Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Een tripje met Mr. Lee's CatCam
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2008 22:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijkt me overbodig te zeggen dat ik er ook eentje wil voor mijn katten:

http://www.mr-lee-catcam.de/pe_catcam1.htm

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2008 01:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oooo ja! Dat ben ik een paar jaar geleden eens tegengekomen (hehe, eindelijk kan ik een keer zeggen OUHOUD! maar dat wou ik niet zeggen, wat ik wou zeggen is:)

Hij had toen wel een handleiding hoe je zo'n ding kon maken, maar zo ver was ik zelf ook wel eens gekomen omdat 1 van onze 2 katten wel eens dagen weg blijft en ik me dan afvraag wat hij uit heeft gevroten. En toen had ik dus bedacht dat hij een soort videocamera moet hebben met een stream naar onze server. Alleen heb ik toch weer niet genoeg interesse in het leven van mijn kat om dit te gaan knutselen.

Ik hoop dus dat de catcams gewoon nog een keer in productie worden genomen en dat Chinese kindjes in een dorp waar ze alleen die dingen fabriceren keihard werken zodat ik heel goedkoop zonder moeite dat ding kan kopen.

Om vervolgens te weten te komen dat de kat af en toe een paar dagen bij de buren logeert.

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2008 04:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja, 44 euro is toch wel betaalbaar:

http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_o.htm
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2008 09:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet! Alleen niet zo handig voor ons rode mormel, aangezien je dan urenlange opnamen krijgt van alleen maar de vensterbank en de onderkant van de bank lachen

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2008 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, wel echt een fantastisch idee! lachen

Het is wachten op de eerste foto's van beschamende zaken... Maar wel erg vet om te checken waar je kat loopt...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2008 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Lonja, 44 euro is toch wel betaalbaar:

http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_o.htm

Ah, hij heeft ze nu ook te koop! Slim van 'm. Maar vind ik eigenlijk toch te duur.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur