

M'n broertjes hebben een xbox maar op de nieuwe tv krijg ik wel beeld, maar het geluid in, is een 3.5mm jack ingang, terwijl de kabel 2 tulp connectoren heeft. Kan ik gewoon een tulp naar jack converter kopen en die als jack in gebruiken. Dat het als uit gebruikt kan worden weet ik...

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 01:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kunt een dubbel tul verlengstuk gebruiken + dubeel tulp naar kleine jack kabel. +/- 10 euro en je ebnt klaar. Of nog beter (als het een oude XBOX is, geen XBOX360 en de TV een scart aansluiting) een XBOX naar scart kabel.

http://link.marktplaats.nl/170502705

Beter beeld en geluidskwaliteit!
Je zou ook gewoon een tulp naar scart blok kunnen gebruiken, als er scart op de TV zit. Die wordt normaalgesproken bij de XBOX geleverd.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 07:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja klopt, tis een hele dure tv met alle aansluitingen en een xbox 360. Alleen had m'n broertje net die kabel gekocht waar de audio alleen maar de tv in kan met mini jack. Alle andere aansluitingen hadden stereo tulp ingangen voor audio in de tv.

Dus ik koop ff zo'n verlengstukje. Weten jullie hoe die eruit zien en waar ik die kan halen?

Xbox 360 levert die kabels standaard, maar die zijn we kwijt geraakt volgens mij...

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 07:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo...je hebt ze ook dubbel.

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 07:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

das toch geen mini jack uitgang, alleen een tulp female ingang, maar die moet dan dubbel...

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 08:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neem twee van die enkele verloopjes (of 1 dubbele) + een dubbel tulp naar mini jack kabel, zoals je die gebruikt voor geluid uit de computer en je hebt je oplossing toch? Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga naar de handyman in de vughterstraat of, nog leuker, ferrari op de helftheuvel. Leg je probleem voor en dan komt het wel goed denk ik.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2008 10:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet je zeker dat dat niet je koptelefoonUITGANG is?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur