Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Pimp my ride Den Bosch style
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Arie wilde graag extra speakers in zijn auto, dus alles maar effe gefilmd en een beetje MTV style ge-edit! Check it out! Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 22:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, dat wil ik ook! Ik heb hier een verroeste sjevvie op de stoep staan. Wanneer kunnen jullie langs komen? Ik wil een mooiere als Arie. Kan dat?

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, wat vet gemaakt Smiley Mooi brilletje Arjan! Bling

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Godverdomme das enne tight fit!" lachen

Geniaal filmpje! Jammer dat jullie het resultaat er niet op hebben gezet (qua geluid dan).
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 08:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, wat vet!!! Erg leuk lachen

En Aries is verhuisd blijkbaar!?

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg cool Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, vet man. Smiley Maar idd, ik had nog wel een geluidsdemo verwacht. Smiley
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 22:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@Maartje: nou nee, dat is mijn voordeur dan Knipoog

Eigenlijk hadden we 't wat beter moeten voorbereiden, maar nu was alles heel spontaan en heb ik de leukste stukken eruit kunnen vissen om 't lekker snel en kort te editten. Maar we waren zaterdag pas om kwart voor 9 klaar en toen hebben we gauw nog wat geschoten, maar niet meer goed nagedacht wat we nog nodig hadden. Nou ja, het was maar een grapje, maar toch best leuk geworden zo!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur