Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Goede Gratis Games!
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 13:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben de laatste tijd een paar games tegen gekomen die én leuk én gratis zijn ... lachen

Na jaren van ellende met freeware en open source projectjes die slechte tot middelmatige games opgeleverd hebben lijkt het nu soms toch wat te worden met gratis games. Vandaar dus een lijstje, hopelijk kunnen jullie daar nog meer aan toevoegen.

Trackmania Nations Forever - Complete racegame met online multiplayer, mapeditor en spuitsalon. Leuk + verslavend! Ja-knikker

Homepage

Mount & Blade Yes! Eindelijk een hack & slash game waarin je 1st person van je paard met een strijdbijl hoofden kan afhakken!! Een kleinschalig beta project maar zeker de moeite waard voor de liefhebber.

Homepage

En tot slot voor nu Battlefield heroes (release deze zomer). Een cartoon-shooter met deep character development. Gaat leuk worden volgens mij :-)

http://www.battlefield-heroes.com/

.

Laatst aangepast door dasjj op 29 Jun 2008 13:43, in totaal 1 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

trackmania is idd. erg leuk en verslavend...misschien iets té; gezien mijn drukke schema.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur