Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Nokia N95...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft iemand die? Mijn oude telefoon begint de geest te geven, en ik wil erg graag een nieuwe telefoon met GPS.

Iemand die 'm kent. Bevalt ie? Ik ben eigenlijk benieuwd naar twee dingen:

- Kan je gratis kaarten downloaden? Ik heb 'm voornamelijk nodig voor in Amerika
- Ik lees iets vreemd over dat voice navigation een abonnement kost. Heel vreemd. Dat heb ik niet nodig, maar wel gewone navigatie.
- Kan je gesprekken opnemen?

Tnx.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Nokia n95 is een zeer luxe model van Nokia.
Prachtig toestel. Erg luxe en vooral erg model.

Top ding!
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een HTC Tytn II. Omdat de HTC Diamond net uit is zakt hij flink in prijs.
Super relaxt toestel met ingebouwde GPS en toetsenbord. TomTom kun je zo downloaden en installeren. Los kost hij nu nog +/- 560 euro. Bij een abonnement krijg je hem vaak bijna gratis.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 19:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken iemand die 'm heeft, zal eens vragen. De navigatie werkt iig wel gewoon zonder abonnement, maar dat was zonder stem idd, maar weet niet of ie dat uit had staan of dat dat er gewoon niet bij zit. Maar ik zal je vragen even aan hem voorleggen.

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken verschillende mensen die 'm hebben, het is ook gewoon de beste Nokia-telefoon die er is, al geruime tijd. En ik las eergisteren zelfs nog een vergelijkingsreview waar de reviewer de N95 zelfs nog steeds ietsjes beter dan de iPhone 3G vond, wat technisch gezien zeker waar is. Maar goed, dat is meer de fout van Apple, om de nieuwe iPhone op slechts een paar dingen te verbeteren.
De N95 heeft in ieder geval gewoon goede GPS en HSDPA en overall betreft is het de enige telefoon van Nokia die ik nog zou willen als ik niet al een HTC had, terwijl Nokia normaal gesproken niets vind.

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Getest: Apple iPhone 3G in Nederland
http://weblogs2.nrc.nl/hebben/2008/07/10/test-apple-iphone-3g/
... Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 14:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wou zeggen ja, " Knipoog ". Zo'n meeloper ben ik niet Smiley

Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe Sony Ericsson, maar die zijn jammergenoeg allemaal veel te multimediaal ingesteld. Veel camera- en mp3spelershit, maar geen WiFi bijvoorbeeld.

Ik zoek nog even verder denk ik. Want ik kan ook gewoon los een GPS-ontvanger kopen. Kosten maar 30 ballen via die ene site van Bram...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LOL ... anders kijk ff voor de Nokia 6110
http://shop.nokia.nl/nokia-nl/product.aspx?sku=3758549&section_id=621&culture=nl-NL

of fe htc diamond? Monddicht
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja. Cheap als ik ben wil ik wel ergens een torrent vandaan kunnen trekken met de kaarten van Nederland danwel Amerika. Anders kan ik daar namelijk net zo goed een tweedehands setje kopen...

Het is flink zoeken dus Smiley. In principe vind ik een nieuwe, eenvoudige sonyericsson ook prima, maar ik kan er maar niet achterkomen of TomTom (of een ander navigatieprogramma waarvan de kaarten via een torrent te vinden zijn) daar compatible mee is.

Noch of de telefoon compatible is met een universele GPS-ontvanger.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur