Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » [Nieuw] Apple iPhone Nano
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2008 22:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is die mooi!? Hamer

http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2008/08/04/rumor-iphone-3g-ramping-production-iphone-nano-coming-soon
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 07:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan mogen ze er wel een stylus bij doen, anders komt er van fijn een berichtje typen weinig meer terecht Knipoog Ik geloof niet dat Apple nu met zoiets gaat komen, ze kunnen de vraag nu al nauwelijks aan en dan zouden ze een productie lijn gaan opzetten voor dit ding?

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In retrospect vind ik het echt opmerkelijk hoeveel aandacht die iPhone 3G heeft gekregen. Dat ding kan exact hetzelfde als de telefoon die ik nu heb, afgezien van de coole interface dan. Sterker nog, mijn telefoon kan meer, want de kwaliteit van iPhone foto's is nog steeds ruk...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 16:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat heet marketing... dat snappen ze bij apple gewoon heel erg goed. Daarnaast zijn het prima telefoons, alleen hebben ze die 2.0 software een beetje te vroeg gelanceerd. Beetje buggy hier en daar. Deze nano komt er denk ik voorlopig niet, misschien wel een touch nano. Verder nieuwe laptops (denk ik)

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 16:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik die [neem ik aan] mock-up zie en me het ding visualiseer, zou ik geen iPhone Nano willen... voor een telefoon lijkt het me toch iets té friemelig. De normale iPhone vind ik ook wel net iets te hoog, dus zouden ze gewoon niet net als bij de iPod eerst een "Mini" uitbrengen? Knipoog Bij de iPod vond ik de Mini nog te groot als MP3-speler, maar bij de iPhone zou het perfect zijn.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur