Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Olympische Spelen Peking
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 02:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb daar eigenlijk niks over te zeggen, maar er moet toch een topic over zijn he..

Naja, wil ik u voorstellen aan de mascottes voor de Winterspelen van 2010 in Vancouver:
http://www.vancouver2010.com/mascot/en/

Stuk leuker dan die lelijke Chinees dit jaar...
http://en.beijing2008.cn/funpage/

En dan nog dit briljante filmpje over het olympische logo's in het algemeen, en die van Londen 2012 in het bijzonder:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=88254&title=london-logo
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 08:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de spelen echt totaal niet boeiend, maar de tv geeft me het idee dat ik een kaal huis heb in een oranjestraat. Ga waarschijnlijk alleen de opening en danny's arrestatie kijken.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 08:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga ook naar Danny's arrestatie kijken.

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De opening was echt bijzonder. De Chinezen hebben alles uit de kast gehaald. Het was bijna eng perfect. Misschien ook wel logisch voor een communistisch land. Ik volg de spelen zoveel mogelijk. De wielerwedstrijd voor mannen vanochtend was boeiend. Mooie finale! Ik denk dat Fabian Cancellara (naast het brons vandaag) volgende week bij de tijdrit er nog een medaille bij gaat pakken. En Ruben Houkes heeft als eerste Nederlander deze spelen een medaille gewonnen. Brons bij het judo! Ik zeg: morgen Marianne Vos voor goud bij het wielrennen voor dames!

Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht zojuist: een gezonde maaltijd, biertje erbij en er zal vast een stukkie sport op Ned. 1,2 danwel 3 te zien zijn. Niks van dat alles. Ter land, ter zee of in de lucht en mensen die tot god lopen te zingen. In plaats daarvan kon ik me wenden tot de BBC en Eurosport.

Ik heb mijn portie Olympische Spelen weer gehad. De opening ook gemist, want er zijn ook mensen die moeten werken in plaats van een paar uur zinloos staren naar zo'n tv.

Danny's arrestatie wil ik daarentegen wel ff meepikken, maar ik neem aan dat ie wel op Youtube o.i.d. voorbijkomt.

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had hetzelfde probleem. Dan helpen die digitale kanalen wel...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan iemand mij vertellen wat er met Danny gebeurt is?

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nog niks
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er met Danny gebeurt is?

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 06:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met mij gaat alles goed!!! Het is echt te gek! Hier in het Holland Heineken Huis is het uiteraard een grote nederlandse enclave...waar enorm veel leuke meisjes tussen lopen... Tongsmiley Voor de rest is het hier 's avonds een soort carnaval maar dat viel te verwachten...wel lekker om er effe tussen te staan.

Het Olympisch gebied is bijzonder indrukwekkend met alle nieuwe stadions...vooral dat vogelnest is fakking vet!
Ze zijn bij lange na niet zo streng als we van tevoren dachten, dat is erg relaxed. Camera's zijn dus ook geen enkel probleem, zelfs op de tribune.

Dat levert mooie momenten op zoals gisteren bij het turnen, waarbij Epke 4de werd en zich daarmee kwallificeerde voor de finale. Dat kwam hij dan ook direct met ons bespreken op de tribune...en dat is hier best bijzonder...Smiley Was een mooie ervaring meteen.

Filmpje uiteraard op onze lelijke kutsite:
http://www.stationbeijing.nl/Default.aspx?pid=257&SporterId=2

Vandaag naar de cube gegaan, waar we getuige waren van de eerste gouden plak voor de dames estafette met Marleen, ook erg vet. Jammer dat een kontaktmoment met haar er niet in zat... Filmpje volgt over een paar uurtjes.

Ik vermaak me hier verder prima, alles is lekker geregeld, eten is wonder boven wonder ook goed te doen, chinees is zowaar best lekker. Daarnaast is er genoeg westers eten te krijgen. Het bier vloeit in de avonduren rijkelijk en 's ochtends effe het zwembad induiken is ook erg fijn. De temperaturen wisselen nogal, maar over het algemeen erg heet en vochtig...

Mooi man!

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 09:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat klinkt als een toffe baan! Wat zou ik nu graag in je schoenen willen staan. Smiley

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind voetbal op de OS complete crap, maar wel een vette ontknoping zeg Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap niet waarom ze voetbal uitzonden, terwijl er ook hockey was, wat veel boeiender was dan dat achterlijke voetbal met D-teams.

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit Danny! Had gisteren meteen het filmpje van Epke gekeken. Het concept bewees meteen z'n bestaansrecht. Echt leuk om te kijken, nadat je het nieuws op het NOS Journaal hebt gehoord!
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

site ziet er misschien niet zo mooi uit, maar de filmpjes zijn wel leuk te bekijken.. zag dat jullie ook al in Lemmer zijn geweest te filmen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 00:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk! Maar volgende keer misschien toch twee camera's mee? Nu valt het wel op dat je stoicijns de reporter blijft draaien, terwijl je Veldhuis niet eens zelf ziet winnen!

En je hebt Bush gezien! Dat is mij in 5 maanden DC niet gelukt Smiley
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:

En je hebt Bush gezien! Dat is mij in 5 maanden DC niet gelukt Smiley

Hij heeft nu nog last van zn ogen, zoveel stupiditeit geconcentreerd op een plek geeft brandende bijverschijnselen.

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er komt niemand kijken, staat hier...

Quote:
Beijing Is All Dressed Up, But No One Is Going

BEIJING, Aug. 13 -- Chinese Olympic organizers acknowledged Tuesday they were struggling to handle an unforeseen and baffling problem inside Summer Games venues and at the showpiece Olympic Park.

Not enough people.

Two weeks after announcing they had sold every one of the record 6.8 million tickets offered for the Games, Olympics officials expressed dismay at the large numbers of empty seats at nearly every event and the lack of pedestrian traffic throughout the park, the 2,800-acre centerpiece of the competition.

U.S. swimmer Michael Phelps won his third gold medal Tuesday in an arena with at least 500 no-shows, and there was a smattering of empty seats Wednesday morning as he captured his fourth gold in the 200 butterfly. The U.S. softball team played in a stadium only about 30 percent full on Tuesday, while the day before, 10 of 18 venues did not reach 80 percent capacity, officials said. Meantime, crowds of tourists and fans have been thin in the extravagantly landscaped Olympic Park, which holds 10 venues including National Stadium.

To remedy the problem, officials are busing in teams of state-trained "cheer squads" identifiable by their bright yellow T-shirts to help fill the empty seats and improve the atmosphere. They are also encouraging residents to apply for access to the heavily secured park.

"We are concerned about the not-full stadiums," said Wang Wei, executive vice president and secretary general for the Beijing Organizing Committee. "Many factors are contributing to this. We are now trying to manage that. . . . [As] for the Olympic Green . . . yesterday they saw not many people inside."

Officials and observers offered several explanations for the empty seats. Some speculated that tickets reserved for sponsors and VIPs might be going unused in preliminary or qualifying rounds as officials with a claim to them wait for the finals. Chinese organizers provided large state-run enterprises with blocks of tickets, particularly to non-marquee events, to distribute to workers. Many of those employees may simply be deciding it is not worth the hassle to use them.
ad_icon

Wang blamed the weather -- both the extreme heat and humidity and the rain showers that washed out some events Sunday -- for keeping many home. He also noted that some tickets include access to more than one session, which could encourage the holders to skip the less interesting events of the day.

Others said the more strict visa restrictions in place this year could be keeping foreign ticket holders away. Across Beijing, hotels and tourist sites are reporting below-average attendance for August. Many of the foreigners in Tiananmen Square, under tight security for the Games, are not individual tourists but part of Olympic delegations.

"Business is worse than at this time last year," said a receptionist at a 22-room hotel in Beijing's Chongwen district, where rooms cost $28 a night. "It's the season for traveling and last year the hotel was full. The Olympics should have brought business to Beijing, but the reality is too far from the expectation."

Whatever the cause, the attendance problem has blindsided Chinese organizers, who expected jammed arenas for even obscure sports and throngs across Olympic Park.

The International Olympic Committee encouraged the Chinese to address the issue. "We've been saying, 'You're missing a great opportunity to get more of your people in here to celebrate your games,' " said Kevan Gosper, vice chairman of the IOC's coordination commission for Beijing. "I would want to stress how important it is for the host city that the venues are seen to be full and everybody has the opportunity to enjoy the festivities."

Meer op
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/08/12/AR2008081203262.html?hpid=topnews
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 09:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopelijk heeft Danny deze niet gefilmd (of hij moet een vreselijke kater hebben gehad)

http://www.stationbeijing.nl/Default.aspx?pid=257&sporterId=6

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat was wel de bedoeling...echter bracht mijn kaartje me aan de overkant op een andere tribune...klote dus... Daarom heeft Felicia iemand bereid gevonden de camera te bedienen...en dat heeft diegene bijzonder goed gedaan... Wat is er mis mee dan? Er wordt nml zoveel door de reporters zelf of derden gefilmd...

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wist ik niet. Je kon zien dat het niet door jou of een andere professionele cameraman was gedraaid: iets te veel tegenlicht en nauwelijks close-ups.

Maar als het door een amateur is gefilmd neem ik alles terug Smiley Het was namelijk wel heel boeiend om te zien hoe kut ze het vinden. Wat een domper zeg, hier in Amsterdam had iedereen het er zelfs over.

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel jammer voor jullie ook trouwens dat alleen Marleen pas goud heeft gehaald... Echt onbegrijpelijk hoe die Vier niet in de finale kan staan.

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren was wat dat betreft een zwarte dag ja. Eerst ben ik erbij dat de vier uitgeschakeld worden, wat ik uiteraard ook echt kut voor ze vond... Toen ik terug kwam in het HHH zag ik dat Edith haar halve finale verloor..ook kut. Ze was overigens erg blij met brons...hier hebben we nu dus al 5 dagen een judo-huldiging in het HHH aangezien er weeeeeer een gast brons heeft gehaald. Ons kantoor zit recht naast de backstage-ruimte dus dat is best een teringherrie.

Gisteren overigens ook nog Maxima en Wim-Lex haast omver gelopen omdat ik niet zag dat ze binnen kwamen door dezelfde deur als ik naar buiten spurde omdat ik nodig moest pissen...das dan toch best opmerkelijk...

Verder is alles erg vet hier, morgen naar Marleen kijken die hopelijk inderdaad een gouden plak binnen haalt op de single.

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog geneukt?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat vet om dat allemaal mee te maken man Smiley En vanavond nog een paar paarden die gehuldigd worden.

Hopelijk verloopt de tweede helft van de spelen wat beter...

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 07:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Nog geneukt?

Working on it...vooralsnog ziet het ernaar uit dat ik die gouden plak wel binnen ga halen, heb nml een bijzonder leuk meisje ontmoet en ben uiteraard verliefd... Nu nog het juiste moment zien te creeren, dat is hier best lastig met die chaotische lange dagen...

Helaas heeft Marleen dik verloren en is de hoop bij haar nu gevestigd op de 50m... Anders eindigen deze Spelen wel heel erg in mineur... Maargoed, het weer is top, de sfeer blijft goed en Peking is vet!

Nu ga ik naar de B-finale roeien om Gijs effe een hart onder de riem te steken...

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 05:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de filmpjes echt bijzonder leuk om te kijken. Echt te gek om een inkijkje achter de schermen te krijgen als je via de NOS een beetje volgt wat er allemaal gebeurt! En ik volg jullie filmpjes ook redelijk allemaal wel!

Ik stoor me elke keer wel aan 1 dingetje, en dat is dat er zo strak op het hoofd van de reporter wordt gefilmd. Je ziet die ogen helemaal op en neer gaan van beleving, maar je ziet nooit een shot van wat zij nou zien! Niet een seconde! Dat je de key-momenten weg moet plukken van een TV snap ik wel, maar even laten zien vanaf welke positie je zit en wat ze ongeveer kunnen zien is toch niet zoveel moeite?

Het viel me in eerste instantie al op, maar nu begint het te storen Smiley.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 05:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koos ook nog een cameo in Utrecht zie/hoor ik Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We hadden na de eerste wedstrijd van Marleen al meteen een juridische claim van de NOS aan ons broek...we mogen simpelweg niets van de wedstrijd filmen, zij hebben daar het monopoly op. Overigens vindt de NOS het hier geen enkel probleem en gebruiken ze vrij vaak beelden van ons. Maar ik neem je puntje mee in de vergadering...Knipoog

Theo Bos gevallen en dus ook uit de race voor een medaille zojuist...gaat lekker hier...Knipoog

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, het is de schuld van de staatsomroep Smiley

Maar nu ook Theo Bos onderuit ja.. Jeetje, er blijft weinig over zo..

Is het toevallig het zusje van Naomi die je op het oog hebt...? Knipoog
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ghehe, maar nee, leuk meisje hoor maar ze heeft haar hart al aan Duco verpand...Knipoog

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow! Ik dacht dat niemand Duco mocht...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu het NL elftal er ook weer uit. Sjonge jonge zeg...

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 00:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar dat zat er al vanaf dag 1 aan te komen, toch? Smiley Ik heb Foppe nog geen 1 keer een positief verhaal zien houden...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 05:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En het zwemtoernooi is afgelopen met 1 nederlandse medaille...dat is toch echt teleurstellend! Niet alleen jammer voor Marleen en haar familie maar ook voor ons. Ik zat er eerste rangs bij, prachtige plek, en kon wel effe een stuk eremetaal gebruiken. Nu moet ik weer een depressief filmpje maken wat helemaal niets toevoegt...

Als het goed is worden ze wel vanavond gehuldigd en kunnen we het nog een beetje goedmaken.

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 10:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel echt kut ja. En nu gaat het bij het roeien wel goed. Maar Gijs Vermeulen zit dus niet bij de Holland Acht?

Was trouwens gister op Utrecht Centraal. Ze hebben het daar wel echt leuk gedaan! Weet jij of ze niet daar ook jullie filmpjes uitzenden?

En trouwens echt onzinnig dat Frans nog steeds een officiele taal van de Olympische Spelen is. Waarom is dat geen Spaans?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom Spaans en geen Grieks? Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα Ελληνικα δεν ειναι η επισημη γλωσσα των Ολυμπιακων αγωνων.Θα ηταν σωστο να ισχυει το αντιθετο ,καθως οι συγκεκριμενοι αγωνες αποτελουν ελληνικη εφευρεση!

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat Grieks maar door een paar miljoen mensen wordt gesproken, en Spaans na Chinees de meest gesproken taal is... (En Engels dan al tweede taal natuurlijk, maar dat is al een officiele Olympische taal...) Smiley

De reden voor Frans nu, is dat de bedenker van de moderne Olympische Spelen een Fransman was... Wat een blaatreden.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 20:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VN is ook frans toch? Half Afrika spreekt btw Frans...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur