Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » [Spam] Parfumconcurrent.nl
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2008 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hallo hallo,

Mijn zus is samen met haar vriend een webshop begonnen in parfums. Hij is sinds gisteren officieel online, dus als je opzoek bent...

http://www.parfumconcurrent.nl/

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er best ok uit allemaal. Bijna overal ruim 30% onder de winkelprijs. (heb ik alleen geen idee of die winkelprijzen representatief zijn) Maar bij de duurdere producten bespaar je ook met die extra verzendkosten nog best wel wat knaken.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 10:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mm, toevallig net vorige week een luchtje gekocht... Voor de komende 3 jaar Knipoog

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn luchtje is er idd goedkoper, relaxed!

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goede prijzen. Ik zou alleen wel meer producten op 1 pagina tonen ipv nu 4 producten, de merkenlijst zorgt toch al voor de scroll Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goede site! Ze hebben zelfs Guerlain met L'Instant voor een topprijsje. En dat is behoorlijke dure shizzle normaal. Ik word klant!

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik wil ook wel klant worden, maar ze verkopen mijn (waarschijnlijk goedkope) luchtje niet. Ach ja.
Overigens zijn de plaatjes irritant onduidelijk als je ze aanklikt, en dat lijkt me niet zo handig aangezien je een parfum meestal herkent aan het flesje.

Misschien tijd voor een polletje over luchtjesgebruik, als ik dit zo lees van de heren! Smiley Wie maakt 'm? Bling

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij? Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nah, nu effe geen zin in. Straks misschien. Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 15:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat van die plaatjes, klopt, dat heb ik ook al aangegeven, daar zijn ze mee bezig.
En als je een geurtje mist, kun je ze mailen. Wellicht kunnen ze er wel aankomen.
Dat van die producten op een pagina klopt eigenlijk wel ja. Zal het eens zeggen Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 00:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
HUGO BOSS HUGO XY
.

Inhoud
Winkelprijs
Parfum concurrent prijs
Uw voordeel

60 ml
46,80
45,95
2 %

http://www.parfumconcurrent.nl/heren/a/d/264/boss/164/
LOL ... 2%!!! Shocked
Ik ben niet zooo gierig, maar bij deze voordeel: doe maar een doos of wat... Hamer
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er genoeg gevonden rond de 30% of zelfs boven de 40%.

Ziet er allemaal netjes uit en ik zou er zo iets bestellen, ware het niet dat de twee producten welke ik als eerste zocht beide niet te vinden zijn (O.a. Chanel Chance. Als ik het had gevonden had ik het vast heel impulsief gekocht voor mijn vriendin)

Grootste, en niet op te lossen, nadeel is natuurlijk dat je niets kan ruiken via internet. Dus als je iets nieuws zoekt ben je toch aangewezen op een echte winkel, en als je daar eenmaal bent maak je toch snel de keus die procenten extra te betalen.

En verder:
http://www.parfumconcurrent.nl/info/veel-gestelde-vragen , antwoord op vraag 3: gebaaT (denk ik)

Bij het kopje 'onverpakt': 'Soms is de verpakking wat beschadigd tijdens het transport, overpakken of gewoon niet in perfecte staat.' Lijkt mij een verkeerde samentrekking? Klinkt in ieder geval een beetje krom.

Iets verwijderen uit het winkelwagentje zou een optie kunnen zijn, hoewel terugzetten van aantal op 0 ook werkt natuurlijk.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur