Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Luke I am your father!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 04:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een nerd feitje, maar wel bizar. In de film star wars wordt deze zin geen enkele keer gebruikt.

De zin: No, I am your father wordt wel gebruikt. Hoe is die zin dan in de wereld gekomen?

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vraag me af of jij dat er zelf niet van hebt gemaakt Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misquote. Mensen nemen het over, imiteren het, en imiteren het op de verkeerde manier.
Het wordt gebruikt in skechtes, talkshows, cartoons. Noem het maar op. Iedere keer weer een andere interpretatie.
En soms wordt zo'n interpretatie aangezien voor de werkelijkheid. En iedereen neemt het weer over. Ergo: de misquote is geboren.

En het gebeurt wel vaker:
http://www.flixster.com/articles/luke-i-am-your-father-movie-misquotes
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, grappig Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 19:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voetbal is oorlog
cogito ergo sum
A Small Step for Man, A Giant Leap for Mankind
Houston, we have a problem

om er nog maar 'n paar te noemen..

http://en.wikiquote.org/wiki/List_of_misquotations

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 09:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk!

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Beam me up, Scotty" - James T. Kirk
From the Star Trek science fiction television series. Several variants of this do occur in the series, such as "Energize", "Beam me aboard," "Beam us up home," or "Two to beam up," but "Beam me up, Scotty" was never said during the run of the original Star Trek series. However, the quote "Beam me up, Scotty" was uttered in Star Trek: The Animated Series. The movie Star Trek IV: The Voyage Home included the closest other variation: "Scotty, beam me up." James Doohan, the actor who played Scotty, did choose this phrase as the title of his 1996 autobiography.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2008 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weer een biertje op?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur