Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Station Beijing
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben met een project bezig waarin we in een soort korte reportages een zestal Olympische sporters volgen. Dit gebeurt, min of meer, vanuit de ogen van iemand die heel dicht bij hen staat. Deze zgn reporters hebben de sporters zelf voor moeten dragen en zodoende kunnen we dus enorm dicht bij de beleving van de sporter komen.

Zijn er nu al zo'n 2 maanden hard mee bezig en hebben alle items in de aanloop naar de Spelen al geschoten (gem. 4 per sporter), gaat dus erg lekker en bijzonder cool om de regie over zo'n project te voeren. Het heeft me nml al in heel nederland op leuke plekken en met interessante mensen in kontakt gebracht.

Buiten het feit dat de NS, als sponsor, alle footage gratis beschikbaar stelt aan welke broadcaster of webmedia die maar wil, is de basis toch een online kanaal, namelijk StationBeijing.nl.

Afgelopen donderdag was de lancering en ik zag de site pas de avond ervoor. Hij is door bookmark gemaakt dus, als enorme partij, zou je die wel dat wel toe kunnen vertrouwen...niet dus.

Ik baal namelijk best wel dat ik het echt een draak van een website vind. Hij is mijns inziens lelijk en onandelbaar.

Mijn vraag aan jullie is dus wat jullie ervan vinden?

Station Beijing

Daarnaast ben ik ook uiteraard benieuwd wat jullie van het idee vinden en hoop ik dat jullie mijn avonturen in Beijing, waar ik vanaf 5 aug. 3 weken zit, uiteraard ook gaan volgen..want vanaf afgelopen donderdag komen elke dag 1 of meerdere items bij. Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het vooral erg lelijk allemaal, vooral dat logo rechtsboven. Die schuifknop slaat nergens op en alle verschillende knoppen maken het niet echt overzichtelijk. Die kleuren van de ns erin werkt wel, maar het is jammer dat het zo'n zooi is. Erg lelijk dus!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad een bloedjelelijke site. Onvoorstelbaar dat ze dat ooit hebben kunnen goedkeuren. En waarom hebben ze gekozen voor een YouTube-lookalike player als het juist géén YouTube is?! Daarom neem je toch juist een eigen player??

Wel een enorm contrast met de video's trouwens. Die zijn echt superstrak en mooi. Enorm uitgebreid en veel werk, dat zie je meteen. Hoe er beelden van vroeger inzitten, jullie zijn langsgeweest bij oude locaties. Hoe die interviews ook gewoon zowel oprecht als strak en snel overkomen. Echt goed gedaan!

En hockeychicks. Altijd niiiceeee Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:

Wel een enorm contrast met de video's trouwens. Die zijn echt superstrak en mooi. Enorm uitgebreid en veel werk, dat zie je meteen. Hoe er beelden van vroeger inzitten, jullie zijn langsgeweest bij oude locaties. Hoe die interviews ook gewoon zowel oprecht als strak en snel overkomen. Echt goed gedaan!

Thnx, das mooi om te horen Smiley
Maar meteen ook de reden dat ik echt baal van de lelijkheid van de site. Alle betrokken partijen zijn erg lyrisch over de filmpjes en niemand lijkt zich druk te maken over de site...terwijl dat je fakking uithangbord is...

En hockeychicks...tsja, je kunt het idd ook slechter treffen...Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 16:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net even even wat beter naar de filpjes gekeken, is erg leuk om naar te kijken vooral de gebroeders zonderland gaan nog goede televisie opleveren denk ik. als ze dat 'perspectief'-paneel weghalen is die site meteen 50% minder lelijk, damn!

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
En waarom hebben ze gekozen voor een YouTube-lookalike player als het juist géén YouTube is?! Daarom neem je toch juist een eigen player??

Ik heb juist helemaal genoeg van al die verschillende players overal. De ene werkt nog kutter dan de andere. Denk dat het niet eens zo'n slecht idee is om players wat meer op elkaar te laten lijken.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Filmpjes zijn uitermate leuk om te kijken, vooral als er jongens in meespelen. (Sorry voor de meisjes die dit lezen)

Site is een beetje flash 2002, kan toch veel gelikter? Snel nog ff een redesign in de komende week Smiley

Kunnen die filmpjes nog ge-embed worden trouwens?

Ga het zeker volgen in ieder geval!

Laatst aangepast door Tom op 29 Jul 2008 17:21, in totaal 1 keer bewerkt
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het leuke filmpjes! maar die site.. pfew, dat kan een 3e jaars mbo student informatica nog wel netter maken schat ik zo.

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het design is een beetje ouderwets.. Maar de navigatie is wel grappig mits het mooi was uitgewerkt.. De persoon die instructies heeft gegeven voor de website moet je eigenlijk ff aanspreken, want die zal het design wel hebben goedgekeurd Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Embedden kan idd niet zie ik. Als ik een link hier zou willen plaatsen, moet ik hem eerst naar mezelf een mailtje laten sturen, om vervolgens de link te kopieren.

Bovendien zien die mailtjes er vervolgens fucked up uit.........
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur